Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Over 4 weken weer.... geen extra controles.. Maar wel kijken ze dan nog even naar het niertje.

Ja en straks is het toch een jongen bij mij haha.. Ze kunnen het nooit voor 100 zeker zeggen.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    spannend hoor mamalijntje!!

Ik heb weer een foto van mijn buik geplaatst in het juni buik topic!!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nee, dat is waar.
    maar het verschil is toch wel duidelijk te zien hoor.
    3streepjes of een balzak met een uitsteeksel haha

nou gelukkig is het allemaal wel goed.

hier lekker gegeten gisteren, ook erg veel gelachen tot het pijn deed aan toe haha..

wij hebben in bataviastad gisteren echt leuke schoentjes gekocht voor de kleine man. heb wel maat 20 genomen, welke leeftijd zijn ze dan ongeveer?
    zijn met harde zool dus dacht een klein maatje is niet fijn.

4. AHzondag

ik zag de foto ga er dit weekend ook weer 1 neerzetten.
    moet zeggen dat het nu wel snel gaat hoor!

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ja he sammie. Hier ook hoor pfff!!!

Maatje 20 uhmm mijn zoontje is nu 2,5 en draagt nu maat 22/23, weet eigenlijk niet meer wanneer die maat 20 droeg.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jamie had met 14 maanden maat 20.. Had echt grote voeten.. Staat nu alweer heel lang stil.

--

Nee ze kan het niet met 100% zekerheid zeggen... Maar we gaan er vanuit.. anders dan zien we wel weer

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Mamalijntje: Jeetje al die meiden haha leuk or. En gelukkig was alles uit eindelijk toch nog goed :D!

@ Sammie: Oh schoentjes super sweet. Heb je er een foto van?

Ik ga zo maar weer eens werken pff helemaal geen zin het regent hier pijpen stelen!

8. AHzondag

nee heb geen foto, kan miss wel even maken straks.

nou wij krijgen een groei echo, omdat het kleintje miss groot is en gewoon omdat het boijd e controle hoort. krijgt schoonzus nu ineens ook een groei echo, bah wodr zo moe van dat aandacht trekkerij an haar. haar kind is ook ineens te groot volgens haar wat haar buik is zooooo groot (valt allemaal wel mee) het irritante is gewoon dta ze de hele tijd loopt te zeggen ons kindje is heel fijn en klein en ineens is het een groot kindje.

sorry moest het even kwijt. vindt het gewoon te triest dat ze zo aandacht probeert te krijgen.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Balen is dat Sammie.. Hier net zo met mijn nicht... Ook even lang als mij en pffff... Haantje de voorste hoor met alles..

--

Meiden hier is uitverkoop Amazingkids Home| Webshop heb voor een prikkie een jurkje, legging en twee broekjes kunnen halen.

10. AHzondag

fijn dat ik hier begrepen wordt, manlief wordt er inmiddels ook een beetje gek van. maja je doet er niks tegen. we laten het maar en geven opmerkingen als das toevalling ineens enzo en verder reageren we er niet op.

ik ga meteen even kijken op die site mamalijntje!

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Irritant je als anderen hun eigen zwangerschap belangrijker willen doen laten lijken!!! GRRR.... maar probeer het maar een beetje van je af te zetten he? Die van jezelf is echt de belangrijkste en het gaat erom dat in jouw buikje alles goed gaat!!

Hoop dat je kindje tegen die tijd wel in die schoentjes gaat passen..hihi.. die van ons bleken nogal wijde schoentjes nodig te hebben anders kwamen die voetjes er echt niet in, ik had op voorhand van die speciale babyslofjes gekocht (van die dure leren die goed zouden zijn voor oefenen met lopen) en daar konden ze dus met geen mogelijkheid in!! haha..

Hier verder geen nieuws, alles gaat lekker momenteel.

xxx

12. AHzondag

het zijn vrij brede schoenen, addidas dus dat komt wel goed hoop ik haha

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi,
    Hier leker geshopt, verse groenten en fruit gekocht voor een prikkie en heb schoenen voor mikail gekocht, ma kwam er thuis achter dat het 2 rechtse schoenen zijn dus ik ga vanavond of morge even trug naar de winkel mijn linkerschoen vragen haha grrrr. Oja Mikail is nu 18maanden en heeft maat 22 nu, ik geloof dat hij maat 20 had toen hij net 1 jaar was geweest.

Ja sammie ik voel me nu ook wel beetje een buitenstaander tussen al die ongeboren meiden whahaha:p

xxx

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden zijn er nog aanpassingen??? juni 2011 mama's Ben nu ingelogt en kan het zo bijwerken

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    neeeej adorable, niet buitenstaander voelen :)
    k deel mn meissie wel met jouw, kan ik dan lekker van jouw jongen mee genieten :)

Ha, sammie, zo eentje heb ik verleden weekeind ook meegemaakt :p (bij adorable :p)

Zeg meiden, wie van jullie rookt er nog? Ik ben nu al zoooooooooo lang gestopt maar verlang nog steeds en WAT ruikt dat lekker een brandende sigaret...

hier ivm elke eens een reconstructie: Wachten op een teken | VT4
    hebben jullie in mn handtekening die link gezien? zouden jullie evtl ook willen tekenen?

Wij hebben vandaag papier voor de kinderkamer gaan halen :) ZO mooi :) wordt 1 muur mooi donkerroos en de rest behang met figuren (kleine elfjes)

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    bij mij mogen er 2 meiden te komen staan!

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  18. AHzondag

Zal straks even aanpassen op de site.
    Ach sommige mensen doen alles voor aandacht en om een medische indicatie te krijgen. Maar soms is het gewoon te veel.

Ik rook niet en moet zeggen dat ik echt misselijk wordt van de geur als iemand rookt.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden..

nachtzon ik rook nog hoor!!! niet superveel maar oook niet zo weinig.. gemiddelt hahaha
    beebje is helemaal op en top gezond en weegt al bijna 500 gram en dat normaal pas bij 24 weken..
    ok is geen smoes maar ik ben 1 week gestopt en werd er zo nerveus en strondchaggie van.. dat mijn vriend me een siga in mijn hand duwde hahha

@mamalijntje jeahh ook een meid!! super toch..
    gelukkig zag het er uiteindelijk toch nog wel gezond uit

sammie vervelend he zo`n schoonzus heb ik ook eentje pfff..
    ik probeer er niet mee bezig te zijn maar toch pakt ze me elke keer weer met een dooie opmerking of gedrag.. bah..

20. AHzondag

Ja heel irritant. Maar ach laat haar maar gaan. Heb liever dat de gyn er helemaal naast zit haha

Je kunt beter iets roken, dan gespannen en gestresst zijn is helemaal niet goed voor de beeb

Deel Deze Pagina