http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/169455-echos.html precies 1 jaar geleden heel apart
ow meissie... wat vervelend... maar deze keer zal het wel lukken hoor!!! Ik heb net een bod op een kinderwagen gedaan, stond op tweedehands.be ingeschreven voor 300, ik heb een bod geplaatst van 250 en wat schrijft dat kutwijf naar me? Deze wagen is als nieuw en mag weg voor 300 euro. laat me maar weten of je interesse hebt. mvg ik antwoord: Hallo, ik had dat idd ook zo gelezen, maar wij hebben het finacnieel erg moeilijk, dus dacht ik eens een kansje te wagen, indien hij niet verkocht geraakt, dan kan u mss mijn bod nog eens overwegen. Ik wens jullie alvast enorm veel succes grtjs, cindy schrijft zij weer: Vervelend dat u het financieel moeilijk heeft. Misschien kunt u overwegen om naar goedkopere kinderwagens te kijken!!! Hij staat mij niet in de weg en gaat niet voor minder dan 300 euro de deur uit, zelfs niet als ik hem niet verkoop!!!! Hij is zijn geld dubbel en dwars waard gezien de goede staat. Dus helaas voor u succes met bedelen verder mvg en dan ben ik ontploft, vooral na die laatste zin!!! wat bent u voor een verschrikkelijk mens??? Ik heb toch nooit iets gezegd dat u dwingt om mij deze kinderwagen te verkopen... ik ben ook niet aan het bedelen... ik zou er nog steeds voor betalen en indien u niet akkoord gaat met 250 is dat ok voor mij... Mij lijkt het dat u nog niet veel ervaring op dit forum hebt, want mijn bod is definitief niet bedoeld als:" dat is het mij maar waard"... integendeel, vind het een prachtige kinderwagen en zou erg blij geweest zijn als dat mogelijk was voor mijn prijsje... Als dit niet mogelijk is voor u heb ik er verder geen probleem mee, dan zoek ik gewoon verder. Ik hoop van harte dat u privé niet zo een mens bent, want dat zou erg verschrikkelijk zijn met vriendelijke groeten, Cindy
babs kan je al het hartje horen dan met de angelsound. dacht dat pas kon na die 13 weken ik wil ook zo'n ding, maar weet niet waar ik het moet kopen. want je moet ook van die gel erbij hebben toch? bij de kijkshop verkopen ze wel eentje maar heb geen idee of die goed is.
ik gebruik hem met gewone olie en kijk zeker op marktplaza of zo, daar kan je hem soms al voor 15 hebben... wacht ik geef je dadelijk linkje!
ow oke.. jammer eigenlijk he dat het zolang duurt voordat je het zelf kan horen! dus met olie kan het ook gewoon
na mijn lekkerbekje met saus toch maar aan de rolmops .. kon niet goed kiezen... maar allebij is ook goed toch?? lang leven de visboer beneden
haha, jullie hebben al aardig trek in apart eten! ik zei gisteren nog tegen mijn zus oohh kunnen we met kerst dit jaar geen konijn nemen haha... vis krijg ik echt niet weg, mijn yoghurt zit me nog hoog!
sorry heb hier 2 konijnen in een kooi zitten, om dat te eten gaat me tever.... hahaha arme sam... straks gaat er weer een zak snoep in.. lekker zuur en zoet.... en geloof mij... ik at nooit vis en snoep... nooit