Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    yeaaaaaaaaaaaaay, zo heb je iig al van allebei eentje... nu zien wat het laatste wordt :p hahahha ben blij voor je :)

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja leuk mama van 3!!!:D Wel jammer dat je baby rechts nog niet weet, ma goed je wilde in ieder geval graag een meisje en die krijg je hihi:D

Ik shop eigenlijk nooit via internet voor kleren, want ik zoek het niet om dan weer dingen trug te sturen als ze niet passen ofzo, ik heb dat 1x gedaan en toen moest ik het omruilen omdat het te klein was.
    Speelgoed enzo dat wil ik nog wel eens via internet kopen:)

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

leuk! mama van 3 heb je in iedergeval 1 gezien en fijn dat het een meisje is!

hier is ook alles goed gegaan! we hebben eigenlijk gewonnen, maar moeten nog even wachten. het is allemaal wat te ingewikkeld om even zo neer te zetten dus dat vertel ik nog wel.
    ben in elk geval helemaal blij en opgelucht.
    mijn ouders deden preciues zoals ik had verwacht en ze willen nu wel ineens betalen, maar blijven bij hun leugenachtige verhaal.
    ze denken echjt dta het weer goed komt, nou ouders die zo liegen en bedriegen verdienen geen kids!

kleding bestel ik ook altijd online, is niet zo handig passen in winkels met de rolstoel, paskamers zijn altijd te klein!

plasje laten lopen, heb ik gelukkig nog geen last. heb geloof ik wel sterke spieren daar, nog wel haha

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik wordt altijd depressief in die kledingshokjes....zo grote spiegels....

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik heb een verschrikkelijke hekel aan kleren passen, ten 1e camoufleren die lampen in dat hokje helemaal niks dus elke rolletje vet en elk pukkeltje wat je thuis in de spiegel niet ziet zie je daar dus wel!
    Ma ten 2e vooral omdat ik het niet zoek om me steeds weer uit en aan te kleden, krijg het zo warm ervan en je haar weer helemaal in de war, hoofd zo rood als een tomaat alsof je net de marathon hebt gelopen, ik vind winkelen best leuk om te doen, ma liever zonder de pashokjes in te moeten.

Ik denk dat ik straks een keer, weer even naar schoonbroer toe ga, manlief is daar weer aan het werk en ik kan wel een frisse neus gebruiken.

Ohw fijn Sammie dat alles zo goed is gegaan! Bezorgt jou in ieder geval heel wat minder stress en idd volgens mij verdienen jou ouders je helemaal niet, weet natuurlijk niet wat er is gebeurt, ma het zowieso al tot een rechtzaak laten komen vind ik verschrikkelijk!
    Rustig aan meid en geniet van de overwinning hihi;)

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    owja jusit, felicitaties sammie :D GENIET ervan :D waarchijnlijk hun verdiende loon :)

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: wat fijn meid! Hopelijk is het snel voorbij!!

Jups leek mij gewoon erg leuk een meid! En die krijgen we nu! Alhoewel de gyn zei ik ga voor een meisje, maar niet voor de 100% Maar voor mij is het een meid!

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Naaah mama van 3, als ze het nu NOG niet met zekerheid kan zegge dan kan ze dat over een paar weken ook niet hihi, meisje is een meisje ja tog!:p

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mama van 3, had je op hyves ook al gefeliciteerd met je meisje. Via deze weg nogmaals :D

Sammie, fijn dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben. Geniet van jullie overwinning meid.

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey mama van 3: Wat leuk in ieder geval 1 meisje erbij!!!! Lekker anders shoppen dan de vorige keer he? Gefeliciteerd en mooi dat alles helemaal goed was, toch altijd een geruststelling he?

Sammie: Fijn dat het goed is verlopen en hopelijk kun je het binnenkort allemaal afsluiten!!

Huis is gepoetst, kaasjes zijn gesneden, dipsausjes gemaakt, eerst nog even avondeten en dan komt visite voor mijn mans verjaardag! Hij heeft in ieder geval al een mooie tekening van de jongens gekregen!!

xxxx

11. AHzondag

nou je ziet drie streepjes of niet met een meid. vaak hebben ze het wel goed hoor!
    je hebt binnenkort ook de 20 weken echo dus dan zal het wel zeker worden. hoop ook dat de andere dat zijn benen open doet!

