Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!

Mijn kleine grote moppie is twee dus lekker druk aankomende dagen..
    Ook een klein beetje verdriet omdat mijn vader me een scheitmail gestuurd heeft dat hij niet komt en het hele jaar niet...

Meiden fijne dag allemaal

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve mamalijntje
    HIEP HIEP HOERRAAAAA!!!! Van harte met je mannetje!!! Onze jongens vonden hun verjaardag helemaal leuk, zelf deur opendoen en kadootjes meteen openscheuren enzo.. ben benieuwd hoe dat bij jou is.

Jammer van je vader zeg.... hopelijk heb je genoeg mensen om je heen die wel komen en die wel interesse tonen!!

Fijne dag
    xxx

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Gefeliciteerd Mamalijntje!!!:D Geniet er van!!! Enne, niet te veel in zitten over je vader joh, zoals je bij mij overkomt klinkt het alsof hij geen zin heeft om te komen om wat voor reden dan ook, laat hem ma lekker thuis dan pff;) Gewoon lekker genieten hoor meis, laat zoiets jullie dag niet verpesten:)

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Mamalijntje: Hieper de piep Hoera voor jou mannetje :D!
    En idd zoals adorable zegt laat je dag er niet door verpesten, hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn. Wat hebben jullie hem gegeven? Fijne dag meid!

@ All: Soooo ben ik dan maar eens wakker geworden zonder hoofdpijn :) hopelijk blijft het de hele dag zo!
    Er komt zo een vriendin om de koffie en daarna moet ik naar andere vriendin toe om een vrijgezellen feestje voor te bereiden voor weer een andere vriendin hihi al die vriendinnen :p!

xxx

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mamalijntje: van harte met je boy!!!! Geniet er lekker van! Cadeaus uitpakken is hier ook favoriet bij onze 2jarige! hihi!

Enjoylive: fijn geen hoofdpijn! Veel plezier met je vriendinnen!!

Oeww morgen echo, ben zo benieuwd wat het gaat worden!! Nog 24 uurtjes geduld, wat gaat de tijd langzaaam! En groen licht gekregen van manlief, als we weten wat het gaat worden gaan we ook meteen even pakjes kopen JEEEEEEEEJ!!!!!

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, gefeliciteerd met je kereltje!! heel veel plezier de kommende dagen en dat hij heel veel kadotjes krijgt!!!!

laat je pa idd met lekker, als hij niet wil dan maar niet!

enjoylive, fijn dat je geen hoofdpijn.

7. AHzondag

wij hebben morgen een belangrijke dag, die zaak tegen mijn ouders is dan eindelijk! hopelijk kunnen we het hierna afsluiten!

mama van 3, hoop echt voor je dat ze het kunnen zien. hoelaat moeten jullie?

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mama van harte gefeliciteerd met je "grote" zoon ;)
    Dat hij maar veel cadeautjes mag krijgen :D:D
    Zit inderdaad maar niet in over je vader meid en geniet van deze dag :)

Enjoyllive, fijn is dat om wakker te worden zonder hoofdpijn :)

Mama van 3: SPANNEND!!!! Zullen ze nu wel mee werken ;)
    Ga voor je duimen.

Sammie: alvast heel erg veel succes voor morgen

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    om half 10!!!!

Sammie wat spannend meid!! Ik ga duimen voor je dat alles loopt zoals jij het wilt en je heel veel succes wensen! Niet te veel stressen he meid! Hoelaat is de rechtzaak?

10. AHzondag

de zaak is om 9.15 lekker vroeg! over de zaak maak ik me niet zo druk, weet alleen niet welke pet mijn ouders op zullen zetten. denk het zielige vader moeder rol, dus we zullen zien.

ik zal vooor je duimen dat ze het kunnen zien!!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Thanks Lievers!! Jamie is helemaal blij met zijn garage en racebaantje hihi maar de ballonnen zijn toch wel het mooist haha

Mamavan3 spannend morgen... Ik ga heeeeeel erg hard duimen.. Die van mij werkt ook niet mee.. Moeten nu tot de 10e wachten

Sammie alvast heel veel succes voor morgen!!

