Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hmmzz, heb je veel gedaan gister ofzo? Mssn een teken dat je het wat rustiger aan moet doen ofzo. Ik heb gister nog de hele dag boodschappen lopen sjouwen voor morge. kinderwagen volgeladen met frisdrank, flinke tas boven op de wagen met vanalles en nog wat en nog een tas eraan gehange met de rest, ook erg veel gelopen gisteren plus in de ochtend gepoetst, dus het zal bij mij ook wel een mengeling zijn geweest van verkeerd eten en te druk bezig geweest. ( jaja ik weet het ik mag niet te veel sjouwen enzo, ma ik moest wel anders hebben we morge niks in huis, want manlief moest werken en kon niet weg.) nja straks alleen nog even taart halen en dan ben ik klaar:)

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha nee geen voorkeur hoor :p allllesss goed :p hahahaha (ben toch een enorme snoeper momenteel :p)
    Hoeveel volk zal er zijn?
    en neen heb m niet besteld, maar wel die speciale draad, "memory wire" genaamd :)
    nu heb ik m op een rekbaar nylonkoor gedaan dat je dan 2 keer of keer rond je hand moet draaien :p maar net zo gemakkelijk :)

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou heb niet echt ergens last van eigenlijk. vindt het makkelijker dan de eerste maanden, ben alleen wel moe elke dag dus ga dinsdag maar even bij de gyn vragen voor hb prikken.
    heb alleen weer last van mijn oor, geloof dat dat mijn terugkomende kwaal is.

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Nachtzon: Oh sorry meis, dan heb ik dat net ff gemist. Leuk or een meid en we zijn idd in de meerderheid :D!

@ All: Vanavond werken en dan heerlijk vrij tot woensdag................ Zondag gaan man lief en ik lekker samen shoppen in Bergen op Zoom en daarna lekker uit eten. Is echt te lang geleden dat we samen weg zijn geweest.
    Verder weinig nieuws, migraine word gelukkig als maar minder.
    De kleine gaat steeds meer bewegen :D en Maikel kan het nu ook goed voelen en zien :D
    Verder denk ik eindelijk mijn luiertas te hebben gevonden.
    www.lovelydot.nl en dan staat tie gelijk bovenaan de pagina. Fel roze met groene stippen. Ben er echt helemaal weg van. Hebben jullie al een luiertas?

Fijn weekend voor jullie allemaal!
    xxx

5. AHzondag

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Sammie: Die is zeker leuk :D En nu maar 38 euro.....
    Ik vind die bruine met roze ook erg leuk maar hebben een zwarte kinderwagen vind je bruin daar mooi bij?
    Is hij niet beetje groot of valt het mee?
    Zou je anders aub voor mij de hoogte en breedte op willen meten want de maten staan er niet bij.

7. AHzondag

zal ik straks even voor je opmeten.

wij hebben een zwart oranje kinderwagen, wilden juist een andere kleur erbij.

8. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb geen echte luiertas, had er bij de twins eentje gekocht maar vond hem helemaal niet handig. Ik heb uiteindelijk voor 7,99 bij de kruidvat een mooie tas gekocht en daar ben ik nog steeds zeer tevreden mee. Voor de jongens inmiddels niet meer nodig (hebben hun eigen rugzakje en als we naar winkels ofzo gaan volsta ik tegenwoordig met 2 luiers en wat doekjes in mijn handtas) maar bij nieuwe beeb ga ik hem weer gebruiken.

Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was goed! Het hoofdje was in verhouding wat smaller, maar dat was echt niet te klein en was ook niets om ons zorgen om te maken en wij hebben ook allebei geen megahoofd dus ach...
    Wel moet ik bij 30 weken nog een echo laten maken, want ze konden niet goed zien of de placenta nu voor de baarmoedermond (de uitgang voor beebje dus...) of er net naast. Als ie ervoor ligt krijg je een keizersnede uiteraard. We zien wel..

xxxx

9. AHzondag

fijn dat alles goed was jootje!
    ach ieder kindje heeft wel iets wat niet klopt volgens het boekje
    zou je ook niet te druk maken als ik jou was!

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jootje blij dat alles ok is :) idd, al die rchtlijnen, moet je ook niet te nauw naar kijken :p
    wij hebben net kleertjes gekocht (zo 2 kleine pakkies, 4 body's, 1 pakje en 4 panty's ) samen met een zak die ik al van een vriendin kreeg heb ik al een aardig hoopje bijeen :) straks alles wassen :)

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo ben er ook weer... Heb gelezen maar ben echt kapot.. Sinds twee dagen last van harde buiken en voel me ook weer steeds belabberd.. Doe denk ik iets te veel..

12. AHzondag

je moet dan echt meer rust nemen hoor mamalijntje.
    kan niet goed zijn nu al harde buiken.

Manlief heeft eindelijk de kleine gevoeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    zo vond het hard en raar om te voelen. maar zo rustig als hij afgelopen 3dagen was, zo druk is hij vandaag haha..
    ben echt dat we het nu samen kunnen delen.
    (stiekem vind hij het wel een beetje eng ahah)

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mamalijntje, je moet het idd kalmer aan doen hoor...

hihi sammie, mijne zegt nog steeds... voel m maar erg zacht...

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jootje: fijn dat alles goed is

Adorable: volgens mij vanavond feest, veel plezier!

Sammie en mamalijntje: doen jullie eens even rustig!!!

