sammie en saskia en andere meiden wat een leuke kaartjes zeg haha wij willen deze met blauwe of roze handjes.. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Intercard 2010 - 910956 @adorable je mag zelfs 8 paracetamols per dag hebben als je zwanger bent ik was in het begin nogal grieperig en vroeg dat aan de verloskundige en ze vertelde me dat als je zwanger bent er 8 mag hebben. maar goed ik hou er zoiezo niet van en nu ik zwanger ben al helemaal niet hahaha maar als ik het echt nodig heb pak ik er wel 1 of 2 hoor..
ik pak er meestal 1 en als het dan nog niet weg is een 2de. gelukkig heb ik niet zoveel last enzo, maar als mijn bil weer eens pijn doet dan neem ik het wel soms. babyhope, ookal zo'n leuk kaartje. wel grappig dat onze smaken allemaal zo verschillend zijn, terwijl we over het algemeen op dezelfde site kijken! hoeveel kaartjes gaan jullie bestellen, wij komen tot nu toe niet verder dan 30 haha
whaha ja wij hebben nu in onze gedachte en op papier zo`n 32 kaartjes hahaha ja ik wil gewoon een simpel kaartje maar wel een die veel zegt en waar we een foto op kunnen doen en wat vinden jullie van deze... het geheim van de smidt, is het mengen, van bruin en wit. wat wij hebben gemaakt, is ons moccababy`tje, als resultaat.. pff hahaha ik zag hem een jaar geleden en vond hem zo leuk en gepast,maar nu weet ik het niet meer hahaha
ik vindt hem wel leuk, past bij jullie toch? je moet echt doen wat jezelf mooi vindt. moet ook nog zo'n gedicht hebben, pff weer iets om te zoeken haha
Alle meiden bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!!! babyhope, jou kaartje is ook leuk. Wij weten nog niet zeker of we ons eigen kindje op het kaartje zette of deze baby laten staan, kaartje is wel bedoeld op je eigen kindje erop te drukken natuurlijk. Nouja nog maar ff kijken dan. Vind je gedichtje ook wel erg passend klinken hoor. Maar je moet er zelf ook achter staan hoor.
woooow zoooveel mooie kaartjes !!! wij hebben nu deze: Login www.baby-cards.nl dan op zoeken en dan op C 161 als gedichtje staat er in Je hebt twee kleine handjes Geef ons er allebei één Dan leiden wij je rond Tot je zegt: Ik kan het wel alleen
k ben net eens een paar nummertjes voor de doopviering aan het zoeken (geen zin om alles op het einde vlug vlug te moeten doen) wat vinden jullie van de volgene nrs?: YouTube - Voetstappen in het zand. YouTube - Gebed Voor Mijn Kinderen - Remco Hakkert
babyhope, heb jij ook msn? iedereen die wil mag me toevoegen C.inderella206@hotmail.com (zonder punt tussen C en inderella ) zeg wel ff wie je bent
ik vindt dat ook echt een leuke kaart! zo net even mijn buik foto van 2 weken geleden geprint voor in mijn 9maanden boek haha, gelijk maar meteen een echo erachter gedaan. heb ook eentje van de 20weken echo uitgeprint, maar vindt zo onduidelijk! zal even eentje plaatsen
whahah nachtzon heeft getekend idd zo zag ik het ook ja.. ja i khb wel msn maar zit er haast nooit op whaha geen tijd voor want als ik eenmaal online kom gaat het de hele tijd poing poing en van die gekke poppetjes enzo resultaat: comp die vast loopt hahahaha
lol ik heb getekend hahahah en babyhope ligt in de deuk hahahahahaha jammer ivm msn anders kan ik evtl een gesloten chatroom voor ons maken?
haha, ja zo is ie wel duidelijk. het is vooral als ik andere echo's zie dan is dit gewoon het minste helemaal op de foto! zo op ingescand wel duidelijk, maar op papier niet meer. ik ga lekker naar bed! weltruste
slaap lekker sammie nachtzon ja ik vond het wel leuk dat je het na had getekend oh en lachuh doe ik altijd hoor
ik ook hoor geloof het of niet, maar ik ga hier nu dweilen dan ruikt het lekker als ik opsta tot morgen
Mooie kaartjes hoor!!! Wij nemen dezelfde tekst als bij Jamie.. Staat volgens mij ook in mijn onderschrift.. Ben nooit zo van de rijmpjes.. Hier eindelijk even bijgeslapen.. Lag al om 9 uur in bed en Jamie werdt maar 1x wakker... Gelukkig. Fijne dag allemaal
goedemorgen allemaal vannacht nog tot half twee of zo gepoetst heel de gang, de traphal en trap blinken weer nu ff woonkamer en keuken doen ben wel goed moe