Ja ik vind het ook vervelend dat sommige van jullie ruzies hebben. Ik moet zeggen dat sinds ik zwanger ben we minder vaak ruzie/woordwisselingen hebben als anders. Bij ons gaat het meestal zo: mijn man doet iets op een manier waar ik het niet mee eens ben. Vervolgens raak ik daar zo gefrustreerd van dat ik na enige tijd beig te schreeuwen tegen hem dat het anders moet. Die arme mannen hebben het zwaar te voorduren met ons als hormoonbommen Mamalijntje, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat er niks aan de hand is. Nachtzon, fijn dat je doopsuikers af zijn. Adorable, ik hoop ook voor jou dat er niet te veel aan de hand is en dat je straks ook met gemak naar Turkije kan. En fijn dat er zoveel positieve berichten komen in verband met jullie huis. Ik hoop dat hij voor een redelijke prijs word verkocht.
nou hier is het eindelijk weer eens mooi weer! ga straks even langs de wibra haha, heb hier op het forum over de geweldige kwaliteit gelezen, dus dan maar even kijken haha ik ben heel erg bang voor een blaasonsteking, normaal heb ik het meteen door, maar heb soms omdat ik zoveel moet plassen het idee dat ik het weer heb, voelt het anders als je zwanger bent? heb geen last ofzo. alleen last van mijn buik en rug, maar dat is echt bandenpijn denk ik, zeurderig en straal uit naar mijn liezen.
Enjollive, wat vervelend dat je hoofdpijn weer terug is meid. Ik weet niet hoelang het duurt voordat homeopatische pillen zijn ingewerkt. Ik weet wel dat je er best veel van mag op een dag. Misschien ff de beschrijving lezen meid. Sterkte met je hoofdpijn.
enjoy, klote van die hoofpijn meis, hier al tijdje geen last meer (sinds ik op tijd opsta en niet teveel slaap) adorable, dat klinkt eerder naar Ischias... google het eens! sammie zooo jaloers, zou ook graag gaan, maar geen auto en geen geld denk nie dat je een blaasontsteking hebt, ik ren ook nog steeds...en baby is ondertussen al ingedaald en zweeft niet meer aan de banden he ligt dus nu op de blaas Bij mij eerder op mn darm... als ik in de zetel zit moet ik dadelijk naar het groot wc...
ik heb de gemene hormonen achter me gelaten geloof ik! heb idd een paar weken echt heel gemeen gedaan tegen mijn man maar nu gaat het wel weer.
ik denk dat het ook niks is, maar ben er zo panisch op haha wil ook niet voor niks naar de dokter. kreeg net een hele felle steek in mijn zijkant richting mijn lies Pijn!!!! adorable ik denk ook dat het ischias is. heb dat ook heel vaak en de lasste tijd wat minder, nu ik minder lang sta of kook en ook minder lang in 1 houding zit. enjoylive, veel sterkte met je hoofdpijn!
haha, nachtzon zo kan je het ook bekijken! maar als hij het ook zo ziet dan hebben jullie wel een probleem!!
zooo ik ben ook weer terug!! Pff wat is fietsen zwaar met de boodschappen kindje achterop enz... Maar we hebben het gered, maar hoef vanmiddag dus echt niks meer te doen!! Wel geslaagd bij wibra: - 2 ledikanthoezen - roze slingers - roze sokjes - 2 moltons - spijkerbroek voor zoonlief! Hier lag echt nog alles.. Alleen boxkleden vond ik vrij klein uitvallen en weten sowieso nog niet wat we doen qua box of we een tweelingbox nemen of 2 1persoonsboxen. Ach het was niet echt ruzie, maar meer de balen van dat het weekend in de soep was gelopen! Maar nu gaan we donderdag lekker met de trein naar Utrecht en daar even shoppen en er een leuk dagje van maken
gelukkig is het allemaal weer goed! soms kunnen mannen ons gewoon niet bij houden. ik begin net over een flessensterilisator voor de magnatron, klinkt het weer pff wil het niet over baby's hebben!! nou lekker dan.