En verder gaat het hier goed, gister eindelijk mogen tekenen voor het huis. dus meteen een dag klussen erop zitten. Manlief en klusteam zijn vanmorgen om 7 uur weer der heen maar wij zijn net pas wakker. Anders ga ik het niet trekken! Maar ben wel even iets minder op zp,....sorry!

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor mama van 3! En groot gelijk heb je, dat je eerst even lekker uitslaapt en alles rustig doet thuis en daarna pas mee gaan helpen. Enne geen zware dozen gaan sjouwen he! Succes en pff wat moet dat een opluchting zijn dat jullie nu eindelijk kunnen gaan beginnen:)

@nachtzon: Aaah oke dan is het goed hihi;) heb 1 slagroom taart ( had eigenlijk vruchtentaart gevraagd, ma manlief vond de taart in de vitrine beter... + heb ik een of andere b-day taart met chocolademouse en koek met een roze laag erover heen:p Wil die doos me aansmeren dat een eigen foto op de taart wel erg mooi was enzo, zeg ik nee hoeft niet, wil geen foto, en zij ma door gaan ja ma is echt heel mooi hoor ik weer nee gezegt ( achteraf ma goed dat ik nee heb gezegt want dat kost weer 15euro extra!!!!! ) haha echt belachelijk:p, nja de taart is in ieder geval besteld:), Mikail gister nog even naar de kapper geweest haha ( drama ) ma ag het groeit ook zoooo snel!!:p

Oja er komen ongv 15man:) manlief heeft een ex-collega uitgenodigd met zijn vriendin die net weet dat ze zwanger is, ma dar ben ik eigk helemaal niet blij mee....... Zij praat zoooooooooooo veel! En ik vind haar niet eens leuk om mee te kletse haha bluuhh, gelukkig ma dat fam en nachtzon er zijn hihi ( en ze spreekt frans dus die snapt er toch niks van whahahahaha )

Hier verder weer een klein beetje opgeknapt.. heb wat beter geslape vanacht, ma wel spierpijn in mijn buik, ik kan nu echt niet meer op mijn buik liggen dus ik draai ontzettend veel omdat ik niet lekker lig.

Zo nu ga ik gauw nog even gauw stofzuigen, douche en alles klaar zetten. ( we waren trouwens helemaal vergeten dat er tussen 11 en 13uur nog mensen mogen komen kijken naar het huis pfffffff )

Tot morge ma weer dames, want ik denk niet dat ik vandaag de tijd heb om online te komen.
    Fijne dag allemaal! xxx

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 gefeliciteerd met jullie huis!!! Heerlijk of niet.. Gelijk een boel stress minder meis!

--

Hier weer een terror nacht gehad... Jamie slaapt zo slecht.. En druppels slaan nog niet aan... Hij heeft bij mij gelegen en mijn man beneden..
    Nu weer aan het klussen.. Kamer voor J is bijna klaar.. En dan kan ik beginnen aan de baby kamer (bijna niks meer te doen)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook een rotnacht achter me, ben zelf niet eens naar de begravenis gegaan... ik voelde me veel te slecht...
    mijn neus is verstopt en dan kan ik dus echt niet slapen... verder net als bij jj adorable, op mn buik ligggen zit er ook niet meer in :p
    nu lading medicatie op kruidenbasis genomen, dan nog gauw ff dampen met eukalyptus, kleden douchen en dergelijke en dan zijn we startklaar voor de party :p

mama van 3 veel plezier bij het klussen :)

mamalijntje, rust maar beetje met jamie vandaag (als ie je laat)

18. AHzondag

veel plezier iedereen vandaag met wat hij gaat doen.

wij moeten wachten totdat de mensen die onze bank hebben gekocht hem komen ophalen:( daarna kunnen we pas wat doen.

ben vandaag heel duizelig de hele tijd eigenlijk hoop dat het straks minder wat wordt.

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Jootje78: Fijn dat alles goed was met de babe :D! En maak je idd maar niet druk onze meid haar beentjes waren iets kleine maar ook wij hebben zelf geen lange benen.

@ Mamavan3: Fijn hoor dat alles nu rond is met jullie huisje geniet ervan :D!

@ Mamalijntje: Toch maar rustiger aan gaan doen hoor, ik weet het dat is moeilijk. Maar nu alles voor je kindje en voor jou jullie staan nu op nummer 1 :D!

@ Sammie: Is je bloeddruk niet te laag? Misschien heb je wel ijzer te kort kan daar goed van komen. Ik had er ook last van en heb toen VSM puur mama gekocht en het gaat stukken beter. Want mijn ijzer was wel goed, maar voelde me toch duizelig en flauw dus denk dat ik andere vitaminen miste.

@ All: Deze luiertas is het nog geworden Lief! Diaperbag | Tassen | Baby-Dump ben er helemaal blij mee!

Verder hier een lekker rustig weekendje voor de boeg. Vanavond misschien ff filmpje pakken. En morgen samen winkelen, en natuurlijk shoppen voor de kleine meid :D!

Fijn weekend allemaal, groetjes!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Gave luiertas!!

Hier een grote tas van Allstars.. Bevalt heerlijk.

--
    En Sammie misschien idd je bloeddruk... Heb dit ook regelmatig.. Maar daar doen ze niets aan.. Als je last blijft houden eens even bellen met je verlos of gyn.

Deel Deze Pagina