ja haha ik wil zeker weten wat het word kan nu al niet meer wachten.. ben al vanaf 1 januarie aan het aftellen hihi ja had ik ook gehoord ja dat ze bij de 30 weken nog een zelfde soort 20 weken echo wilden gaan aanschaffen.. dus hoop dat dat ook voor ons geld toch!!
ja ik weet het niet hoe of wat. is eigenlijk wel logisch als er na 30weken nog zoveel afwijkingen kunnen onstaan dat ze dan nog even kijken. wat denk jezelf wat het wordt?
we dachten eerst echt een meisje.. maar nu weet ik het echt niet meer haha ik vind een meisje wel leuk zodat ik die haartjes kan vlechten enzo maar een jongen is net zo leuk heel cliche`. als het maar gezond is hahaha en voor meisjes heb je zoveel leuke kleertjes.. ik hou namelijk niet zo van die blousjes enzo haha ik ben zelf echt een meisje meisje zeg maar..
nou moet zeggen sinds wij weten dat het een jongen is, heb ik niet meer bij de meiden gekeken en zie ik als ik kijk nisk leuks haha je gaat toch heel anders kijken als je weet wat het wordt. wij hebben best veel stoere kleding en eigenlijk maar 1 blousje en die is zelfs nog maat 74 haha mijn man werkt in een kledingwinkel waar ze ook babykleding verkopen, nou sinds we weten wat het wordt shopt hij geregeld daar haha
whahha is wel lekker dan he als hij zo de eerste nieuwe kleding voor beebje mee kan nemen.. cool ja jongetjes kan je wel stoerder aankleden he haha meisjes worden al heel snel roze enzo he.. maar ik had nu bij de c&a zo`n schattige jurkjes gezien en als ik daar dan sta dan denk ik oooo waarom weten we het nou nog niet hahhaa nou nog 3 daagjes in spanning zitten en dan zullen we het wel weten..?? als beebje de beentjes even open doet whahahhaa
tja 20 weken echo geeft je geen garantie dat alles goed zit. Onze zoon heeft uiteindelijk ook een waterhoofdje, en niemand die het heeft gezien op de 20 weken echo... Dus het kan altijd. Hihi ik dacht ook altijd meisjes kleding is veel leuker, maar gister gingen we natuurlijk voor roze, en vond het eigenlijk heel erg tegen vallen qua kleding!! Helaas.. Maar wel 1 shirtje en pakje dus gekocht. Voor de andere mogen we straks ook nog lekker shoppen Dubbel shoppen haha!
mama van 3 echt bij de c&a nu ooo werd er helemaal verliefd op.. zo`n schattig roze jurkje met een zwart strikje eromheen haha was meteen verliefd wacht ik zal is kijken op de site
jah, het gewoon net wat je gewend bent om naar de kijken en als idd ineens van jongens naar meisjes gaat is dat wel wennen. moet nog een leuk kraamkado verzinnen voor schoonzus, zij krijg een meid en ik weet echt niet wat we moeten geven. heb wel kleine dingen maar wil iets van speelgoed, kleding heeft ze al genoeg net als wij!
C&A - baby jurk+legging+T-shirt - wehkamp.nl deze hadden ze ook maar die andere zie ik hier nu niet staan die was zooo leuk hahhaa
ja is moeilijk he om voor een ander wat te kopen je weet idd niet wat ze allemaal al hebben enzo he.. ik ozu ze gewoon bellen en vragen wat ze nog kan gebruiken??
haha, nou we hebben best wel een goede band (teminste broer en zus) dus we weten wel wat ze al allemaal hebben en ze hebben alleen nog hele dure dingen nodig zoals babyfoon enzo speelgoed heeft ze nog niet echt, dus ga daar maar voor opzoek
pffff bij mij houd het slechte nieuws niet op... heb net al een topic geopend, hier ff copy, dan weet je ook wat ik bedoel: Toen k net zwanger was, was het voor mij superduidelijk dat mijn broertj (hij is 17, dus 12 jaar onger dan mij) dooppeter zou zijn voor ons kindje. Ik vroeg hem dat toen ook en hij was meteen superenthousiast... nu daarnet zei hij opeens dat hij het niet meer wil zijn... gewoon omdat hij die verantwoordelijkheid niet wil dragen... Dit heeft me superveel pijn gedaan, gewoon omdat ik weet dat dit mijn laatste kindje zal zijn en die mogelijkheid er dus niet meer zal zijn om hem nog eens te vragen.... wou het gewoon ff van me afschrijven, zit te diep in mn tranen...