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Enjoyllive: Heerlijk meid, weer hoofdpijnvrij!:D

Mama van 3: Oooh wat spannend!!!! Ook mijn duimpjes draaien voor jullie!

Sammie: Heel veel suces meid en laat je niet klein maken he;)!

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Even checken of er mssn nog meiden zijn die dit ook hebben....

Ik heb sinds gisteren zoooooo'n ranzige bek bluuhhh ik heb me tanden al wel 6x gepoetst vandaag en gister en ik blijf een vieze smaak houden en een stinkbek pff
    Ook mijn maagzuur is flink tegen aan het werken de afgelope week, als ik in bed lig, ma nu ook als ik gewoon zit, ik was gister aan het eten en ik wil een hap nemen en het schiet zo weer omhoog, had spontaan geen zin meer in eten!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Adorable.. Die maagzuur herken ik.. Ik krijg het van chocolade heel erg... Brand gewoon weg... Moet nog even een drankje halen ervoor.. Met J had ik het de laatste 3 maanden.. Was bevallen en direct weg stom he.

Maar die vieze smaak herken ik niet.. Misschien ontstoken tandvlees??

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    adorable, glas koude melk drinken voor je gaat slapen :) dat helpt tegen de geur en het zuur
    verder petersilie knabbelen gezond en doet ook de geur weg :)

enjoyllife, leuk dat je geen hoofdpijn hebt, ik heb vandaag weer eens te lang geslapen en had dadelijk pijn aan mn hoofd toen ik opstond... ondertussen ontbijt gegeten en het is al beter :)

pfff volgende week donerdag moeten we de kinderagverblijf eens gaan bekijken waar ons kleintje vanaf december naartoe zal gaan... pff vind dat stom dat dat zo vroeg moet gebeuren...

Mamalijntje: HAPPY BIRTHDAY voor je kleine grote man... jaja, 2 jaar geleden lag je nu, of te kermen van de pijn of te huilen van vreugde :)

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik zag dat ik in mijn vorige berichtje alleen mama had gezet in plaats vana mamalijntje, maar volgens mij is de boodschap wel over gekomen ;)

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Haha jahoor!!
    En thanks!

--

Nee geen van beide.. Rond deze tijd waren ze Jamie via een KS aan het halen en werd ik helemaal niet goed..
    Jamie was om 11:50 geboren.. Maar jee heftig moment en het mooiste wat je kan overkomen

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nu dan in 3 min is hij er :)
    dus nu zetten ze juist de snee :)

19. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    zo... waar is iedereen heen vandaag?? Normaal als ik 'savonds kijk zijn er wel weer een paar pagina's bij!!

Vandaag eerste kledingstuk gekocht voor de kleine frummel!! Had al het geboorteshirtje besteld maar nu zag ik iets leuks liggen bij de H&M en kon het niet laten liggen.. haha.. ben er helemaal happy mee!

Morgen is manlief jarig dus ben zojuist nog bezig geweest met stofzuigen en dweilen, vanochtend ook al de schuifpui gewassen.. dus laat het bezoek maar komen hahaha..

Hoe is het met iedereen? Iemand nog afspraken gehad vandaag?

xxx

20. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    zoo heee inderdaad rustig hier zeg!
    Heb gewerkt en ben net thuis dus kon nu ook net pas kijken.
    Maarree verder alles oke nog steeds hier, lijkt alleen wel of mn buik met de dag groter wordt!En collega zei heel lief dat mijn gezicht wel wat boller is geworden. En bedankt he voor de extra info, kan ik echt wat mee:x

Jootje, leuk hoor het eerste kledingstuk gekocht.!Zullen er vast nog veel volgen;) H&M is zoo leuk he heb ook al veel daar gekocht. Gezellig morgen allemaal bezoek over de vloer dus, alvast gefeliciteerd en een fijne dag!

Mamalijntje hoe was de grote dag?Nog gefeliciteerd hoor!

Sammie veeeel succes morgen!

En mama van 3 spannend, hoop dat ze het goed laten zien!Succes en geniet ervan!

Ik ga lekker mn bedje in..
    Weltrusten allemaal en hoor jullie vast morgen wel weer!

Deel Deze Pagina