Nou weet niet.... als hhet avond en nachhtdiensten zijn vind ik het prima ivm ik tegen oppas ben..... maar zit eigenlijk te denken aan 20 ofzo
Ja daarom want om je kind nu om 6.45 naar een oppas te brengen is ook zo wat. w.s. moet je zelf nog vroeger. 20uur is wel lekker. Ik wil w.s. dan ook 20 uur gaan werken. maar dat zien we tegen die tijd wel
Ik kom me hier ook melden dames. Op 10/10/10 eerste keer positief getest. Ik was nog onzeker omdat ik te vroeg getest had. Vandaag tijdens mijn pauze effe naar de drogist geweest om een clear blue te halen en deze bevestigde mijn zwangerschap Dit wordt mijn 2de kindje. Heb een zoontje van bijna 2 jaar. Wil gelijk iedereen hier feliciteren en een voorspoedige zwangerschap toewensen. Spannend weer hoor
Anneke welkom ne gefeliciteerd. Ik ben blij dat ik op kantoor werk, ik werk uren van half 9 tot17.00 uur. Heerlijk. Straks van plan om 24 uur te gaan werken. 3 volledige dagen dus
Ohw wat een mooie tijden idd... beter voor een kindje zo ja In de zorg zit je altijd met diensten die geen 8uur zijn... tenzei je geluk hebt.. dus voor 20 uur kan ik zo 5dgn moeten werken.. dus drom heb ik zoiets doe dan maar nchten die zijn wel 8uur
Nou meiden ik gaa wat doen want het schiet niet op hier Zit continu de berichtjes te lezen, en als ik zo doorga leef ik in een vuilnisbeld
Heb ik geluk dat ze bij ons wel met 8 uurs diensten werken. Vooral overdag. S´avonds is 6 en 7 uurs diensten. Ik zou weer niet op kantoor kunnen werken. Tijden zijn wel lekker. Anneke welkom!!
Ik kan niet zo goed tegen wisselingen elke keer, in de zorg werken is dus niks voor mij. Op het moment dat ik een beetje aan de ene dienst gewend ben moet ik alweer aan de andere dienst wennen, niks voor mij. Ik heb ongeveer een jaar moeten wennen aan mij huidige baan (heb altijd in een winkel gewerkt), dus ja die veranderingen zijn niks voor mij.
hahhaa en ik ga dadelijk ook eens opruimen en kuisen staan jullie ook zo gevoelig? Ben al sinds deze morgen de redding van die mannen in Chile aan het bekijken en elke keer er eentje naar boven komt sta ik met tranen in mn ogen lol
@Saskia, wat betreft mvm. Ik heb inderdaad voor de DVD gekozen. Was de ketting of armband de moeite waard of heb je deze nog niet gezien? @Sammie, ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap geen buikband gedragen. Ik vind het zelf niet zo leuk maar kan me voorstellen dat andere de banden en de teksten wel leuk vinden. Maar volgnes mij moet je gewoon je eigen maat nemen die je zelf draagt @Mandy, Nachtzon en Anneke, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier! @Rianne, ik heb ook nog steeds helemaal geen klachten. Dit had ik bij mijn eerste ook niet. jij wel? @Babs: Wat geweldig dat je tijdens de laatste poging zwanger bent geworden. Ik lees dat je al wel 2 kindjes hebt! Mag ik vragen of het daar wel spontaan is gelukt? Bijzonder om het toch weer mee te mogen maken. Gelukkig kan ik me niet voorstellen wat het is om een miskraam te krijgen... maar ik denk dat het inderdaad veel impact kan hebben op je zelf. Volgens mij zijn veel van ons tijdens de eerste ronde zwanger geworden als ik dat zo lees... ik ben ook de eerste ronde zwanger geworden, had dat niet verwacht! Veel meiden die in de zorg werken zo te lezen. Hier nog iemand... ik werk als verpleegkundige maar gelukkig alleen maar overdag en 1 keer in de 3 weken 's morgens in het weekend. Voor mij ideaal!
@ sa1980, ik vond het op zich wel mooi, ze zijn allebei paars en het logo van MvM zit erin verwerkt, als ik er vanvaond aan denk zal ik ff een foto maken en op de site zetten. Ze had trouwens en de armband en de ketting bij haar.
Kan je de link sturen???? Ano kan mij ook op hyves aanspreken.. ben nu werken zal vanavobd even kijken
zo meiden vandaag pech gehad met de auto. staan we dan op de dijk van almere lelystad stil. bel je de anwb en duurt het een uur!! ik moest zo nodig plassen haha... nou wel een leuk spelkleed gekocht! heb vandaag een weddenschap van mijn lief gewonnen, zijn zus krijgt een meisje!!! nou wij gaan echt voor een jonge, maar zou het ook echt heel leuk vinden als het een meid werd. maar ik heb al zoveel meiden in de fam. ik heb nog steeds geen gevoel wat het wordt eigenlijk. we willen het nu wel weten en lekker stil houden voor de familie zodat het voor hun een verrassing als als het geboren wordt