Ja toch babyhope, ze kan ze overdrijven.' Als mijn man ziek is verwacht ze dat hij haar belt om te vertellen dat hij ziek thuis is. Komop zeg het is toch een volwassen vent die heel goed voor zichzelf kan zorgen of niet dan? En als hij haar ergens nodig voor heeft belt hij echt wel. Ongelofelijk hoe zij zich aan kan stellen. Ik heb ook bewust voor gekozen om haar niet te vertellen dat we bezig zijn met verven in de babykamer, zij brieft alles door naar mijn schoonzusje en voor ik het weet kan ik de hele kamer weer overschilderen omdat mijn schoonzusje de kolder in de kop krijgt en in 1 keer die kleur wel heel leuk vind op 1 van de kamers in huis. Maar dat snapt me schoonmoeder toch allemaal niet want mijn schoonzusje is haar oogappel en kan absoluut niks fout doen echt heel erg jammer. Ik vind het wel anders in jou geval met de echo's dan. Eerst zo'n traject helemaal door en dan snap ik heel goed dat je haar betrekt bij de echo's. Oeh mamalijntje dat word nog leuk
Dit is trouwens het geboortje kaartje wat wij gaan gebruiken (als het een meidje word, word de kaart natuurlijk rozo ) Geboortekaartjes - Geboortekaartje Tijn ster blauw GF - Kaartje2go
thxx nachtzon zet hem net als die van mamalijntje direct bij favorieten saskia idd zo zie ik het ook hij is een volwassen vent.. en er komt toch een tijd dat moeders de handen terug moeten trekken.. mijn moeder deed in het begin ook zo hoor van deze kleur moet je doen en ik wil heel graag zo`n uhmm lamp zo`n hanglamp een mooie op de beebkamer.. nee ik vind er niks aan ja hallo wij moeten hem mooi vinden toch?? ik heb ook even duidelijk dus gezegd dat we ze overal bij betrekken maar de aankleding en opvoeding is echt voor ons.. want als het aan haar ligt word beebje helemaal brabants opgevoed en ja dat kan hier gewoon niet hoor ik zie mijn kind geen plat helmonds praten word een halfbloedje dat ziet er echt niet uit man hahaha.. gelukkig begreep ze het maar snap heel goed dat het vervelend kan zijn ja..
Ja erg vervelend babyhope. Gelukkig begreep ze het wel, mijn schoonmoeder begrijpt dat echt niet als ik er wat van zeg en dan ben ik de zwarte piet, daar heb ik echt geen zin in. Zal me best doen om me niet gek te laten maken Das ook een mooi kaartje sammie, super!!
Mooie kaartjes!! Wij weten het nog niet.. Ligt eraan wat het gaat worden en hoe duur die krengen zijn... Vind die kaartjes zo prijzig!
Mamalijntje, die site waar wij ons geboorte kaartjesbestellen valt wel mee, maar dan moet je je wel even registreren.
Wij halen ze hier vandaan Geboortekaartjes en met Jamie hadden we deze Geboortekaartje Kleine enkele kaart Waslijntje en wasknijpers maken en ontwerpen en zoiets wordt het weer
@ Nachtzon: Bedankt voor de tip, maar als ik vrij ben lig ik al tot uur of 11 op bed vaak ook bewust voor mijn rust en meestal heb ik dan al hoofdpijn helaas. Ik heb het paracetamol misterie hier op forum gezet bij forum vraag het de verloskundige dus we zullen zien. Maakt me toch beetje angstig maar gelukkig heb ik ze al tijdje niet genomen neem meestal de gewone en die mag je toch 6 op een dag en kunnen geen kwaad??? @ Sas: Wauw wat een mooie echo!!!! Ben zo benieuwd wat het word bij jullie en echt zo knap dat je het niet wil weten. @ All: Wat een leuke kaartjes allemaal!!!! Tot nu toe word het bij ons dit geboorte kaartje Geboortekaartjes - Vrolijk geboortekaartje met stippen - Kaartje2go zelfe site als jouw sasm toevallie! IK krijg als het goed is morgen een proef druk binnen! Vind de prijzen om eerlijk te zijn wel schrik barend or niet normaal. Maar goed je stuurt maar 1x je eerste geboorte kaartje denk ik dan maar. Vanmiddag naar de kraker geweest en alles zat weer in de knoop. De hoofdpijn is iets afgenomen. Ga lekker optijd na bed met een warme kruik in me nek! Doei Doei! x
Ben zelf ook erg benieuwd hoor Enjoyllive. Maar ik vind het veel te leuk om het pas bij de bevalling te weten Jou geboorte kaartje is ook leuk. Ik vind de prijzen van kaartje2go wel meevallen, ga maar eens naar en drukker Fijn dat de hoofdpijn wat afgenomen is. Rustig aan!!
