Zouden jullie flanelendoeken aanschaffen? Wij hebben ook niet zoveel meer nodig gelukkig. Luieremmer en nog een wat kleine spul thermometer enzo! Weet iemand hoelaat ze moest? Denk dat ze lekker zijn gaan shoppen!!! Wij gaan ook zo shoppen bij ikea, altijd leuk banken kijken!
ze maakt het spannend!! Sammie: veel plezier! Hihi wij wonen straks 10 minuutjes van de ikea!!! Weet iemand wat leuke kinderkleding/babywinkels in Utrecht? Gaan we morgen heen!
whahahha nou ik maak het spannend voor jullie maar beebje ook voor ons hahaha hij/zij lag met de benen boven het hoofdje. en kwam niet uit mijn navel vandaan de echoscopiste heeft wel de hersentjes linker nier,hartje,bovenbeen op kunnen meten maagje was goed gevuld en beebje was idd een heel levendig beebje haha maar ik moest stoppen met het onderzoek want ze kon het gewoonweg niet afmaken.. nu moet ik 9 februarie om 12 uur weer terug komen. voor metingen caput?? wat dat is weet ik neit uitstroomvaten hartje wervelkolom lip en geslacht. oh ja beebje had geen klompvoetjes alles zag er netjes uit en tot op de datum was het goed.. alle metingen tot nu kwamen op 19.6weken dus perfect.. yoga goeroe ik ben bezig de foto te verkleinen zodat ik het hier neer kan zetten maar ik weet echt niet hoe... oh ja placenta lag idd voor vandaar dat ik het nog niet zo goed voel
Babyhope.. dus het is nog steeds een verrassing.... nou hopen dan maar dat hij/zij zichzelf de volgende keer wel laat zien he? Gelukkig was alles goed wat ze tot nu toe allemaal hebben kunnen zien! xxx
ja hahha ik hoop het ook echt dat ie het volgende keer wel laat zien pff was om 6 uur al wakker kon gewoon niet meer slapen van de zenuwen hahaha
@ Babyhope: Gelukkig is alles goed, dat is toch uit eindelijk het belangrijkst. En waarschijnlijk wilde hij/zij jullie nog even lekker in spanning laten ! @ Mamavan3: Een meisjes naam wat leuk Wij hebben hem ook al en noemen ons kleine meisje thuis ook bij haar naam hihi! @ All: Vandaag weer een top dag, ben bij de kraker geweest en zat een stuk minder vast dan anders. Nou we houden de hoop erin zeker na hoe het vandaag gaat. Ik heb veel gelezen over woorden met je man/vriend. In de eerste 3 maanden was ik echt een draak thuis. Ik spoog om alles vuur, en kon niks verdragen. Ik schreeuwde tegen me vriend en kon het woede uitbarstingen krijgen. Maar sinds de laatste 1,5 maand is dat sterk afgenomen. Moet zeggen dat ik door die hoofdpijn ook echt geen puf heb om me druk te maken haha. Las ook nog iets over het gebruik van movicolon. Ik zelf heb een spastische darm en kreeg in het begin ook movicolon. Maar dat is echt troep je darmen worden er heel lui van en op gegeven moment kon ik niet meer zonder. Toen ben ik naar een reform winkel gegaan en kreeg ik Transiline, nou dat is echt een aanrader, en het is op natuurlijke basis dus altijd goed voor jou en de beeb. Ook ik heb af en toe last van trekkende buik banden echt een zeurend rot gevoel. En heb geloof ik gisteren ook voor het eerst een harde buik gehad ook niet bepaald lekker. Kan ook niet meer lekker op me buik slapen. Haha wat is er nog wel leuk aan zwanger zijn zou je denken. Nou ben dol op de schopjes die ik krijg, en de spulletjes die ik allemaal aan kan schaffen voor onze dochter ! Straks lekker stampot andijvie maken mzzzzz heb er al zin in! Fijne avond voor jullie allemaal! xxxx
hier hebben we koninginnehapjes met aardappeltjes gegeten babyhope, jammer dat je het niet kon zien, maar wel super dat alles ok is voetjes over zijn hoofd hahahaha, heeft ie zeker van zn mama *gniffel* enjoy, ben blij dat je je vandaag goed voelt
whahaha nachtzon uhmmm zo lenig ben ik nu niet meer hoor!! vond het wel een heel grappig gezicht om dat zo te zien hahaha hoe dubbelgevouwen ze kunnen liggen..
mooie echo babyhope! wat nog wat mnet de kleine hij doet nu niet wat jij wil hahaha enjoy, fijn dat het wat beter gaat! hoe voelt een harde buik? bandenpijn weet ik helaas alles van. heb echt pijnlijke steken en gewoon een rot gevoel in mijn buik! Nou we hebben gewoon even een nieuwe bank gekocht vandaag haha we zijn er zelf nog steeds verbaasd van, maar hij echt mooi en leuk precies zoals we toendertijd al zochten en niet konden vinden. als het is goed is hebben we de andere al verkocht!