Sammie: oww die zijn echt aan te raden hoor!!! Vond het heerlijk. Speentjes gingen er ook in. Eerst sopje maken spenen en flessen schoonmaken dan even afspoelen en 2 minuutjes in magnetron en ze zijn weer schoon!! heb dat ding echt heel veel gebruikt! Tja mannen!! De mijne heeft zijn lesje nu gehad! En nu die ze voelt schoppen vindt die het volgens mij ook een stuk leuker
HUCH lol daar zou mijne een klets voor krijgen NIet over baby's hebben... als mijne da zegt zeg ich altijd: nou, ik zou ook graag eens net over baby denken en gewoon een sigaret roken en een glas sterke drank drinken lol en zo begint t dan
@ mama van 3, wij hadden een tweelingbox, op zich wel fijn, neemt toch minder ruimte in dan 2 aparte boxen. Ze hebben er echter niet echt lang in gezeten, op een gegeven moment gingen ze alle kanten op rollebollen en tijgeren en zaten ze elkaar in de weg in de box, heb toen een stuk op de grond afgezet en ze daar neergelegd steeds, dat ging veel beter! xxxx
Jootje: ja daarom ben er nog niet helemaal overuit! We kunnen de box van mijn schoonzus sowieso overnemen maar dat is een ''normale'' maat zeg maar. Zit erg te twijfelen hmhmhmhm.
Ik denk idd dat jullie gelijk hebben, het klinkt heel erg als Ischias! En ik heb rond 9weken een beknelde zenuw gehad in mijn linkerbil-been, toen was mijn linkerbil en linkerbeen helemaal verdoofd, ma heb er toen niks mee gedaan en ben er niet mee naar de HA gegaan het was na anderhalve week over... Ma ik ga het nu wel zeggen want met 9weken had ik er geen pijn aan, ma nu steekt het heel erg in mijn bil, ben gister bijna onderuit gegaan met het uitstappen van de metro, kreeg toen een flinke steek in mijn bil die doortrok naar mijn kuit en zakte zo door mijn been heen door de pijn, niet egt handig dus... Dus ma even kijken of ik fysio nodig heb ofzo, want 20weken dat duurt nog wel even voor die over zijn en het word alleen ma zwaarder straks... Zooo de bezoekers waren erg geinteresseerd en denk dat we die wel terug gaan zien vrijdag bij de notaris. Nu ga ik Mikail even in bed leggen, wat eten en als die wakker word ga ik denk ik tog ma even naar schoonzus, want de hele dag op de bank hange lijkt me ook niet egt gezond voor de spieren en zenuwen. xxx
adorable, ik hoop echt dat je geluk heb vrijdag en zeker bij je 20weken echo! ik heb er nu minder last van en laat mijn me gewoon masseren als het heel erg is en dan kan ik er wel eer tegen. nachtzon, snap hem wel hoor. we hebben het niet elke dagover baby's ofzo maar soms wordt het hem gewoon te veel en dan ben ik blij dat hij het aangeeft. hebben we ook afgesproken doe ik ook met dingen die mij te veel worden.. jah, zat eerst te denken gewoon uitkoken met water maar als ik hoor dat je maar 2min nodig hebt dan ga ik daarvoor!
ik heb een elec sterilisator ook erg handig denk ergens ook ng een voor de micro... zou eens moeten kijken op zolder... ben erg blij dat jullie ook zo in jullie winkelen zijn ben dan toch normaal Adorable succes vrijdag en als je meer krijgt dan gevraagd, mag je eens fuifje geven hahahaha xxx
Hihihihihihi, zaterdag 5februari geef ik een fuifje voor me verjaardag, als je wilt mag je wel komen hoor Mijn pappa gaat dan savonds pannekoeken bakken