nachtzon, snap dat je heel veel pijn heeft gedaan, maar helaas kan je hem niet iets opleggen waar hij nog niet klaar voor is. wat ik verder niet zo snap waarom hij niet meteen eerlijk is geweest. heb je dat hem ook gevraagd? weet niet zo goed wat ik moet zeggen, begrijp en voel met je mee!
nee idd, ik dwing m ook niet verder, hij moet het zelf maar weten... snap wel ergens wat ie bedoeld... maar niet waarom hij idd niet dadelijk eerlijk was...heb t ook niet gevraagd...
hmm lastig, zo'n situatie. wij willen graag een voogd voor ons kindje en nu denken wij zelf aan onze schoonouders maar je weet nooit of ze het willen al zullen ze het niet weigeren, willen ze dan echt. daar zitten wij nog even mee en snap dat je zo voelt zou het ook heel naar vinden als erachteraf gezegd wordt we willen het toch niet.
@ Nachtzon: Jeetje meisie toch houd niet op he daar. Probeer het maar zo te zien dat hij idd de verantwoording te groot vind, maar het waarschijnlijk diep van binnen heel graag wil. Wanneer je eraan toe bent kun je hem altijd nog eens om de reden vragen toch. Want daar heb je wel recht op vind ik. @ All: Voor jongens heb je ook zeker leuke kleding. Alleen ja een meisje heeft idd een legging, rokje, maillot, jurkje enz enz. Maar een jongen kun je ook heel goed mee afwisselen. Dacht ook altijd dat een meisje makkelijk was maar is toch eigenlijk net zo leuk als een jongen. En het is cliche maar gezondheid is het belangrijkst. Zelf ben ik niet echt een meisje meisje heb wel zo eens een periode waarin ik een echte tut ben. Dus wij krijgen gewoon een meid met ook een stoere kant haha! Me vriend vind het namelijk geweldig als ze een voetbal shirt aan zou mogen nou dat ga ik dan echt niet verbieden omdat het een meisje is bv. Vrienden van ons hebben een dochtertje en die heeft een feyenoord pakje nou echt superrrr sweet. Zo, straks lekker douchen met me mannetje ( heerlijk als iemand je rug insopt ) en daarna Boer zoekt vrouw kijken. Vertellen jullie trouwens wel eens aan je mannetje wat er allemaal gebeurd op ZP?! Ik wel bv als er iemand voor echo is geweest enz enz. Meiden fijne avond allemaal! Greetz x
nachtzon, ik zat net even bij de de topic van vlinders te kijken en zag daar je verhaal staan, je hebt het hier wel eens vertelt maar wist niet dat zo'n grote l*l was!! wat jou is aangedaan is echt heel erg. vindt het echt heel knapo dat je nu weer gelukkig bent en hoop echt dat je kan genieten van je laaste kindje!! enjoylive, wij hebben ook net samen gedoucht haha wij zoeken naar oude tekenfilms zoals dommel, bassie en adriaan, gummie beren, starstreet op dvd. vidnt de tekenfilms van nu echt bagger. hebben jullie nog suggeties?
Tekenfilms van nu zijn inderdaad minder, maar ik vind en vond Bassie en Adriaan toch echt AFSCHUWELIJK .. Tsja smaken verschillen he? haha. Hè nachtzon wat vervelend van je broertje... ik weet ook niet goed wat ik er op moet zeggen of adviseren... snap niet goed waarom hij ineens van gedachten verandert.. alsof je je hele leven om moet gooien om peetoom te worden?? Wij zijn gisteren met zijn tweetjes naar de musical Petticoat geweest, was echt leuk en gezellig!! Vandaag rustig dagje met kids gehad, maar samen douchen, nee daar houden wij niet zo van..hihihi.. Ga zo meteen wel even "smeken" om een kriebelbeurt op mijn rug van mijn mannetje.. dat vind ik dan weer wel fijn!!!! haha.. xxxxxx
wij gaan altijd samen in bad ik heb idd een raar huwelijk gehad, maar goh, ik probeer er niet meer teveel aan te denken en gewoon vooruit te kijken lukt aardig mn ventje helpt me ook veel ivm mijn broer... ik denk dat ik hem eens een brief ga schrijven en eens vertel en zeg hoe ik me voel mss helpt t... maar anders laat ik het gewoon zoals het is