vraag me af of het helpt. ik zat er ook steeds aan te denken om een brief of een ontmoeting te hebben met de jongen die het ongeluk veroorzak heeft, maar het het zelf een plekje weten te geven. hij was een vriend van mijn ex en hij zou mij even wegbrengen en daarna zouden zij iets leuks gaan doen. ben zo boos geweest op hem dat hij zo hard heeft gereden en dat hij nooit sorry heeft gezegd, maar ja wat het had uitgemaakt ik blijft gehandicapt. heb met mijn man heel veel gesprekken erover gehad, we zijn samen echt kwaad geweest, hij kin het niet verkroppen dat ik dit door hem had en wilde soort van wraak, gelukkig hebben we het samen kunnen delen en een plekje weten te geven. weet dat die jongen er ook last van heeft, miss nog wel meer dan mij. weet niet of jou ex zich er iets van zou aantrekken, miss maakt dat jou weer boos en komt alles weer omhoog.
Goeiemorgen Allemaal, Heb wel bijgelezen maar weinig tijd helaas om te reageren... Jamie heeft een leuke verjaardag gehad en de vloer plakt er nog van.. Maar die moet wachten tot vanavond want ik moet werken vandaag... De kleine laat zich steeds meer voelen.. Gaat flink tekeer hihi Fijne dag allemaal
DEZE WEEK WIBRA BABYWEKEN met erg leuke aanbiedingen zoals een boxkleed voor 6 euries!!! verder alles gelezen maar: even hectisch hier, blijken stukken opeens niet in orde voor hypotheek en a.s. vrijdag zouden we tekenen vraag is of dit nu wel door kan gaan! Bleegh kan ik er echt even niet bij hebben!
aaahhh mama van 3, ik hoop dat het allemaal op tijd opgelost wordt en je gewoon kan tekenen vrijdag! mamalijntje, fijn dat je fijne dagen hebt gehad en dat van die plakvloer, dat ken ik wel..hahaha.. Ik voel mijn kleintje ook steeds meer nu. We zaten zaterdag dus bij de musical en tijdens de musical was de kleine allemaal aan het bewegen, ik hoop dat dat was omdat ie het leuk vond en niet omdat ie er gewoon pijn van aan de oren kreeg!! haha.. Gisteravond in bed schopte ie ineens en toen ik mijn hand op die plek legde voelde ik het ook aan de buitenkant!!! Echt leuk!! En vanochtend kon ik voor het eerst echt mijn spijkerbroek niet meer dichtkrijgen, nu dus echt op naar de zwangerschapsbroeken! xxx
Hallo meiden, Ik laat ook weer even wat van mij horen. Het is echt schandalig ik heb best wat terug moeten lezen, maar ik weet echt niet wat ik allemaal gelezen heb. *schaam schaam* Sorry meiden ik weet het echt niet meer. Ohw ja mama van 3 dat word massaal voor iedereen naar de wibra deze week hahah Ik heb zaterdag de babykamer voor een groot deel klaar gemaakt. Hij is bijna helemaal af, oeten nog wat kleine dingetjes gebeuren. Ben er helemaal trots op. Echt nogmaals sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik weet het echt niet meer
wij zitten te zoeken naar een nieuwe bank, vind de onze echt waardeloos zitten ineens. maar ja heel verstandig is het niet want met de kleine opkomst is het zonde om een nieuwe bank te kopen. wij hebben de babykamer ook al bijna af, maar moet het echt een keer netjes opruimen staat nog van alles in plastic. verder moeten we nog een stoel in de kamer die gaan we bij ikea kopen, maar dat komt wel. mamalijntje, leuk zo'n plakvloer hahha mama van 3, ik hoop ook dat alles goed komt voor vrijdag. gisteren de kleine heel weinig gevoeld en maakte me gelijk een beetje zorgen haaha
had ik ook... heel de dag vandaag kleine niet gevoeld, maakte me erg ongerust, zet me voor de eerste keer neer. Djoem TRAP KICK... daar is ie alles ok dus wij gaan straks (lees: ik dwing mijn schat) doopsuikertjes halen ik wil er aan beginnen verveel me toch een ongeluk... pffff vandaag weer last gehad van mn sop-hormoon... ben opgestaan om 7 uur en dadelijk beginnen soppen en plassen... pfff ken mezelf niet meer
nou moet zeggen dat ik niet zo het sophormoon heb haha soms met vlagen kan ik wel ineens vanalles gaan opruimen.. heb vandaag last van mijn buik, denk dat de bandenpijn weer even terug is!
