ik ga ook fopspeen gebruiken, mijn zoon duimt namelijk (en nu nog steeds en hj is bijna 11) sammie succes bij gyn
Heel verhaal getypt, is het weg Ik zou dus wchten met drinkspenen uitzoeken tot je weet wat de zuigkracht/behoefte van je beeb is Wij gaan weer fopspenen gebruiken bij de beeb, bij mikail heb ik die meteen dag 1 al gegeven ( tijdens borstvoeding dus ) en dat ging super! Van mijn mag ie ook op zijn duimpje zuigen, ma mikail wil dat niet haha, we zien wel Ik vind de fopspenen van Bibi+Noukies wel erg aan te raden! Mikail wilde de spenen van de difrax niet enne hij doet trouwens nog steeds met een speen vanaf dag 1 Hij wil geen grotere Zo vandaag nog even de bovenverdieping poetsen en dan is het huis weer mooi schoon Straks ook even mijn borstkolf naar me schoonzus brengen, want haar voeding is terug aan het lopen omdat de kleine minder drinkt dus dat gaan we even proberen te voorkomen Fijne dag allemaal! xxx
nou een setje kan geen kwaad om in huis te hebben. koop gewoon 1m+ erbij en we zien dan wel. je weet nooit of hij de fles ook accepteerd, dus het blijft zoiezo een gok. nou ben een beetje bang terug gekomen van de gyn! hij heeft me echt bang gemaakt, hij denkt dat we een hele grote jongen gaan krijgen van wel 5kilo!!!!! o help dat gaat er nooit uit komen tenzij in in scheur van voor naar achter! ahahah over 4 weken gaat hij een groei echo maken en dan weten we meer, maar aangezien mijn bm al bij mijn ribben zit en de kleine vrij groot eruit ziet verwacht hij geen lief klein mannetje!! maar een grote stoere beer haha.... Wie wil er voor mij bevallen???? haha gisteren nog naar de voorlichtingavond in het ziekenhusi geweest. hadden er 16 mensen op gegeven waaronder wij met zijn vieren. maar er waren er echt een stuk of 50! niet normaal druk. we hebben de verloskamers gezien en het zag er wel aardig uit. ben helemaal verliefd op de oranje kamer, hopen dat ik een keus heb!
sammie meiss als hij 5 kilo word wordt het automatisch een keizersnede hoor!!! mijn schoonzus ligt nu ook op de tafel die zullen zo wel bellen dat de (grote) jongen er is die kleine werd geschat op 4800gram dus automatisch keizersnee in belgie denk in nl ook... zijn de nieuwe richtlijnen he ik ben benieuwd bij on morgen hahaha
yeay, wij hebben een kinderkamer gkocht voor 150 Kinderkamer van childwoods - Aangeboden op 2dehands.be mooi he en nog merk ook nu nog kamertje klussen, zal voor dit weekeind zijn whaaaaaaaaaaa verheug me... nu wordt het zo superecht!!!
haha, lees idd veel dat de gyn er vaak flink naast zit, maar ga ervan uit dat we geen klein mannetje krijgen. maakt helemaal niks uit verder. maar we gaan geen maat 50 meer halen wantd evrouw vand e 20 weken echo zei vorige keer ookal dat het een groot kindje was. dus als 2 verschillende mensen het al zeggen dan ge ik er maar vanuit dat het miss wel een groot mannetje wordt. hopelijk geen 5kilo maar 4 ofzo hahah
leuk nachtzon! fijn dat alles nu zo echt wordt mag ook wel he! babyhope wanneer had jij ookal weer je tweede 20 weken echo?
ik ha een kindje van 4660gr... en bij mij zeiden ze net altijd at het een klein kindje zou worden lol na 76 uur weeën, toch keizersnee, en tijdens keizersnee zegt die man opeens: OH MIJN GOD... ik heel in paniek, dacht dat mn kindje dood was of zoiets... en vraag WATT?????? hij:" ZOOOOOO EEN grote mijn reactie:" ach, alst maar dat is " hahahaha
sammie hoeveel woog hij nu dan?? ben echt zo benieuwd morgen haha heb echt het idee dat beebje wat dikker aan het worden is
nachtzon moooi kamertje meissie.. hier staat hij ook al hoor alles in de kast enzo alleen nog wachten op geslacht en dan verven en behangen ahhaa
hahaha hier ook babyhope, al soms zo een echte bubbel aan 1 kant... hebben jullie dat ook dat het nog zo onrealistisch lijkt dat je een echte levende beeb in je buik hebt? kvind het soms zoooo onecht succes morgen bij de echo ik hoop dat je dan eindelijk weet wat het is xxx
ja hahha hier ligt hij /zij nog steeds alleen maar links dus die bobbel zie je echt als ik op mijn rug lig hahaha hoop alleen wel dat ie nu wel anders is gaan liggen zodat het echt te zien is.. zo nu ga ik ff poetsen en kom ik strakkies weer terug meiden
ik hoop ook echt dat ze het kunnen zien voor jullie! moet zeggen dat het nu wel steeds echter wordt. voel hem echt veel nu en ook dat manlief hem heeft gevoeld is heel echt. maar als je het zo ziet op de echo dan, vindt ik eht wel weer onwerkelijk ahah. ohh nachtzon, dat was idd eenb flinke baby zeg! nou hoop dat ze hetw el goed gaan inschatten. hij heeft niet gekeken naar het gewicht maar hij zal wel voldoende ervaring hebben neem ik aan, maar aan mijn bm te voelen kon hij al wel zeggen dat het geen kleintje is, normaal zit bm bij eerste niet al zo hoog met 23 weken. (zegt de gyn he) moet trouwens ook weer bloedprikken voor hb en glucose.
mijn ligt met zoijn koppie bij mijn ribben, heb daar ook steeds last. dacht eerst dat kan nog helemaal niet maar de gyn zei dat het kon omdat hij al veel ruimte heeft. voel ook vaak zijn billen denk ik, is dan heel hard aan 1kant. beweegd jullie buik al?????
zeg meiden, zouden jullie ook ff de petitie in mn handtekening wllen tekenen? is voor mijn vriendin dat ze gevonden wordt... politie doet jammer genoeg niet veel