Pfff het houd maar niet op he nachtzon! Doe ma lekker rustig aan, je hoeft je echt niet te haasten om hierheen te komen hoor, ik zie je wel een keertje aankomen Je bent de hele dag welkom, dus lekker rustig aan doen! Oja Dinnetje is idd vriendinnetje hihi Mooie echo zeg! Aaaaahh mama van 3, wat leuk 2 meisjes!!!!! Proficiat! Oeh het zijn er wel veel die geen contact meer hebben met een familielid zeg. Hier gelukkig alles oke, ma aan manskant gaat het ook flink de soep in en denk dat we die voorlopig ook niet meer gaan zien.... ( zijn zus en ik denk zijn andere zus ook, en zijn broer zien we zowieso nooit, die woont in Duitsland en neemt de moeite niet...)
Nachtzon bah.. Houdt even niet op he.. Sterkte alvast -- De kleine frummel is nu echt de hele dag en nacht druk... Manlief kan het nu ook super voelen... Zucht nog 7 dagen en dan weten we wat we krijgen...
Wil ook dat manlief het kan voelen maar hij is nu al 2dagen rustig, voel hem wel maar niet hard genoeg van manlief. De bank komt vandaag!!!! Ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet hier.
O Spannend Sammie!! Vind het zowiezo een onderneming een nieuwe bank met een kleine op komst.. Hier voorlopig geen nieuwe nog. --- Pffff we gaan weer met Jamie door de medische molen heen.. Die lijkt een oogafwijking te hebben en een allergie.. Gedoe allemaal.
oh mamalijntje hier ook mega drukke beeb... ik slaap ondertussen met mn handen op mn buik en ben er zelf van wakker geschoten... en die 7 dagen gaan ook voorbij wat sneu voor Jamie... die medische molen, hoop dat ze gauw vinden wat ze moeten vinden... Sammie yeaaay nieuwe bank, ga je dan fotootje zetten?
ja hoor wij vinden het ook wel enhg, maar we moeten wel. deze bank is voor mij gewoon niet goed meer en ja dan maar het risico dat hij vies wordt, dat is het handige van ikea als het echt heel erg is kan je nog een hoes kopen. jeetje, kleine man door de medische molen. hoop wel dat ze wat vinden en het niet voor niks is. vindt het altijd zo sneu voor de kleintjes. Wil ook dat mijn man de kleine kan voelen denk ook wel dat hijk zelf geen geduld heeft hoor. hij zegt ook steeds niet te hard zometeen druk je hem plat!! vind het wel schattig. miss is hij stiekem een beetje bang om het te voelen. hij zei wel van de week dat hij de sex minder fijn vond doordat mijn buik dikker wordt, nu wordt het allemaal zo echt haha.
jups dat zei mijne ook... moeten jullie jullie mannen ook altijd "dwingen" om te voelen? hij zou nooit vrijwillig zijn hand op mn buik leggen
Nope... De mijne kan er niet vanaf blijven.. Daar wordt ik dus helemaal gek van haha.. (is ook nooit goed he)
mijn zoon ook niet, mijn dochter kijkt er nooit naar om en mijn man ie trekt altijd een lang gezicht als ie er aan moet
mijn ventje legt altijd even zijn hand op mijn buik. alleen dinsdag dacht ik dat hij het wel zou voelen toen was ze zo druk bezig maar hij voelde het niet. dus moeten nog even geduld hebben.
mijn man vindt het gewoon eng en moet zeggen dat ik hem ook niet altijd van buiten voel. wat is het rustig vandaag!