Nachztzon: mag ik je niet een keer lenen hier echt totaal geen sop of schoonmaak drift terwijl het echt hard nodig is! Kan echt alleen maar moe op de bank hangen! Sammie: kan voorkomen hoor dat je ze een dag nog minder voelt. Op dit termijn van de zwangerschap hoef je ze nog niet elke dag te voelen! Ze kunnen nog ver achterin liggen en dus wel bewegen terwijl je hem niet voelt...
whahhaha jullie maken je druk als je hem niet voelt?? en ikke dan ik voel hem nog helemaal niet hahahahha heb wel een tijdje gedacht dat ik het voelde maar nu voel ik helemaal niks. alles is wel ok trouwens.. cool he angelsound whahhaha
pfffffffff nu krijg ik hier echt toestanden... sophormoon of niet... mijn man deed tot nu toe alles, maar nu doet ie helemaal niets meer... zelf niet meer de was plooien, terwijl hij wel altijd naar het wassalon gaat om de was te drogen, vroeger plooide hij die ter plekke, nu smijt hij ze gewoon in de mand... en als ik hem vraag waarom ie dat doet:" jij verveelt je toch de hele tijd zeg je..." WTF... ik verga van de pijn, moet me helemaal dwingen om te gaan zitten... en dan zoiets............................ dan wil k praten, zegt meneer:' ik ga slapen" en weg is ie... om 10 voor 9.... hallo???? grrrrr zou hem echt waar nu momenteel kunnen vermoorden (en neen, dit is niet spreekwoordelijk bedoeld) sorry moest het ff van me af schrijven.......
mannen hebben soms zo'n bord voor hun kop. die van mij gelukkig niet, het huishouden komt hier vooral op zijn schouders neer kan namelijk niet zoveel. probeer wel te helpen als we echt schoon gaan maken maar loop vooral in de weg haha de wasis mijn taak daar mag hij ook echt niet aankomen!!! zie het al helemaal misgaan...
ik heb ook geen idee... naarmate ik verbeter... verslechtert hij.... ik zou beter gewoon weer lui in een hoekje moeten zitten, dan doet hij tenminste alles zonder klagen...
Goeiemorgen!! Nachtzon misschien eens tijd om met elkaar goed te gaan praten.. want het lijkt erop dat jullie elkaar behoorlijk lopen te irriteren en wordt er niet beter op zo! --- Hier even de Gyn bellen.. Ze waren mijn bloeduitslagen kwijt maar hoop dat ze al terecht zijn. Want ik voel me nog steeds niet ok... Echt wegtrekkers en zo flauw steeds...
