nou ik eet nooit yoghurt maar nu ineens zo trek erin, in de avond heb ik overal zin in... helaas wil vriendje niet naar de ah toe om wat te halen dusss straks maar goed inslaan met boodschappen doen hahaha... ik had ineens trek in een hotdog terwijl ik dat normaal echt vies vind haha
Ik heb juist veel zin in zuivel.. Verder nog niks raars geloof ik.. Heb net maar even aangemeld bij vk. Nemen zsm contact op.. Hoop dat ik snel afspraak krijg..
zuivel is dat een teken op een meid?? bij jongens erg vel zuur.... oeps @marrr spannend... hoop op een mooie datum voor je
meiden ik heb me buikje vol.... ben weer erg moe dus ga even op de bank.... languit...... tot vanavonddd.....
ow is dat zo? ik wil niet nog een meid in de familie hahaha, heb er al drie schoonzus krijgt de 4de en als ik dan ook nog eens een meid krijg dan hebben we echt alleen maar meiden hahaa... maar als het zo is het het heeeeeeeeeel welkom hoor
Mijn gevoel zegt meisje, maar ik denk een jongen.. snap je m nog.. hihi.. Zuivel zegt dus meisje? Maar heb ook sinaasappels liggen terwijl ik die nooit eet... Dus denk dat mn lichaam er ook nog niet over uit is..
haha, las net in week 8 gaan de eileiders en testikels zich ontwikkelen, dus ja wel heel spannend allemaal!
ach het maakt mij geen REED meer uit wat het is..... maak met 12 weken een pretecho... en laat hier die nubexperts gewoon even kijken hahahaha
ik bedoel week 9! maakt mij ook echt niets uit hoor, mar het zou wel te grappig zijn als wij ook meid krijgen!
IK WELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL jaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaa dus in dec... echo hahahaha
Ik heb nog geen rare eetgewoontes, heb zowiezo geen last van kwaaltjes... Ik denk nog steeds dat we een meisje krijgen. Maar het maakt mij ook echt niks uit hoor. En nee ik wil het niet weten. We ien het bij de bevalling wel
ja we willen het wel weten, maar we willen geheim houden voor familie! mijn vriend die wil het ons geheimpje houden!
als ik een meid krijg... weet de hele wereld het hahahaha geloof mij.. bij jongen zal fam ook snel door hebben... ik ben zowiezo erg slecht in geheimpjes
hahah ik ook, maar ik ben al blij dat ie het nu wel wil weten eerst wilde hij het niet! maar we zullen zien hoelang we het vol gaan houden ahaha maar het duurt nog zolang! de 20 weken echo hebben we pas in januari en de 18 weken die echt voor het geslacht is die kanal in december!
sammie met 12 weken kunnen ze het wel zien hoor vaak voor 90% al met zekerheid... zoek in echo's en nub experts
idem hier, ik moet het weten, ben veel te nieuwsgierig, en het is ook moeilijker voor te bereiden en vertellen doen we het dadelijk aan allemaal whahahaha
Uitgerekend: 31 mei - Mama van 2 - 2e kindje - denkt een meisje 2 juni - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje 3 juni - Rianne1984 - 2e kindje - denkt een jongen 4 juni - Sa1980 - 2e kindje 6 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 6 juni - Lot27 - 1e kindje 10 juni- Diantje82- 2e kindje hoopt op een jongen 12 juni - Teun - 2e kindje - denkt een meisje 13 juni - TuttiFrutti - 2e kindje 13 juni - Emmie83 - 1e kindje 13 juni - Antje77 - 2e kindje 13 juni - Helena81 - 2e kindje 15 juni - Pixie1979 - 1e kindje 16 juni - Adorable - 2e kindje - denkt een meisje 16 juni - Babs81 - 3e kindje- denkt een meisje 16 juni - Marrr - 1e kindje 18 juni - Nachtzon- 3de kindje - denkt een jongen 21 juni - Dees1985 - 1e kindje 21 juni - Mandy22101985 - 1e kindje Afsprakenlijst: 18 oktober - Antje77 - 1e afspraak vk 19 oktober - Mama van 2 - 1e afspraak vk 20 oktober - WeEsje24 - 1e afspraak VK 21 oktober - Sammie121 - 1e afspraak gyn 22 oktober - Emmie83 - 1e afspraak vk 26 oktober - Nachtzon - 2de afspraak, 2de echo gyn 26 oktober - Rianne1984 - 1e afspraak vk 26 oktober - Sa1980 - 1e afspraak vk 27 oktober - Lot27 - 1e afspraak vk 29 oktober - Adorable - 1e afspraak/echo gyn 1 november - Sa1980 - 1e echo gyn 1 november - TuttiFrutti - 1e afspraak vk 2 november - Teun - 1e afspraak vk 2 november - Mandy22101985 - 1e afspraak vk 3 november - Emmie83 - 1e echo 3 novenber - Diantje82 - 1e echo bij gyn 2 november - Babs81 - 1e echo 8 november - SaskiaLW87 - 1e afspraak vk 16 november- Pixie1979 - 1e afspraak vk 1e echo stond foutje in