Nou idd wat is het rustig!!! Vandaag weer werken.. Kleintje is alweer behoorlijk druk aan het wezen.. Manlief heeft voor de 3e keer op rij een late dienst dus we leven deze week heerlijk langs elkaar heen (niet leuk) Maar volgende week gelukkig een fijnere week...
hoi hoi, manlief voelt hier meestal zelf even aan de buik hihi, en dan i shet niet echt van eens kijken of ik hem kan voelen ma gewoon heel lief even aaien. Ik heb egt een rotnacht gehad! Ik kreeg gisteren laat in de middag ineens vreselijke buikpijn ( waren me darmen ) en dan af en toe van die steken of alsof iemand alles uit elkaar aan het trekken is daar binnen. Dat is zo doorgegaan tot vroeg in de ochtend. Nu gelukkig geen buikpijn meer, alleen beetje spierpijn gevoel van al het gedraai en in bed denk ik, en nu hoofdpijn van het slechte slapen denk ik. Pfff en het ergste is dat ik niet thuis kan blijven vandaag want ik moet de taart voor morgen nog gaan halen pffff... Hoop dat ik er morge wat beter aan ben.
hier zware verkoudheid ondertussen... dus beetje rustiger... adorable: je armbandje is klaar, maar wel een beetje op een andere manier....maar het is toch nog steeds een borstvoedingsarmband... als de post vandaag nog komt met de bestelling, dan zal je morgen toch nog op die manier krijgen, zoals het hoort wij gaan nu vlug naar de winkel
adorable toevallig of niet.. net zo lang zwanger en ik ook gister een hoop felle steken en krampen gehad wilde echt bijna naar het zkh gaan. gelukkig werd het daarna minder maar de hele nacht heb ik wel een zware buik gehad zeg maar.. hoofdpijn hier ook als de gekste bah.. en nu heb ik last van mijn nek... haha meiden word het nu allemaal wat zwaarder?? of denk ik dat maar hahahaha nachtzon beterschap meissie.. hier gister avond lagen we op bed en ik zei schatje voel eens of je beebje kunt voelen.. haha hij legt zijn hand op mijn buik en denk dat na zo`n 15 minuten (schatje lag al half te snurken) ik in een keer een soort grote luchtbel voelde in mijn buik en hij voelde het ook haha hij zei het was net alsof er een balletje voorbij kwam.. haha daarna nog een half uur zo gelegen maar niks meer gevoeld..
hihi das idd toevallig babyhope Het s dat ik zeker wist dat het me darmen waren en niet de beeb, anders was ik ook naar het zh gegaan! ( Ik had die buikpijn en steken alleen maar bovenin mijn buik en niet onderin waar de beeb zit, ook heb ik zo'n dergelijke buikpijn al eens vaker gehad met de obstipatie enzo, ma ik denk dat het dit keer komt door wat ik gister heb gegeten ) we hebben gister namelijk zo'n stokbrood met hamburger, salade en friet erin gegeten ( sandwich op zijn Vlaams/Turks ), ik heb daar nog niet zo heel erg lang geleden ook een sandwich bij hun gegeten en toen lag ik snachts te kotsen, dus ik ga daar niet meer heen, denk dat ik ergens niet tegen kan daar. Hihi ben even aan het genieten, Mikail is voor het eerst zelf zijn soepstengeltje in de kaas aan het dippen voor de televisie hihi. En nu is de kaas op en is ie het helmaal uit aan het likken met zijn mond en zijn vingers whahahaha. Aaah nachtzon je hebt um tog niet echt op internet besteld he?? Ik ben al heel blij met een zelfgemaakte hoor! Heb je nog een voorkeur voor de taart? als smaakje... dacht zelf aan chocolade en 1 fruit, ma kweet niet echt
whahha adorable goed genieten meissie.. lijkt me ook leuk om dat zo in de gaten te houden hahaha nee hier was de pijn echt onderin vlak bij mijnliezen en k zat dus in de auto en schoot bijna door het desboardkastje de eerste keer hahaha moeders zei maak je niet druk michien schopt het wel tegen je banden aan ofzo.. maar daar geloofde ik niks van dus helemaal in paniek hahaha thuisgekomen met de angelsound geluisterd en beebje zat gewoon nog op dezelfde plaats als altijd linksboven net naast navel.. dus wat het nou was???
Miss toch je banden, kindje hoeft er niet perse tegen te schoppen. Heb ook rond die tijd heel erg pijn.