Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wat ben je toch een poetsert!!!
    Ik helemaal niet, het is dat het verplicht moet en we net een nieuwe vloer hebben en ik het dus wel bij wil houden...

Wat zal ik vandaag toch weer gaan doen.. dadelijk maar eens vriendinnetje smsen, misschien kan ik daar wel op de thee!

xxx

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha jootje, ik HAAAAAAAAAT poetsen... echt waar, ben beschaamd hoe het hier soms uitzag... echt waar, liever in de zetel aan de laptop dan te poetsen... maar sinds ik FLY lady ben EN vooral sinds ik zwanger ben gaat het precies vanzelf...

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    pff wat zijn jullie snel met geboortekaartjes, ik heb werkelijk echt nog geen idee! Nu vind ik ze voor tweelingen ook niet echt geweldige geboortekaartjes hebben helaas!

Poetsen, pff kom ik echt niet aan toe! Zo moe ben ik! Heeft ook niet heel veel zin. Over een maandje gaan we verhuizen en maak dan het huis voor het laatst wel even goed schoon. Houd het nu alleen bij wc badkamer schoonmaken en even stofzuigen.

Gisteravond waren de baby's erg druk, waardoor ik niet makkelijk in slaap kon komen helaas.. N dus erg moe..

5. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wij vonden de standaard tweelingkaartjes toen ook helemaal niet mooi. Wij hebben toen gekozen voor een matching kaart bij de babykamer. De babykamer hadden we met giraffen gemaakt en dus hebben we een giraffenkaartje erbij gezocht. Nu gaan we weer voor een matching kaart bij de babykamer!

xxx

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Goeie morgen allemaal, Ik heb ook echt een hekel aan schoonmaken. Het is dat het moet maar anders haha.
    Op het moment is het helemaal erg, ik heb nergens zin in en als ik denk aankomend weekend ga ik het huis even door. Komen er altijd van allerlei onverwachtte dingen tussendoor dat ik weer geen tijd heb om grondig schoon te maken. Echt schandalig af en toe :)

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O ik ben echt van de poets.. Maar helaas hebben wij dus last van schimmel in de badkamer.. En dat kan alleen met HG weg gehaald worden en dat mag ik nu dus niet doen... Dus manlief moet aan de slag en dat duurt een kwart eeuw

Maar heb net boven helemaal gedaan.. Heb zelfs de stukloopvloer vanwege de verbouwing gedweild.. erg he..

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoi hoi,
    Ik houd zelf ook niet van poetsen, ma manlief is altijd extreem schoon geweest in huis dus kan dat niet zomaar even gaan verwaarlozen, brengt ook veel meer rust als je huisje lekker schoon is:) Ma het vervelendste is om die 1e stap te zette en te beginnen haha ma als ik dan eenmaal bezig ben kan ik moeilijk stoppen omdat ik dan ook egt alles klaar wil hebben:p

Ik ben net trug van mijn controle bij de vk:) Alles prima hij heeft 2 flinke stoten tege de doptone gegeven haha, je zag haar arm ook onhoog komen met de doptone toen hij/zij schopte haha:p Ben tot nu toe 3kilo aangekomen:)
    Nou Met mikail gaat het nu ietsje beter, hij heeft gisteren rond 12uur nog een keer overgegeven, en straks in de bus was ie aan het kokhalzen, zal waarschijnlijk door al dat gehobbel en gescheur komen van de bus, ma nu heeft ie al zijn fruithapje gehad en zelfs kaasdiper gehad dus het gaat weer een beetje beter. Ik ga hem zo in zijn bedje leggen want als hij straks weer wakker word gaan we naar mijn schoonbroer naar de winkel, daar is gisteren brand geweest bij de buren en bij hem binnen ruikt het nog helemaal naar de rook die naar binnen is gekomen. Arme vrouw die daar in zat, woonde er ook en stond hulpeloos buiten toe te kijken hoe de tent affikte en naderhand moest ze toekijken hoe ze al haar verbrande spullen en van de kleine op een hoop aan het gooien waren, dus ik ga der even heen en ga der wat spulletjes brengen voor de kleine, want vind het wel heel erg sneu!
    Voor de rest alles wel goed hier:) Ben alleen wat moe, want ik draai en droom de laatste tijd erg veel in bed.

xxx

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik voel met nou juist af en toe een gevangene van mijn eigen huishouden.... komt ook wel door de hormonen dat ik dat nu heftiger vind dan normaal denk ik.

Iedere dag moet ik beneden stofzuigen en 1 keer in de 2 dagen wel dweilen wil ik niet vastgeplakt blijven zitten op de vloer, dat krijg je met een tweeling van 2 die ook nog eens alles op de grond willen gooien enzo.. en dan ook nog een hond die verhaart...
    Boven doe ik dus helemaal nooit, want wanneer moet ik dat dan doen? In het weekend als we eindelijk een compleet gezin zijn?
    Daar heb ik dan ook sinds 2 weken een poetshulp voor aangenomen, heerlijk!! Ik houd namelijk wel van een schoon huis maar niet van schoonmaken, doe liever leuke dingen!

