ja erg fijn! Jootje: hoogstwaarschijnlijk 2eiig want ze hebben beide hun eigen placenta en vruchtzak Ja wordt spannend, hoop dat ze het kunne zien
fijn dat hij toch mee kan! lekker genieten dan he vrijdag, hoop voor je dat ze de benen wijd doen haha
Dan zou het wel grappig zijn als het dan een jongen en een meisje zou zijn toch? Ik ben heeeel benieuwd. xxx
Ik hoop dat beide aller eerst gezond zijn, en dan wil het liefst wel 1 meisje, anders heb ik 3 boys want dit zal denk ik mijn laatste zwangerschap zijn!
@ Nachtzon: Jeetje meis het zit jou ook niet echt mee he vervelend hoor. En zeker wanneer je vriend/man dan ook nog eens zo doet dat kun je er dan net niet bij hebben. En idd zoals je zegt als je per maand 250 euro kan sparen ( wat velen niet eens kunnen ) mag hij zeker niet klagen. En ga gewoon lekker in bad joh zeker waneer het ook nog eens goed is voor je gezondheid. Trek gewoon beetje je eigen plannetje, misschien zitten er wel andere frustraties bij hem zou ook nog kunnen. Probeer goed te blijven communiceren voor zover mogelijk en verder goed op jezelf letten, want jij en je kindje zijn nu belangrijk! En wat die schuld betreft daat heeft hij zelf voor gekozen om je te helpen en daar mag hij niet meer op terug komen vind dat is verleden tijd toch?! En gecondoleerd wat een verschrikkelijk verlies :S Toy Toy meid, ook een dikke knuffel van mij..... Ennuh hier mag je zeker altijd je hart luchten ik/wij zijn er voor je hoor. En ook naar zeeland ( goes ) mag je afreizen ook hier is veel strand meiden dus ENJOY ! Oh en nachtzon nog ff vraagje over die menthol; want dat spul wat ik bijna zowat nu altijd op mijn hoofd smeer ( toco-tholin zit ook menthol in maar kan dat kwaad dan? @ All: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeey Joepie Jeeeeeeeeeeeeeey ik kan aankomen vrijdag naar de homeopaat ipv 1 februari er was iemand uit gevallen. Dus moet na de echo gelijk door, ben zo benieuwd hopelijk kunnen ze iets voor me betekenen. Vandaag redelijke dag nog maar 1 paracetamol op. Had om 14:00 een gesprek bij de stichting waar ik gastouderschap af ga nemen. Niet heel bijzonder gewoon beetje mijn uren door gesproken enz. Jullie nog wat gedaan vandaag? Liefs enjoyllive!
@ Sammie: Nou wat fijn dat je dat zegt, want ik dacht dat ik de enige was en heb er nooit aan gedacht het hier te vragen. Maar ik heb daar zeker regelmatig last van. Vooral bij inspanning of als ik mijzelf geestelijk te druk maak om iets. En meestal na tijdje zakt het weer gewoon weg. @ Mamavan3: Wouw geweldig zeg dat je man nu mee kan echt top. Kunnen jullie lekker samen genieten van het mooie moment!
Mama van 3 wat fijn dat de directeur mee wil werken zeg. Zal een hele opluchting voor je geweest zijn. Super hoor!! Adorable, het zou echt heel erg fijn zijn als jullie huis voor een mooie prijs verkocht word. Ik ga voor jullie duimen. Sorry dames, ik heb geen last van hardkloppingen, dus kan jullie daar niet mee helpen. Wij gaan zaterdag de babykamer ophalen, ohw ik heb er zo'n zin in. Denk dat ik de hele dag in dat kamertje bezig ben zaterdag hahah.
