ja, maar denk dat sammie ook zo is, als ik het goed inschat... heb wel een vriendin die blind werd door een ziekte en die is enrom chagrijnig geworden en zat vol zelfmedelijden... daar was het contact bijna verbroken, maar ze heeft ons ook allemaal als stront behandeld... gelukkig is het nu al beter, nog niet 100% maar toch...
ik heb ook wel zelfspot hoor! maar heel soms kunnen mensen toch te ver gaan. maar ik vindt het zo raar dat mensen altijd medelijden hebben of willen. zoals die mensen op tv met hun zielige verhalen dan denk ik van waarom wat wil je ermee bereiken? maja zonder dat soort types geen tv natuurlijk
ie, zelfspot beoelde ik nu niet echt... eerder dat je ook eens met jezelf kan lachen, maar niet op een spottende manier... voor mij is het dan ng altijd alsof je je eigen uitlacht... en over iemand lachen is erger dan met iemand lachen...
je hebt me idd goed ingeschat nachtzon. toen ik in het ziekenhuis lag heb ik geen moment medelijden of mezelf zielig gevonden, had meteen zoiets van gaan we nog wat doen wil voor de zomer thusi zijn haha heb wel gehuild, maar dat is normaal, je leven veranderd ineens enorm en je moet alles weer leren, maar heb me zelf niet zielig gevonden
omzelf lachen kan ik ook hoor, last viel ik bij de auto kreeg een steek in mijn heup en kon het niet opvangen met me andere kant, nou dan lig je mooi op de grond, mijn meteen ik dacht waar ben je nou!! ik lachen en hij ook. gebeuren wel meer van die dingen die je normaal niet overkomen en mij wel, nou dan kun je wel gaan zitten balen, maar je kan er ook om lachen.
ik zou gewoon gevraag hebben of je liever aardrijkskunde doet... of mss een gepimpte rolstoel wil die beetje diepergelegd is, zodat je niet dadelijk op e vloer moet gaan liggen zou ik je willen "uitlachen" eerder zo van: heb je vannacht NOG NIET genoeg geslapen???
haha, ja graag zo warm is die grond nu niet! gebeurd niet vaak hoor en het ook echt niet altijd grappig. verloor een keer mijn evenwicht in de badkamer nou kwam keihard met mijn gezicht op de vloer, toen was het even niet grappig.
ah ok weet je, ik vind t wel enorm moedig dat je er dan toch totaal voor gegaan bent, echt waar... kdenk niet dat k het zou durven... jij moet een ontzettend sterke vrouw zijn...
nee, zora je je pijn doet is het idd niet meer grappig... vind ik ook altijd zo sneu bij die homevideos als er mensen zich pijn doen, kan ik daar dus echt niet om lachen...
geniet er lekker van nachtzon, ben jaloers heb namelijk geen bad!! dankje en kindjes krijgen is voor iedereen spannend en moeilijk want je weet nooit wat voor een je er krijgt!
neen klopt, maar denk toch dat het voor jou een grotere uitdaging is... maar ik denk dat kinderen het wel aanvoelen.... normaalgezien zal je geen problemen ondervinden en anders moet je man maar vlugger en sportiever worden zal je wel lukken, ben het heel zeker zo tot straks, kga zwemmen knuffieieieeiieie