Leuke kaarten Saskia en Sammie! @Saskia: Fijn dat je echo goed was Ja ik bedoelde zelf ook dat je idd het 1e boek moest lezen Ik heb de twilight serie al geregeld hihihi, mijn zusje is grote fan en is de boeken ook bij elkaar aan het verzamelen hihi dus als ze compleet is dan kan ik bij haar lenen Ze heeft wel al deel 4, erg verleidelijk om die te laten liggen haha ik ga hem gewoon lekker lezen en als ze dan de 1e 2 delen heeft begin ik gewoon weer opnieuwd met lezen water, wij kunnen zowieso niet uit de kraan drinken, veel te veel kalk in het water hier, dus wij gebruiken standaard bronwater en kookte dat zelfs uit, ma ik hoorde dat je in NL gewoon kraanwater kon gebruiken, dus dan zou ik het kraanwater uitkoken en dan idd bewaren in een thermoskan ofzo Nou hier de nodige stress weer gehad haha Mikail is ziek, hij was al de hele dag een beetje vreemd, want hij wilde ma niet eten of drinken en straks rond 5uur (normaal gesproken etenstijd voor hem ) kwam hij tegen ons aanliggen en begon heel erg hangerig te worden, dus dat vonden we al vreemd ma goed mssn niet rustig geslapen ofzo, dus ik dacht geef hem ma zijn flesje, want van de lepel eten wilde hij niet, ga ik naar de keuken doe zijn fles in de magnetron, is manlief aan het schreeuwen dat ik terug moest komen, kom ik in de woonkamer aan is ie alles eruit aan het spugen, egt zo zielig! hij trok ook helemaal wit weg en was zo beroerd, dus ik hem eerst ma uit laten spugen, alles was nou tog al vies dus kan ie net zogoed afmaken waar die aan begonnen was haha en heb hem daarna ma ff in bad gedaan en zijn pyama aangedaan, nog geprobeerd of ie wat water wilde drinken ofzo, ma dat wilde die allemaal niet en is toen heel onrustig op mij in slaap gevallen. Nou is ie in zijn slaap aan het praten haha, doet ie normaal ook nooit DUs wij zijn net klaar met poetsen en douche want ook wij roken zuur haha
Zo ben even een paar uurtjes niet online en ik mis meteen van alles!! Ten eerste: Wat een mooie echo's Saskia en wat ontzettend fijn dat alles goed is!!! Weer een zorg minder en nu lekker genieten van de laatste helft van de zwangerschap!!! Discussie over schoonmoeders: Ik kan er ook goed over meepraten. Bij ons ook hele strijd geweest voor mij om geaccepteerd te worden bij schoonmoeders. De zus van mijn man is een kopie van mijn schoonmoeder en zit dagelijks bij haar moeder en haar kinderen kwamen ook heel vaak daar eten enzo, (mijn schoonmoeder was zelfs bij de bevallingen van schoonzus aanwezig) en ik ben nogal op mezelf en wil liever mijn eigen gezin zijn en niet het gezin van mijn schoonmoeder. Ook heb ik gewoon zelf een moeder en die vind ik toch belangrijker. Ik vind het voldoende mijn eigen ouders 1 keer per week te zien dus hoef ik mijn schoonouders ook echt niet vaker te zien, maar dat begrepen zij niet. Nu gaat dat wel weer beter gelukkig. Sinds de kinderen er zijn en ze ons samen wel geaccepteeerd hebben en geaccepteerd hebben dat ik niet lijk op mijn schoonzus gaat dat wel goed. Je moet echt aan jezelf denken en het zo doen zoals jezelf en je man wilt!!! Dat is het allerbelangrijkste, op bepaalde dagen kun je ook best wel eens rekening houden met schoonfamilie maar verder is het jouw gezinnetje hoor!! Geboortekaartje weten wij wel al ongeveer maar nog niet helemaal. Weet wel wat ik erop wil hebben maar die zijn niet standaard te koop. Wij gaan naar dezelfde drukker als waar we de vorige keer waren. Ik vind toch de kwaliteit van de kaarten beter dan van die van internetsites... WIj vinden dat in ieder geval wel belangrijk. Ik wil in ieder geval geen foto's ofiets erop, dat hadden we de vorige keer ook niet (hooguit misschien in het heel klein als postzegel ofzo). Nog een discussie gemist??? xxxx
ojeee beterschap voor Mikail Adorable! Kan niet meepraten over schoonmoeders, wel eens irritatiepuntjes maar verder weinig te klagen hoor. Lijkt me wel heel vervelend allemaal. Mooie echo Saskia!Fijn dat alles in orde was! Loop hier ook nog te pronken met mn foto's bij wie het dan ook nog niet gezien heeft neem ik ze mee Geboortekaartjes zijn we nog flink voor aan het zoeken..zoeken ook wel kwaliteit en denken dit wel gevonden te hebben bij la carte- geboortekaartjes.nl. Maar een paar proefdrukken besteld en nog geen keuze kunnen maken. Nu weer een paar besteld dus hopen dat ie daar tussen zit. Achja we hebben nog ff toch We wachten op deze: Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belle & Beau - 58958 en deze Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby & Wij 2 - C.919
cardxl en lacarte hebben dezelfde prijzen over het algemeen en ook dezelfde kaarten! wij hebben daar proefdrukken besteld en hebben bij cardxl eentje gevond, heb nog niet gekeken of lacarte die ook heeft. maar wij zijn er eigenlijk al overuit, we hadden er 6 waarvan 3 we echt leuk vonden en de minst leuke van de 3 is het geworden haha, in het echt is het toch anders!
ja is zo, alleen heeft lacarte nog meer collecties en is dichterbij voor ons dus sneller geleverd Maar inderdaad in het echt is het toch anders, afwachten maar.