oww gedoe om iets wat vroeger is voorgekomen, en nu verwijt ze mij dat ik niet voor haar kies ofzo.. Maar ik heb mijn beslissing gemaakt en kies niet tussen familieleden. En het rare is dat ze mijn ouders dus wel vergeeft en mij niet bij mij heeft ze het contact meteen verbroken.. Maar volgens mij is het eerder haar vriend, want was laatst dus bij mijn ouders en probeerde ze dus wel met mij te praten en vragen hoe het met mijn zoontje ging enz. En vond ze het helemaal niet erg dat ik er was.. Dus het is meer die vriend die nu zo raar doet...
Nou willen we wel contact maar zolang hun mijn ouders blijven verdedigen en zichzelf beLangrijker vinden dan hoeft het niet. Ga mezelf niet wegcijferen heb ik tot nu toe te veel gedaan. Mijn man is zelfs net bijna aangereden door mijn moeder en ze stapte uit en zei als jullie door blijven gaan moorden we jullie uit! Nou vindt dit echt te triest voor een vrouw van 56jaar. Blijkbaar doet alchol echt wat met je hersens. Hij was echt verbaasd.
ja mamavan3, van partners heb je dat vaak jammer genoeg... sammie, alcohool maakt idd veel kapot in je hoofd hoor
Helaas ben ik de enige die het ziet! Ach soms moet je partners van je familie laten gaan en anders op de manaf vragen wat er is . Miss is het jaloezie? Merk dat bij ons in de fanm heel erg is.
och bij mijn familie aan moederskant is het normaal om altijd achter de rug te kletsen... ook iets wat ik echt niet normaal vind...
heeey allemaal, Tijdje niet online geweest maar zal weer s even van me laten horen Zie dat er een hoop meiden worden verwacht, leuk hoor! Gefeliciteerd met de mooie echo's mama van 3 en nachtzon!! Hier verder alles oke, moe want heb gewerkt. Zag nog ergens vragen staan maar weet niet helemaal precies meer wat...iig: ik ben 25, eerste kindje, ga borstvoeding proberen, ziekenhuis bevallen. Verder weet ik t niet meer..
@ Nachtzon: Misschien stomme vraag or ma ik zie Jolien helemaal niet staan tussen je kindjes. Je hebt Justin en Denise en 2 vlindertjes toch? Sorry hoor, hopelijk vind je het niet erg dat ik het vraag. @ All: Bij de vk was alles goed. Ze zei nog wel dat ze bij 20 wkn echo hadden gezien dat de beentjes iets kleiner waren dan zou moeten ma was niet erg gelukkig. Verder was ik eindelijk is 3 kilo aangekomen whiehoe. Nu maar hopen dat het niet al te snel gaat want kan erg lekker eten op het moment. Vandaag weer wat mindere dag, vanavond maar eens even lekker tijd voor mijzelf inlassen ! xxx Fijne avond allemaal!
@ Mamavan3: Wat leuk 2 meiden, zo sweet ! Ben helemaal happy voor je en nu kun je idd gaan shoppen. Hihi 2 meisjes vind ik zo schattig eej en dan een tweeling echt prachtig ik zit zelf gewoon met een glimlach haha! En kunnen ze op elkaar lijken of niet, weet ff het verschil niej meer tussen 1 en 2 eiig ( schaam schaam )! Geniet ervan samen met je man! xx
jaaa mama van 3 zie je nou ik zei het toch whahha ik heb het nu al goed gehad bij een aantal van jullie... nu zijn de meiden echt in de overhand ja whahaha cool komen die 2 roze pakjes echt van pas... xxxcin
Zo wat kunnen jullie kwebbelen zeg... Moest helemaal graven waar ik gebleven was vanmorgen!! -- Even voor nachtzon nog: zelfe vragen aan jouw mamalijtje: heb je al melk? Nee wel cup igg haha draag je je buik rond (ook bredere heupen gekregen, of meer naar voor)? Hij lijkt nu meer rond te worden maar heb ook een flinke buik was je erg misselijK? De 12 twaalf weken elke dag..
hahaha mamalijntje dan had ik er op getipt dat je 2 meiden hebt enjoyllife, Jolien zit nog in mijn buik hahahahahaha
pffffffffffff wat een jaar, deze zaterag weer een begravenis... van de vriendin van een hele goede maat van ons ze kwam gisteren bij een autoongeluk om... adorable, we zullen dus zaterdag een beetje later zijn.... xxxx