ik moet mij wel altijd wegen bij de gyn. ook mijn bloeddruk wordt altijd gemeten. babyhope, spannend vandaag!!!! mamalijntje, ik hoop dat het morgen goed te zien is!
idem hier: urinetest, wegen en bloeddruk meten maar heb dus bij de gyn nog nooit vaginaal onderzoek gehad alsook nog nooit een afstrijkje (tijdens de zwangerschap dus)
Wat een verschillen dus he? Vorige zwangerschap in het ziekenhuis begeleiding gehad van gyn. toen deden ze nog wel wegen.. halverwege de zwangerschap niet meer, was nieuw beleid, deden ze dus alleen nog maar bij te hoge bloeddruk. Nu wil het geval dat ik dat bij de vorige zwangerschap kreeg dus toen mocht ik toch wegen en mijn urine steeds inleveren. Uiteindelijk met een onderdruk van boven de 100 ingeleid! Nu is mijn bloeddruk nog goed dus krijg ik echt alleen hartje luisteren en bloeddruk meten.. meer niet. xxx
wij moesten er om 12 uur zijn entoen we daar aankwamen bleek het dus dat we niet in de agenda stonden??? achteraf dus wel maar met een andere naam hahahaha nou om half 1 mochten we meenaar de kamer.. wat een gezellige gyneacoloog was dat zeg.. hij zette dat echo apparaat op mijn buik en alweer binnen 2 minuutjes zag IK de beruchte 3 streepjes de gyn bekende eerlijk dat hij het tot nu toe nog niet had gezien hahaha toen ging hij alles na en alles is helemaaalll gezond.. ZE!! WEEGT NU ONGEVEER 500 GRAM.. EN ALLES KLOPTE PRECIES het hoofdje kwam uit op 22weken en 5 dagen... en toen kwamen we bij de billetjes en de gyn keek me aan en zei wat jij dus net gezien hebt.. (de 3 streepjes) ik zei ja!!!! hij zei daar had je helemaal gelijk in.. wij riepen alle 3 een meisje??? hij zei jaa een meid.. haahha we zijn zo blij nu hoeven we geen nieuwe naam te verzinnen hahahahha tot nu toe is onze DOCHTER kerngezond...... heel; beweeglijk en zag er echt goed uit.. zet straks het bewijs wel in de galerij... ga nu lekker boodschapjes doen.. want heb honger en niet eens smeerboter in huis hahahhaha tot strakkies meiden...
zo hee wat een meiden allemaal Gefeliciteerd babyhope!En spannend mamalijntje morgen Hier ook al 9kilo aangekomen hoor dus heb je verslagen mamalijntje haha, maar heb echt een flinke buik al en mn borsten zijn 2 maten groter. En ben ook het verste van jullie Maar genoeg excuses, t hoort erbij toch. Als het er maar straks weer afgaat vind ik het best Oja en ik hoef ook niet elke keer te wegen hoor bij de vlos, alleen in het begin en de laatste keer omat ik er zelf om vroeg. Ze doen alleen maar bloeddruk meten en hartje luisteren. Pff boodschappen gedaan net en ben helemaal geslooopt, en wilde eigenlijk t huis nog doen. Nou komt morgen wel heb eeecht geen puf meer..Vanavond lekker naar de bios met mn mannetje, weten alleen nog niet welke film. Iemand een tip?
gefeliciteerd!!!! babyhope. leuk een meid! heb bloedgeprikt en heb gewoon 3kwartier moeten wachten pfff... vrijdag de uitslag dus ben benieuwd.
neeuh draait op t moment niet zoveel leuks he..hebben wij nou altijd als we willen gaan.. Mja dan gaan we lkkr uit eten, ook leuk pff 3 kwartier wachten valt niet mee sammie
nee, vondt het ook belachelijk! maja wat moet dat moet helaas. ga zo lekker uit eten met schoonzus en haar vriend. oja, heb van haar gehoord dat de film sunnyboy ofzo, niet zo heel leuk is. denk dat je van dat soort films moet houden.
Nog een uurtje dames en dan weet ik het eindelijk ook... Zal in de loop van de middag denk ik weer langs wippen!
heeii meiden, Ik heb nog niet terug gelezen, ben zo druk de laatste dagen Hier gaat alles prima, heb alleen af en toe last van harde buiken en maagzuur dat opkomt. Verder alles oke ( ik zag even snel dat babyhope idd een meisje krijgt.. PROFICIAT!!!! ) En mamalijntje heel veel kijkplezier!!!! Weet nog niet wanneer ik weer online zal zijn, ma probeer er vanavond even op te komen ( zei ik gister ook al tegen jou nachtzon, ma bezoek ging pas 23.30uur na huis ) Fijne dag allemaal, ik ga zodadelijk even lekker shoppen op de markt xxx
Goedemorgen Dames! Zo ik lees nog wel mee hoor, maar het is hier gewoon echt druk! Babyhope: wat leuk ook een meid!! Zijn veel meiden dan hier in het clubje, alleen Sammie en Adorable krijgen tot nu toe een boy! Hier verder ook flink aangekomen de laatste weken. Mijn buik is nu bijna even groot als toen ik beviel van onze zoon. Het bukken gaat al bijna niet meer, dus schoenen aan doen is soms al lastig haha! Verder gaat het goed. Meiden trappen er snachts flink op los, alsof ze een feestje binnen aan het geven zijn. Mijn man voelt ze nu zo af en toe maar hier liggen beide placenta's aan de voorkant wat het net wat moeilijker maakt. Mamalijntje: ik hoop zo dat je het straks kan zien wat jullie gaan krijgen!! Succes!! Het huis schiet al aardig op. Alles wat gesloopt moest worden is gesloopt. En zijn nu druk bezig met verven.Vandaag begint de loodgieter en maandag komt de badkamerzetter. Over 2 weekjes verhuizen, pff kan niet wachten tot dat het zover is!
En Mamalijntje al nieuws? Ben zo benieuwd ik denk een jongen maar we zullen zien. @ All: Ben nu op me werk. De laatste client gaat zo met de taxi weg en dan kan ik ook al weer lekker naar huis. Vanavond moet ik ook werken heerlijk die gebroken diensten ma nie heus! Verder weinig nieuws, ben wel volop aan het genieten van alle trapjes en duwtjes in me buik . Gisteren heeft Maikel het kamertje geschilderd en de commode in elkaar gezet en WOUW wat is het mooi. Hebben jullie ook zo een periode dat je er echt aan toe bent dat hij of zij komt. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet enz. Meiden fijne dag! x
Hi Meiden, Na een spannende echo... ze dachten dat de kleine een te grote nier had en een afwijking aan de voet blijkt alles voor als nog goed te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En drie vrouw sterkt denkt dat we een MEID krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamalijntje: heeft ze nu met zekerheid gezegd dat alles goed is? Of moet je nog terug komen? Leuk weer een meid!!! Het wordt wel een meidenclubje zo! Misschien leuk om eind van de zomer een keer met zn alle af te spreken ofzo?
leuk een meid!!! voel me bijna buiten gesloten hahah!!! ow wel naar dat ze dachten dat er iets niet goed was. moet je nog terug! lekker shoppen nu!!