Iemand nog tips voor ene helemaal verstopt hoofd door snot van verkoudheid? Niets lijkt te helpen en ben er zo moe door!

xxx

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    adorable, fijn dat alles goed was!!!! Gelukkig begint je mannetje nu ook weer wat op te knappen!
    Wat een gedoe die brand zeg! Fijn dat jij er wat hulp kunt bieden!

xx

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Adorable fijn dat je kleine man weer een beetje aan het opknappen is en netjes hoor 3 kg... Ik ga mooi niet meer zeggen hoeveel ik al ben aangekomen... Begin me nu gewoon te schamen.

Jootje! O heerlijk een hulp in huis.. Moet ook eerlijk zeggen dat ik boven 1x in de zoveel tijd kan doen als manlief thuis is... Anders lukt het niet. Straks als we traphekjes boven hebben en Jamie zijn speelkamer dan kan ik het wel weer doen.
    Maar moet je nou veel betalen voor die hulp?

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    WHAAAAAAAAA wil ook hulp :p
    maar spaar liever e centjes en doe het zelf :p
    kga nu ook weer verder doen :) tot straks :)

adorable, ben blij dat de kleine weer beter is :)

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

adorable, fijn dat alles goed was! fijn dat je kan helpen!

mamalijntje, hoeveel ben je aangekomen? je hoeft je echt niet te schamen hoor!

mama van 3, wel fijn dat je de kleintjes zo goed voelt, dan weet je wel dat het goed gaat of ze hadden ruzie om ruimte hahaha

hier wel goed geslapen, mijn kleintje ligt nog steeds hetzelfde, want hoor zijn hartje elke keer op dezelfde plek en de schopjes voel ik ook steeds op dezelfde plek!

15. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Onze poetshulp betalen wij 12,50 per uur, schijnt normale prijs te zijn. Ze is zo'n 3 uurtjes per week bezig denk ik.
    Is wel beetje luxe natuurlijk, gelukkig hebben wij het financieel allemaal prima op orde en kan het er allemaal vanaf..

Mama van 3: tegen het einde wordt het helemaal leuk met voelen, vond ik.. dan merk je echt wie er met het kontje boven ligt en wie met beentjes enzo..hihi... en een hoop golven over de buik heen.. heerlijk vond ik dat!

xxx

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik voel hem/haar ook steeds op dezelfde plek schoppen, ma toen we straks na het hartje aan het luisteren waren ging ie van hier naar deer op en neer, ma ik bleef hem voelen op diezelfde plek haha.

Heb ma meteen even een info boekje over de kijkavonden in de verloskamers, moeders kan helaas niet bij de bevalling aanwezig zijn, want er mag maar 1persoon mee naar binnen en dan heb ik tog liever mijn man bij me dan mijn moeder.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Moeders en schoonmoedersproblemen helaas geen last van.. Helaas moet ik zeggen.. Door de hormonen wordt het gemis weer eens aangewakkerd.

Gisteren zaten we een 'plan' te maken wie we moeten bellen stel dat er wat is... Maar we weten het gewoon niet.. Normaal heb je ze daar toch echt bij nodig..

Bleh
    --

Sorry moest ik even kwijt!! Nu weer vrolijke en leuke dingen!!

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, waarom kun je ze niet bellen (sorry als het een domme vraag is of als je het al een keer hebt vertelt)

ik kan mijn eigen moeder ook niet bellen en moet zeggen mis het wel, nu helemaal ik ook geen contact meer heb met mijn zussen.
    maar heel soms is gebeuren er dingen die niet te vergeven zijn.
    vrijdag heb ik eindelijk de rechtzaak en dan hoop ik dat we het kunnen afsluiten en dat mijn zussen hun ogen openen, maar ja dat is natuurlijk altijd maar de vraag

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik mis mn mama ook heel erg :( ze woont in duitsland en ben eerlijk gezegd die stomme telefoon tussen ons beu... was liever gewoon dicht tegen haar aangekropen en knuffelen...

nu ga ik met schoonmama weg
    tot later

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik snap je Dilemma mammalijntje, ik weet dat mijn moeder meteen komt als ik ben begonnen, ma dan moet ze eerst nog 2uur rijden, dus ik hoop dat ze op tijd hier is, zodat ik me ook geen zorgen meer hoef te maken om Mikail, ik heb wel 2schoonzussen hier in brussel en een half uur hier vandaan, ma daar breng ik hem liever niet heen, gewoon omdat ik ze niet bij me in de buurt wil hebben als ik ben begonnen en ik graag nog een beetje rust wil na de bevalling en dan wil ik mijn zoontje natuurlijk heel graag bij me hebben met manlief en mijn moeder, ma ik heb ook niet zo goeie band met mijn schoonzussen, zowieso als het snachts gebeurt kan ik ze niet eens vragen want dan rijden er geen busssen of trams, en ik weet 100% zeker dat ze niet hier heen zullen komen. nja we zien wel

Deel Deze Pagina