@ Sammie: Een nieuwe bank wat gaaf heb je plaatje? En harde buik voeld echt precies als een blok beton in je buik. Dan is me buik zo hard dat het echt pijn doet en kan ik er niet op liggen en niet mee bukken. Ik denk ook dat ik het heb gevoeld or, ken het zelf ook niet maar denk toch echt wel dat het dat is. Ik ga gtst kijken en daarna de film Never been kissed! Heb weer heerlijk het rijk voor mijzelf, man lief is naar een zaalvoetbal wedstrijd kijken. xxx
super... hoe krijg je je ouders zo kwaad mogelijk op je? doe mee aan een stomme tv uitzending: Eén - Ook getest op mensen - De strijd tegen cellulite | Eén uitleg: ik ben die in t zwart...de dikste van allemaal dus... en neen, ik wist niet vooraf dat ze zoveel close ups gingen doen... dit werd pas na het ondertekenen van het contract verteld Ook werd er enorm veel met het licht gespeeld... ik heb die creme's bvb nooit gebruikt (wou het risiko niet ingaan ivm zwangerschap) en de eerste foto is super gefotoshopt
Hoihoi, Aaaah wat jammer nou babyhope! Dus nu moet je nog langer wachte! Wel fijn dat het er tot nu toe allemaal goed uitziet @Nachtzon: Knap hoor dat je dat aan durfde om mee te doen! Ik zou dat echt niet durven!! Verder denk ik zelf dat die cremepjes enzo allemaal rotzooi is en het niet helpt, of idd zoals die meneer al zei of je moet het altijd blijven doen Een harde buik is idd zoals jij het hebt gevoeld Enjoylife! Je buik word dan zo hard als een voetbal dat je hem niet meer in kunt duwen met je vinger en bukken zal dan zeker niet prettig zijn of zelfs niet meer lukken, het hoeft niet pijnlijk te zijn ma dan kan wel Harde buiken krijg je meestal op het einde van je zwangerschap, dan gaat je buik zich voorbereiden op de weeen want dat is ongeveer wel een beetje hetzelfde alleen dan veel actiever en veel pijnlijker Het kan ook nu al gebeuren, ma dan komt het doordat je plots een andere houding hebt genomen te druk bezig bent geweest of gestresst bent, dus als het gebeurt kun ej het beste even op de bank gaan zitten en even je buik laten ontspannen, een warme kruik op je buik leggen kan ook helpen het kan een half uurtje aanhouden, ma het kan ook een paar minuutjes aanhouden Ma dus gewoon even lekker gaan zitten in een lekkere houding en je buik weer vanzelf laten ontspannen Nou nog 1 dagje en dan mag ik ook voor de 20wk echo Morge om 14.00uur is de 20wk echo en om 14.30uur is de openbare verkoop van ons huis, dus daar kan ik helaas niet aanwezig zijn en manlief kan helaas niet aanwezig zijn bij de echo, jammer, ma het is helaas niet anders, nu komt mijn moeder en gaat zij met mij mee en een goeie vriendin van ons gaat met manlief mee naar de veiling die werkt zelf ook op dat gebied en kan manlief op de hoogte houden of alles wel eerlijk verloopt. ( schijnt dat er bij dit soort veilingen nogal eens word gerommelt door de notaris zodat hij er beter uit komt en meer aan verdiend Dus spannende dag morge Nachtzon hoe laat is jou pakket binnegekomen van de babywalz en hoeveel dagen heeft het geduurd? Lag gister al om 21.00uur in bed, was kapot! En nu heb ik lichtjes hoofdpijn, mssn te lang in bed gelegen... Zo nu ga ik dalijk douche en me maar weer eens scheren, bleeghh heb er echt een hekel aan en het komt ook nog eens allemaal extra snel terug met die stomme hormonen grrrr. xxx
ik heb de set van twillight gehad van mijn mannetje net binnen gekregen!! kan niet wachten om te lezen!!!! wij hebben eigenlijk alles al wel, moet alleen nog een luieremmer, magnatronsterilisator, en wat kleine dingen ga maar eens een lijst maken. heb kortingsstickers van prenatal dus ga zaterdag even daar kijken