zal het even kort uitleggen waarom we een zaak hebben.
    ik heb een ongeluk gehad en daardoor een wederpartij zij moeten mijn schade vergoeden enzo. in 2006 is er toen een bus aangeschaft voor mij aan mijn ouders om mij te vervoeren.we hebben daar dus geld voor gehad en toen dat ding gekocht. dat is betaalt van een voorschot voor mij. nu is het zo dat ik 2008 het huis ben uitgegaan en dus geen gebruik meer van die auto zou maken( heb ook niet veel gebruik gemaakt van die bus voor ik uit huis ging mocht niet) en dat ding dus met mij mee zou moeten gaan, maar dat was geen optie omdat zij zeiden dat ze het hadden gekregen van de wederpartij, staat nergens op papier, wel staat er op papier dta de restwaarde als de bus verkocht zou worden voor mij zou zijn als ik een nieuwe eigen auto zou kopen. ik was daar dus in 2008 al mee begonnen om het ze duidelijk te maken, maar helaas niet gelukt. in tussen tijd is er veel gebeurd en hebben we er even geen aandacht voor gehad. toen brandde de bus vorig jaar uit en dacht ik van nou dan is dit miss een goed weg om ze het nu wel te laen begrijpen dat ik het geld terug zou krijgen. maar helaas ik een keiharde klap in mijn gezicht dat ze dat niet van plan waren en dat ik het maar moest uitzoeken het geld was voor hun en daarmee uit. toen hebben allemaal dingen geprobeerd, praten brieven enzv. niks hielp. dan blijft er niet veel over dan een rechtzaak. we hebben nu de zaak even gepakkeerd en gaan alsnog een gesprek aan met mijn ouders en de wederpartij en ons om te kijken wat er toen gezegd is en wat er aan te doen is. maar het maak voor ons niks meer uit. wij krijgen het zoiezo terug.

het is miss een vage kwestie en je denkt moet dat nou zo, maar het gaat er mij om dat zij lopen te liegen en bedriegen en zielig lopen te doen, amar hun zijn degene die verkeerd bezig zijn en hun eigen kind bestelen en graag zelf beter willen worden van mijn handicap! ik hoop dat ik het goed heb uit gelegd! zo niet hoor ik het wel haha

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee idd, wat jouw toebehoort behoort jouw toe, daar heb je absoluut gelijk in... ben blij dat je het gewonnen hebt :)

13. AHzondag

het is gewoon jammer dat het zo moet!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Ja zeg dat wel...

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: 20 wkn echo was helemaal goed alles was perfect op schema. En gelukkig ze is nog steeds een meisje haha!
    Ben ook vandaag naar de homeopaat geweest en het tabletjes met cyclaam erin dus hopelijk werken ze. Verder hou ik het even kort want de migraine is weer erg hevig.

@ mamavan3: Geweldig een meisje dat word shoppen :D En het zou mij ook idd wel net zo leuk lijken van beide geslachten! Ben nu wel benieuwd wat het andere kindje word, maar je hebt natuurlijk nu geen echo meer zeker tot de bevalling?

Fijn weekend meiden!

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    enjoylife :) wat goed ben blij dat alles ok is :)

hier krijg je bij elk bezoek een echo :)

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Sammie: Precies ben het helemaal met nachtzon eens!
    En fijn dat je het hebt gewonnen!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    enjoylife, weet je wat nog helpt tegen de migraine? VEEEEL drinken en niet te lang slapen... :) sinsdien haat het erg goed bij mij :)

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    enjoylive: fijn dat alles goed was met jullie meid!! Jawel hoor, ik krijg 2 feb sowieso de 20weken echo, en bij elk bezoek bij gyn een echo om de tweeling in de gaten te houden!!

Sammie: pff vervelend als die dingen dan zo moeten lopen! Het geld behoort aan jou en niet aan jou ouders! Hopelijk gaan ze dit ook zelf inzien, en dat het ooit goed komt!

20. AHzondag

als het goed is, kunnen we het over een kleine maand helemaal afsluiten en dan gaan denken wat te doen met je ouders?
    moeten we in de loop van de tijd weer een kans geven of niet. het is gewoon moeilijk dat ze zelf blijkbaar niet inzien dat ze fout zijn en dat maakt het zo ontzettend lastig voor mij om hen heel miss te vergeven. vertrouwen doe ik ze niet meer maar mijn zussen ook niet dus op dat punt zal het niks uitmaken.

enjoylive, wij krijgen ook iedere bezoek aan de gyn een echo.
    hij gaat de volgende keer een groei echo doen ofzo, geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. denk dta het gewoon hetzelfde is maar dan met meten.

Deel Deze Pagina