heeeeeee serieus???? ik wou me dus echt niet zelf uitnodigen hoor... lol vind t nu maar raar van mn eigen... :S
hey meiden ruzie met man.. hier ook wel eens hoor maar gelukkig niet over baby.. hij kan er niet genoeg over praten hahaha en ik heb totaal geen last van mijn hormonen?? alleen al sik die zielige reclame op tv zie van die hondjes en poesjes die zijn mishandelt enzo dan moet ik echt even wegzappen.. jeeeyyy morgen om 10 uur de 20 weken echo hoe graag ik er naartoe leef des te zenuwachtiger ik word hahaha zal wel normaal zijn.. oh ja gister zei ik nog ik voel niks. en ik geloof dat ik vandaag wel wat heb gevoeld maar weet het niet zeker hoor?? de angelsound batterij was gister in eenkeer leeg dus ik net vlug hier naar de zeeman geweest en meteen 4 batterijen gekocht whahaha ging luisteren en kreeg net boven me navel een schop dus hij/zij schopt wel heel hard en goed.. zou het kunnen door mijn over gewicht??
Hihi natuurlijk mag je komen Zou het leuk vinden! Ma had je eerder niet gevraagd omdat je het mssn niet leuk zou vinden omdat je niemand kent en ik wil niet dat je je verplicht voelt om te komen omdat ik je vraag Ma nu je het dan tog over fuiven hebt hier hahaha dan kan ik je net zogoed wel uitnodigen ja tog Ik zal aan pap door geven dat er 4personen meer mee eten!
Ja natuurlijk kan dat Babyhope!!!! Leuk joh Ga der ma lekker van genieten!! Ik zal eens aan mijn zus vragen als ik haar spreek, hoever zij was toen ze de beeb voor het eerst voelde, zij heeft zelf namelijk ook flink wat overgewicht Ma volgens mij kan dat wel hoor Je voelt het immers aan de binnekant van je buik en dat is hetzelfde als iedere andere vrouw, het enige wat bij jou mssn het geval kan zijn is dat je het wat later voelt aan de buitenkant, ma je kan hem zeker wel al voelen hoor Mooie tijd om hem nu te voelen
hopelijk komt het nu wat vaker voor dan haha!! ik dacht ook altijd ik ben te dik en dat ga je toch niet zien enzo maar je begint het toch wel aardig te zien hier nu... och ik moet me gewoon niet zo druk maken om mijn gewicht nu maarlekker genieten
**breek in** Cindy , wilde je voor morgen heel veel succes wensen!!!! dacht eigenlijk dat je vandaag de 20-weken echo hebt... maar lees net dat je die morgen hebt! wat ontzettend spannend! Enne het is ook maar net waar je placenta ligt hoor! Bij mn schoonzus lag deze voor... en zij voelde de baby ook weinig! He alvast veel sterkte en heeeeeeeeeel veel plezier morgen! Hoop echt dat alles goed mag zijn!!! **breekt weer uit**
hahha thxx ella meiss en jij ook al bijna 36 weekjes nog even en beebje ligt in het mooie kamertje miss you!!!!
Spannend babyhope, het kan inderdaad dat je placenta voor ligt en dat je daardoor je babytje niet goed voelt. Dat het wel veel beweegt, maar als het tegen de placenta aantrapt voel jij er niet veel tot niks van. Komt vast wel goed meid.
thxx saskia morgen zullen we het idd weten.. pfff kon ik alvast gaan slapen tot morgenvroeg hahahahha
O spannend Babyhope!! Ik wil ook voor de 20 weken!! Ga voor je duimen! En dan weten jullie ook wat het gaat worden.. Ga je het hier vertellen?? -- Hier handen vol aan een peuter puber.. Vandaag naar het CB geweest (consultatie Bureau) maar vanaf het begin tot nu nog steeds waardeloos grrr... Enne dames de Pampers zijn in de aanbieding!!!!!!!!!!!!! Helaas kunnen wij nog niet gaan shoppen voor de beeb.. Baal ervan... Want nu bij wibra super aanbiedingen en ook gaan we donderdag naar de ikea..
mamlijntje: tja cb! Ik ben blij dat we er met onze zoon niet meer hoeven te komen alleen voor zijn prikjes tis altijd een ramp! Wibra kan je wel langsgaan, kleertjes waren voornamelijk unisex.
CB valt hier altijd reuze mee hihi, mikail komt altijd lachend binne en gaat dan huilend weer weg ( als hij zijn prikjes heeft gehad dan ) nu moeten we rond uitrekendatum weer terug naar cb voor Mikail en tegelijkertijd met beeb
wilde deze jullie niet onthouden! Volgens onze zoon zijn de baby's telkens wakker als ik mijn shirtje omhoog doe en dan moeten ze kusjes hebben en als mijn shirtje dicht zit slapen de baby's!! Bekijk bijlage 124553
ik ben geweest en vond het vrij tegen vallen. ze hadden de sokken niet eens! vindt de zeeman veel leuker, ga daar voortaan maar heen. moet wel zeggen dat het hier echt aan de winkel ligt hoor alles ziet er hier zo vies uit!
hier was er immens veel, ben ook net van wibra terug heb van alles en nog wat en maar 35 betaald wow mama van 3, je hebt al je buiknavel er uit (normaal sluit dat op een jongen eb ik gisteren gehoord )
ja nachtzon dat had ik vrij snel!! Maar er zit toch 1 meid bij Sammie: nee taxatierapport moest veranderd worden en dat blijkt nogal moeilijk te zijn. Maar ze waren er mee bezig.. Er zit nu een spoedprocedure aan!
bij mijn eerste zwangerschap kwam die wel maar veel later!! Maar goed had ik ook pas zo buik bij zo 30 weken! Weet niet of dat altijd zo is die navel...