Energie voor tijdens én na de zwangerschap - Toddler.nl - Maak je gratis babysite op Toddler.nl hier kan je gratis probeerpakking aanvragen, mss interessant?
@ Adorable en nachtzon: Bedoelen jullie niet paracetamol met coffiene ipv codiene want die mag ik ook niet hebben namelijk. Heb ze voorgeschreven gekregen van mijn huisarts dus die moet het toch wel weten zou je denken. Ben nu wel beetje bang ga denk ik maar is aan de verloskundige vragen hoe en wat! @ Sas: En en hoe was het? @ All: Wat denk je gisteren heerlijke dag gehad en jawel hoor nu weer onhoudbare migraine :S! Word er echt moedeloos van! Dus zo maar weer naar me bed en de laptop aan de kant leggen. Have a nice day!
Ohhhw balen enjoylife!! Zover ik weet mag je geen paracetamol met CODEINE, veel te sterk! Ma vraag het eens even na bij je vk, die zeggen mestal tog weer heel wat anders dan de HA Kan me egt niet voorstellen hoe ik de dag zou moeten draaien als ik steeds last van migraine had, heb nu zelfs al soms hoofdpijn met die kleine om me heen, ma dat is puur van de drukte en vermoeidheid, ma als je daar dan ook nog eens migraine bovenop krijgt pfoee. Hoop voor je dat het na de bevalling weg is, dat hoor je tog wel vaak he Beterschap en ga ma lekker in bed liggen meis! @Saskia: en en en en en en en ?????...... Zo ben klaar met het kijken van de film eclips, ma vind het beetje een dumper vergeleken met het boek Ma goed dat ik eerst het boek heb gelezen en daarna pas de film gekeken, anders had ik denk ik niet meer de moeite genomen om te lezen omdat de film me een beetje tegen valt, heel moeilijk om bij te houden, had af en toe egt zo van ohw zijn we hier al? en dan hey ma ik heb dt helemaal niet gezien of in het boek staat het heel anders haha Nja het blijft wel een tof boek en kijk uit naar de andere delen!!
nachtzon ff snel een vraagje waar heb jij die doopsuikertjes besteld>??? is daar een site van.. we zijn nu aan het snuffelen maar vinden geen leuke...
enjoylife, echt vervelend dat je zo'n heftige migraines hebt steeds!! Mij was ook vorige zwangerschap ook verteld dat ik alleen maar gewone paracetamol mocht en als dat niet hielp mocht ik er 2 tegelijk. Maar ja dat deed ik dus allang en dat hielp ook niet. Ik mocht dus geen andere pijnstillers, dus ik zou het toch maar even goed navragen!! Ben met hond bij dierenarts geweest en het viel mee, ze heeft 3 maanden geleden hetzelfde gehad en toen dacht hij al dat er ergens een splinter of een grasaar in zou zijn gegaan, nu moeten we nog even afwachten en met haar pootje weken in de biotex en hopen dat het er nu dan wel uitkomt!! Ik heb vandaag echt een off-day..bleeehhhh. Mijn neuszit potdicht en alleen maar zoutoplossing helpt echt helemaal niets. 'snachts heb ik een ui naast mijn bed, dat helpt wel maar die kan ik overdag moeilijk om mijn nek hangen he? hahaha... Verder ben ik moe en extra moe omdat ik bijna geen lucht krijg zodra ik ook maar beetje inspan en dus moet ik erg snel huilen.... nice!! Saskia: hoe was het? xxx
ojee verkouden is ook echt k*t gewoon! ben blij dat ik geen migraine heb! veel beterschap hebben jullie iets tegen een een hardnekkige pukkel weg te krijgen. loop nu al twee weken met een enorme pukkel op mijn neus, heb al zoveel geprobeert. ga vanavond maar weer met trekzlf op mijn neus zitten
Hi allemaal, Was ik weer... Drukke dag met het werken en ben doodop Saskia hoe is je echo gegaan??? Babyhope ik heb ook nog wel een leuke link voor dat kraamsuiker of hoe je het ook mag noemen haha.. Ben het even kwijt Jootje beterschap!! Erg lastig met al dat gesnotter.. Sammie pas je op met trekzalf??? zit teer in en is niet goed voor de kleine meis! Hier scrub ik met cleara... dinges tegen jeugdpuisjes maar heb gisteren een ware puist explosie op mijn gezicht gekregen en zit helemaal onder --- Hier voel ik me niet zo goed.. Heb vorige week al een hartfilmpje moeten laten maken omdat ik helemaal niet goed werd.. Toen dachten we dat het kwam door het stoppen met roken maar bij de Gyn was mijn bloeddruk 80/55 dus vrij lage onderdruk.. Nu weer helemaal niet goed.. Gaat nu wel maar morgen toch naar de dokter toe.