bwah mamalijntje... hij irriteerd me redelijk momenteel... maar dat heeft ermee te maken dat hij een paar erg lelijke karaktertrekken heeft... en ik zwangerschapshormonen... en praten? met hem lukt dat niet, kan ik net zo tegen de muur gaan kletsen... tis niet zo dat we steeds ruzie hebben... opeens ontploft het (lees:ik) ff en dan is weer goed... kdenk dat het er ook mee te maken heeft dat ik hele dagen in mn huis gevangen zit... en het dak op mn hoofd valt maar goed nu leukere dingetjes: ik heb gisteren en vandaag (ja, dadelijk nadat ik na een ontzettend griezelige nacht om 6 uur wakker werd) de doopsuikertjes klaargemaakt zoooo mooooiiii nu nog wachten op de andere 60 mapjes die komen dan kan ik die ook nog doen nu ga k eerst weer keuken opruimen en ff dweilen (bah, sopmonster is er weer)alles weer vuil, want kinderen hebben ontbeten en honden weer binnen gezeikt... (iemand zin in Hot-Dog?) knuffel
Nachtzon: sterkte meid!!! Hopelijk trekt die snel bij! Hier gister ook flink ruzie. Mijn man is 2,5 maand gelezen gestopt met roken en door alle stress rondom onze verhuizing en hypotheek was die van het weekend zo stront chagarijnig! Hij heeft ons hele weekend eigenlijk verpest.. Ik wilde lekker gaan shoppen voor onze kleine meid, maar dat werd ook geen gezellig uitje! Gister gelukkig alles uitgepraat en als dank dat alles weer goed was kon hij voor het eerst 1 v/d 2 kindjes voelen, hij was weer helemaal happy! Mamalijntje: balen dat je je nog steeds niet lekker voelt! Hopelijk voel je je snel beter!!
wat ontzettend vervelend die ruzietjes, stomme rothormonen ook haha Hier geen ruzie ma ik voel me zo snel aangevallen door die hormonen bluhh! Er hoeft ma 1 ding gezegt te worden en dan heb ik meteen het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen en staat er weer een antwoord klaar en natuurlijk is de tegenpartij dan boos of verbaasd dat ik dat heb gezegt Moet de hele dag sorry zegge Gister goed nieuws van de notaris gehad, er hebben erg veel mensen gebeld voor het huis en hij verwacht dat het huis makkelijk weg gaat voor onze vraagprijs en hij verwacht zelfs wel voor meer. Vandaag ook een extra afspraak ingepland voor iemand die erg geinteresseerd was en die komt dalijk om 11uur even rond kijken. Het ziet ernaar uit dat het allemaal wel goed gaat komen Nog 3daagjes!!! Ik ben aan het twijfelen of ik straks naar buiten ga... Heb erg veel zin om weer naar de winkel van schoonbroer te gaan, want zijn vrouw is daar ook en ik heb verder tog niks te doen hier thuis, ma het miezert buiten, egt kakweer vandaag.... Oja ik denk dat ik bekkenpijn heb.... op het begin van de dag gaat alles prima, ma zogauw ik even op 1 plaats heb gestaan ( gister bijv was ik een taart aan het maken ) of teveel heb gelopen dan krijg ik pijn in mijn linkerbil en als ik dan verkeerde beweging maak trekt het door naar de achterkant van mijn bovenbeen tot aan mijn kuit, en als ik dan niet ga zitten en gewoon door ga dan heb ik het ook licht aan de linkerkant en savonds als ik dan op de bank zit steekt het onderin me rug. Als ik goed doorloop dan gaat het wel en voel ik bijna niks, ma zogauw ik rustig ga lopen of stil ga staan dan begint het weer.... Vrijdag even kijken of vk 5min tijd voor me heeft na dd echo, want de echo krijg ik namelijk bij iemand anders... Ma moet ook even checken wat zij ervan vind als ik 3weken naar Turkije ga en of ik inentingen ofzo moet hebben en Mikail... Zo nu gauw omkleden want over half uurtje komt iemand rondkijken. xxx
@ All: Wel terug gelezen maar geen puf om al teveel te typpen ivm de hoofdpijn. Heb nog steeds niet echt het idee dat me tabletjes werken. Heeft iemand een idee hoelang homeopatische tabletjes in moeten werken? Verder komen ze vandaag de kamer bezorgen man lief gaat vanavond gelijk beginnen met de kast dan kan ik alles in de kast leggen. Nu ga ik gtst kijken van gisteren want lag gister al weer op bed ..... En onze beeb is ook super actief echt buitgewoon, wel erg bijzonder al die schopjes enz! Meiden fijne dag! xxx