ach gewoon voor een stommiteit in een fikse ruzie uitgebroken... ik wou een kebab (3euro) maar man vind dat te duur... wil gewoon thuis eten... werd ik erg chagrijnig door... mag ook nog geen nieuwe zwangerschapsbroek halen (50 is te duur) Nieuwe BH ook niet... (ook te duur) daarbij hebben we het zo nauw ook weer niet (als je 250 per maand kan sparen vind ik dat toch) ALs ik babyspulletjes wil halen altijd grote discussie vooraf of het wel degelijk nodig is en of we dat niet later kunnen kopen enz... bah heb nu gisteren gewoon grote bestelling geplaatst... right now for the moment he can kiss my ass ik houd echt van hem maar soms ... grrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou meid anders leg je je man dit maar voor. Wij kunnen totaal niet sparen (hopelijk over een paar maanden en dan zal het zeker niet veel zijn) maar mijn man begrijpt wel dat ik een zwangerschapsbroek nodig heb en nieuwe bh's en als we een keer geen zin hebben in koken dan halen we wat af. En voor de kleine word ook genoeg gekocht. En we betalen alle rekeningen netjes hoor. Misschien moet hij ff wennen ofzo ik weet het niet. Hoop wel voor je dat hij het gaat begrijpen, want soms heb je gewoon spullen nodig. Hoop dat het wel weer een beetje rustig is bij je thuis, want zo is het ook niet leuk.
ik heb een broek gekregen, en daarmee moet het maar gaan... maar wissel graag af en toe eens af (als de andere in de was is bvb) verder doet hij ook enorm moeilijk dat ik vaker in bad wil... (2 x per week is echt teveel volgens hem) enkel omdat de waterfactuur anders te hoog zou zijn... moet mij volgens hem gewoon aan de wasbak wassen... maar met mn ichias is een bad dus gewoon zalig... Ik ben gestopt met roken (rookte groot pakje, dus 6 per dag) maar daar zegt ie dan niets van... pfffffffffff ben de hele tijd aan het huilen, zie het allemaal ff niet meer zitten... ok, moet wel zeggen, hij heeft me van bijna 15.000 schulden af geholpen (maar daar heb ik nooit om gevraagd en wou zelf uit deze reden eerst geen relatie met hem...)
achja, ben vanaag 17 weken en 5 dagen zwanger, zo ver was ik toen ik mn twee engeltjes verloor... ook zo een emotionele last vandaag... plus dat ik het nieuws vandaag kreeg dat een schoolcollega en vriendin eergisteren aan baarmoederkanker overleden is zaterdag begravenis)
wij kunnen ook totaal niet sparen, we hebben hetzelf niet heel breed gehad, maar als er kleding moest kopen dan kon dat gewoon, dan maar op rekening en de volgende maand betalen. nu hebben we het wat breeder en manlief is degene die zich suf koopt aan kleding haha.. ik ben meer vand e nodige dingen en dan heb ik wel zoiets van heb ik het nodig ja of nee? maar bh's en nieuwe broek kan altijd! morgen dus een nieuwe joggingbroek halen, want alles zit te strak!
Het zit je ook niet echt mee hè meid *knuffel* Gelukkig heb je nu wel een man die je met respect behandelt, dus hij zal je nooit je kindje afnemen, zo kun je het ook bekijken. Maar als ik het zo mag zeggen, vind ik dat hij wel wat meelevender mag zijn. Hoop niet dat je het verkeerd opvat want bedoel het echt niet verkeerd hoor!!!
Nachtzon... dikke knuf meis. Is ook af en toe allemaal zo frusty en die hormonen helpen dan ook al niet mee en dan lijkt je man misschien zelfs erger dan dat ie eigenlijk is... De mijne doet gelukkig ook niet zo moeilijk erover. Ik ben afgelopen jaar gestopt met werken om helemaal voor de kids te zorgen en ik vind dat zelf af en toe moeilijker dan hij, ik geef nu ineens zijn geld uit terwijl ik eerst mijn eigen geld uitgaf, maar toch geeft hij er niets om.. gelukkig maar... Enjoylife: RUstig aan doen dan dus maar.... Goed naar luisteren dan want anders wordt het er ook niet beter op he? Ik hoop voor je dat de therapie snel verlichting brengt!! Ik ben bij de Etos geweest en heb neusspray van A. vogel meegekregen die ik wel zou mogen gebruiken bij zwangerschap, maar helaas.. ook die helpt helemaal niets!! xxx
het is voor mannen natuurlijk ook niet makkelijk. het leek hier net de omgekeerde wereld, leek wel alsof hij last van hormonen had haha maar sosm heb je gewoon mannen die wat minder meeleven en soms heb je mannen die net een wijf zijn haha
Wat vervelend voor je jootje, ik hoop dat je neusverkoudheid snel over gaat. Anders misschien stomen met kamille?
stomen met eucalyptus mag ook enkel niet met menthol... bedankt allemaal voor jullie medeleven... we hebben niet vaak ruzie, maaaaar als er ruzie is dan knalt het...
Hhahah ja sammie, dat gevoel heb ik af en toe ook. Dat me man last heeft van de hormonen en ik niet. Helaas is vandaag het tegendeel bewezen, had een flinke jankbui. Ben wel blij dat ik het kwijt ben
Das vervelend Nachtzon.. Misschien eens goed praten met elkaar.. Je hebt nou eenmaal kleding nodig!! Hier moet ik ook weer nieuwe aanschaffen.. Jammer dan.. -- Stomen.. Wist helemaal niet dat het niet met menthol mocht.. Heb ik namelijk wel gedaan.. En gebruikte Luuf kids voor de nacht..
Mamalijntje menthol is zowiezo niet goed, is te scherp eigenlijk. Maar denk niet dat als je het een keer stoomt met menthol dat het niet zo kwaad kan hoor.
nee denk ook niet dat het zoooo erg is... saskia neee joh geen hard feelings heb ik nooit... ben allang blij dat ik hier eens mn hartje mag luchten, heb niet echt een sociaal leven
Gelukkig Waarom heb je niet echt een sociaal leven dan? Nou als je er is een dagje ofzo tussenuit wilt, je bent welkom bij me hoor
ach geen idee, werk thuis, woon thuis... ben gisteren naar een vrouwenvereniging hier gegaan, was best amusant, hoop zo mn sociaal leven beetje op te vrolijken creacursus en dergelijke
Misschien helpt dat inderdaad met je sociale leven. Alleen maar thuis zitten lijkt me ook niks. Komt vast goed meid.