Vind het wel lief van jullie allemaal dat jullie zo benieuwd zijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
mooie echo's saskia! vindt het knap dat jullie het kunnen weerstaan om het geslacht niet te weten!!!!
sammie idd die beaba senseo ofzo is wel ideaal he hier gewoon afgekookt water kraanwater zeggen ze dat het gezond is maar er zit voornamelijk wel veel kalk in geloof ik waardoor ze minder goed kunnen poepen.. en ja die 2 minuten de theekoker aan toch hahaha en dan gewoon in een thermoskan ofzo bewaren.. saskia goed zo meiss!!!! alles was goed fijn om te lezen en hoelang duurde de echo zelf??
saskia weet je het geslacht niet??? pffidd ik zou dan zooo zenuwachtig zijn en toch gaan kijken of ik het zelf niet zie hahahaha
en hoe groot was je beebje nu?? whaha sorry voor al die vragen maar vind het altijd zo interresant.. konden ze ook een schatting vanhet gewicht nu doen..
Saskia: super meid!! Fijn om te horen!! Ach (schoon)moeders hebben altijd wel wat te zeuren niet over in gaan zitten hoor!! Sammie: Wij gebruikte bij onze zoon, of afgekoeld gekookt water of bronwater (uit fles/pak) om het op te warmen gebruikte wij eerst een pan heet water, maar zijn snel over gegaan naar magnetron. Binnen 40 seconden was flesje klaar Al die flessenwarmers enz. vind ik persoonlijk onzin! Wat wel erg fijn is een magnetronsteriliastor. Daar sterilseer je de flesjes en spenen in voor een volgende voeding. Loop je niet te klote met gekookt water enz. Mamalijntje: doe jij eens even wat rustiger aan meid!!! Straks ben je alleen maar verder van huis, en moet je bedrust houden!!! Enjoylive: jij ook rustig aan doen met je migrane. Misschien eens overleggen met gyn/vk wat je er tegen kan doen? Nachtzon: hoe is het bij jou? Je bent een beetje stil?? Hier uitgeteld op de bank. Onze zoon heeft deze week zijn dwarse bui en zegt overal nee tegen, erg vermoeiend! En heb erg last van mijn buik, merk echt dat die aan het groeien is!
als je het niet wil weten dan gaan ze niet tussen de benen kijken! ja hier zit er wel weinig klak in het water , woon in Lelystad. maar weet van mijn zussen dat ze het water kookte en daarna opwarmde in de magnatron, omdat het anders te heet is. die beaba express wil ik dan voor boven, naast mijn bed eerst en daarna in de badkamer
ja schoonmoeders, kan erover mee praten. die van mij denkt dat ik elke keer uit mijn nek loop te lullen ofzo, gaat me ongeloofwaardig aanzitten kijken bah. ze heeft het steeds over mijn schoonzusje hoe zwaar die het nu wel niet heeft enzo zij is 30weken zwanger ofzo. gaat me steeds vergelijken bij haar was het zo en zo... achja en dan hebben het nog niet over de flesvoeding gehad! ze koopt ook allemaal dingen voor haar en wij hebben een twee pakjes gehad! vindt het niet erg ofzo maar het is meer dat het ook mijn mans kindje is en net zoveel haar kleinzoon als die kleine meid van zijn zus.
oww hier precies hetzelfde Sammie: Wij hebben voor de geboorte van onze zoon alleen een zelfgemaakt schilderij gekregen van mijn schoonmoeder. Heel leuk en lief hoor. Maar nu kreeg mijn schoonzus ds voor de geboorte van haar 2de zoon een bakfiets...... Ala 1000 euro.. Het gaat mij niet om het dure cadeau hoor maar vind dit toch wel een heel erg groot verschil1
sammie ik herken het wel hoor qua spullen kopen.. mijn broer kreeg ook niet veel van mijn moeder,en ik krijg elke week wel dingen hahaa mijn schoonmoeder woont in angola,du sik heb er geen last van.. en als we bellen is ze ook heel lief en interresant enzo.. terwijl mijn vriends schoonzus (vrouw van broer) zwanger is.. mijn vriend zus zwanger is en ikke.. schoonzus is vandaag 36 weken zwanger.. en zus is een weekje verder dan mij..