Ben er ook nog.. Hele dag gewerkt en nu alles aan het versieren (lees manlief) op mijn aanwijzigingen. Wilde jullie even een fijne avond toe wensen en morgen reageer ik weer... -- Voor de gene die een echo hebben (wie o wie) veel plezier morgen
enjoylife, ik weet het niet zeker... denk dat het beter is je vk eens te vragen... zet je dan haar antwoord ook hier? knuf
nou hier een rustig dagje hadden van alles gepland, maar er is niks van gekomen gister was hier een ware oorlog in huis, manlief had zijn zwanger op bezoek en ze waren een spel op ps3 aan spelen.. twee kleine kleuters op de bank die aan het mopperen waren haha
Hey meiden, Sorry.... ben alweer lang niet hier geweest... Ik kom me ook maar even -afmelden- moet zeggen dat ik regelmatig nog wel wat lees wat jullie schrijven maar ik heb het druk met vanalles en eigenlijk daarnaast nog weinig zin heb om fanatiek mee te blijven schrijven op -juni2011- Blijf af en toe nog wel eens meelezen maar als jullie mij van de uitgerekende lijst afgooien is het ook prima. Fijne zwangerschap nog!
sa, OMG je moet je toch niet afmelden!!! blijf gewoon en lees en schrijf enkel als je zin hebt je bent hier tot niets verplicht he
Heeii heeii, Ben ik ook even snel Wat super dat de directeur voor je man wil invallen zeg! Snap waarom je hebt gehuild, mijn man kan helaas niet mee met de 20wk echo/geslachtsbepaling. helaas, maar niks aan te doen, hun zitten veel te vol dus als ik het zou verzetten zou ik pas 2 later terecht kunnen en dat vind ik te lang! en ja de verkoop kun je ook niet verzetten, dus ik ga nu met mijn mamma en volgens mij wou ze dat filmen, dus dan maar zo he. Wel spannend zeg hihi en helemaal omdat het waarschijnlijk 2-eiige is hihi, duim voor je mee dat er een meid tussen zit! SA: Ik snap wat je bedoeld, ma je hoeft je idd ook niet veplicht te voelen zoals nachtzon al zei je word niet van de lijst af gegooid hoor Kunne we je straks helemaal plat gaan gooien met pb-en op je uitrekendatum hihi. Jij ook nog een hele fijne en voorspoedige zwangerschap enjoylife: ik verwacht dat je dat gewoon mag gebruiken hoor toco-tholin, komt tog niet bij je kindje! nachtzon: weet jij trouwens waarom menthol slecht is? Ik vroeg me dat af want had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Wat woont iededereen tog mooi zeg met al die zeeen en stranden Ik woon (nog) 5min van de koning van Belgie vandaan is dat ook interessant??? Whahahahahaha Hier vandaag redelijk rustig dagje gehad, lekker met Mikail gespeeld en boodschapjes gedaan, toen met de tram en metro naar manlief en schoonbroer gegaan, ma moesten gauw weer terug want was helemaal vergeten dat vandaag bezoekdag was voor de openbare verkoop. zijn 5 koppels binnen geweest, ma verwacht niet dat 1 van die koppels het zal gaan kopen want die hadden allemaal 3 kinderen, en 1 had een oudere zoon en dochter, ma denk niet dat die graag op 1 kamer willen slapen samen hihi, aangezien de zolder niet slaapkamer klaar is en ik op de 1e verdieping ma 2 slaapkamers heb + de kamers liggen tegen elkaar en om in de 2e slaapkamer te komen moet je eerst de andere kamer door haha Volgens mij heeft manlief hier terug gelezen ofzo whaha ( nee hoor gtapje hij snapt der tog niks van hihihihi ) ma hij zei vandaag opeens dat we morge een zwangerschapsbroek gaan kopen en 2 truien en 2 buikbanden Zijn broer had hem een mooi zakcentje gegeven, omdat hij hem zo goed helpt bij het verbouwen Meteen even kijken naar schoenen voor Mikail, hij had ergens gezien dat je 2 paar schoentjes kon kopen voor 8euro Nou nu ga ik lekker mijn bedje in, want moet er morge weer vroeg uit en ben helemaal voldaan want heb vandaag de laatste twilight film gekeken die er tot nu toe uitzijn hihi ( kon niet wachten op de boeken dus ben maaar vast films gaan kijken *schaam schaam* hihi ) Weltruste meiden! xxx