ow ik wist niet dat het slecht was voor de kleine, dacht het zalf komt niet je bloed ofzo. het is niet dat ik het elke dag oe vorige week een keer en dan nu een keer. scrub me gek en heb alle mogelijke gezichtreiniging al gehad haha' saskia, ben wel nieuwsgierig! mamalijntje, je moet idd maar weer even naar de dokter gaan, miss doe je teveel?
sammie tandpasta opsmeren voor je gaat slapen werkt als de beste... dan is ie morgen zo rijp als iets mamalijntje jaa wij willen gewoon even kijken bij die geboortesuikers ofzo vind het wel leuk voor kraambezoek die weer weg gaat hahaha @saskia en en en ?? hoop dat je flink aan het genieten bent meis.. @hier hmmm kasssoufle weer een nieuwe verslaving wwhahahha
mamalijntje kijk je wel een beetje uit meiss.. idd toch maar even naar de dokter gaan beter te veel dan te weinig he
saskiaaaaa waar blijf jeeeee??? enjoylife, ik heb vandaag eens langer geslapen en heb geen hoofdpijn meer gehad mss een tip?
@enjoylife bah migraine, hoop dat het gauw over is voor je!Kan er niet over meepraten gelukkig, weet wel wat hoofdpijn is maar nooit echte migraine gehad maar kan me voorstellen dat het heel k*t is!Sterkte hoor! @mamalijntje rustig aandoen hoor, niet goed zo'n lage bloeddruk. Verstandig om morgen naar de dok te gaan ja, misschien kan je het op je werk ook bespreken rustiger aan te doen? @pukkel heb inderdaad ook wel eens tandpasta erop gesmeerd, werkte wel goed maar bij mij droogde het dan juist in en pukkel verdween na 2 nachten ofzo. We hebben vandaag een thermo badset gekocht, de bronzen van bebejou helemaal blij meeIs ook alweer van het lijstje Vind trouwens het liedje van Jan Smit over zn meisje-niemand zo trots als wij- zo moooi!Jullie ook of ben ik de enige, wordt er helemaal emo van maargoed heb ik wel vaker de laatste tijd hihi benieuwd naar je echo saskia!
ze houdt het spannend! hahah ja tandpasta heb ik nog net gedaan, goeie tip! doe ik trouwens wel met koortslip. oja, ik las net ergens over flesjes warm maken, maar hoe doen jullie dat gewoon kraanwater of eerst koken? heb van beaba een soort senseo gezien, bib expresso en de magnatron natuurlijk!
Sorry dames dat jullie zolang moesten wachten. We zijn eerst even naar mijn ouders en schoonouders geweest. Maar me schoonmoeder zat weer te zeuren pfff, word er af en toe zo moe van. En ik was in zo'n jubelstemming. Alles was echt supergoed, geen grote afwijkingen te zien en een voorbeeldig kindje dat precies deed wat het moest doen haha We zijn dus helemaal blij, ons kindje is voor zover ze konden zien kern, maar dan ook echt kern gezond. Ook de omvang van het hoofdje en de buik zat precies op schema, dus ja echt allemaal goed. En hier dan de echo: Mooi het ruggetje te zien