ja, mij gaat het ook niet om de kado's maar meer om het principe. ach mijn man had al gezegd dat zij voor getrokken zou worden en doet hem niet zoveel.
ik denk dat moeder dochter relatie toch anders is dan.. als ik dat zo lees???? maar idd het gaat iet om dure dingen al is het maar een kleinigheidje of echte interesse tonen toch
Ja probeer rustig aan te doen maar Jamie werkt niet echt lekker mee.. En druk met de nieuwe baan.. Morgen maar even heen naar de HA. -- Saskia mooie echo meis en knap dat je het niet wil weten... Loop ik te zeuren dat ze het bij mij nog niet kon zien en wat fijn dat alles goed is!!!!!!!!!!! -- Water... Hier in het begin het water afgekookt en gekoelt in de koelkast maar omdat het zo'n gedoe is elke keer ben ik gewoon op kraanwater over gegaan... Water koelde niet snel genoeg af waardoor het alsnog te lang buiten te koelkast stond...
nou mijn schoonzusje maak zichzelf belangrijk, dus nu ook haar kind. ach wij nemen haar niet mee naar echo's enzo, omdat wij het iets van ons tweeen vinden, maar zij moet alles met haar moeder doen... jah dan krijg je uiteindelijk dit soort dingen' gelukkig heeft mijn man zijn pa waar hij goed mee kan opschieten en het precies zoals ons ziet, maja je zegt er niks van nou genoeg gezeurt zijn er nog leuke dingen?
Ik doe het even zo in het algemeen hoor. Nee we willen het geslacht niet weten, toen ze het bovenbeentje ging meten moesten we even wegkijken. Het kindje is niet gemeten en ook geen schatting van het gewicht. Ben ongeveer een uur in het ziekehuis geweest, denk dat de echo 40 minuten á 3 kwartier duurde. En mijn schoonmoeder vind dat ze te weinig betrokken word bij de zwangerschap, maar ze belt zelf ook nooit hoe het bij de verloskundige is geweest ofzo. En ik vind dat mijn man haar moet bellen. En ze wil altijd alles weten, dan is ze weer gepiekeerd omdat ik wel op me hyves heb staan dat we in de voorste slaapkamer zijn wezen verven (de babykamer dus) maar dat we het haar niet persoonlijk verteld hebben. Ze hoeft toch niet altijd alles te weten word er zo ontzettend moe en boos van :x:x Sorry is ff mijn beklag.
haha, nou leef met je mee! schoonzus wil ook maar dat wij met haar meeleven, maar even naar onze 20weken echo vragen is te veel. daarom vragen wij hun ook niks meer!
Dank je mamalijntje, ik ben ook erg blij dat alles goed is Ja sammie, dat vind ik ook dat een echo iets van jullie 2en is hoor. Snap helemaal wat je bedoeld.
ja idd ik bedoel het moet wel van 2 kanten afkomen he.. ennuh saskia idd is ook iets voor je man om zijn moeder in te lichten.. maar ik vind het net als jij een beetje overdreven dat jij haar persoonlijk moet vertellen wat jullie al gedaan hebben enzo.. ja hier is dan weer een heel ander verhaal.. mijn moeder gaat mee naar alle echo`s.. puur omdat ze 2 jaar lang onze chauffeur naar de kliniek is geweest en nooit mee naar binnen kon gaan. omdat het voor 2 personen was daar.. en wij hebben ook gewoon gezegd we willen je erbij betrekken dus huppa mee naar binnen.. en ook omdat mijn broer in steenwijk woont en die kleine word overmorgen 2 en die zien hun ook maar 2 of 3 x per jaar en mijn broer heef took nog 2 andere kinderen die wij geen vanallen zien waaronder hij zelf.. en ik weet hoe erg mijn moeder en vader het vinden dus nu worden ze er gewoon bij betrokken..
Hier de site babyhope Geboortetraktaties | Leuke Kadootjes -- Zit me net te bedenken dat Jamie mee moet naar de 20 weken echo... Wordt nog leuk