ja idd ohh sammie echt waar ik was zo chaggie en zo boos op alles en iedereen haha hoeveel glazen er hier kapot zijn gevallen in een week tijd alles mislukte.. als ik iets oppakte viel het meteen weer uit mijn handen enzo. pff werd er echt niet gezellig van zeg maar..
Haha, nou die buien heb ik soms al zonder dat ik rook of heb gerookt haha hormonen!! Moet zeggen dat het nu wel beter gaat. Ben niet snel saggie meer of emo haha
Nou hier wel gestopt maar heb het nog steeds (40 dagen verder) moeilijk hoor.. Vooral nu met die jeuk.. Wordt echt helemaal gek en wil zo graag roken maar nee echt niet.. Heb op Jamie gezien wat de gevolgen kunnen zijn van het doorroken.. Dat doe ik niet meer.
Ik rook nu al dik 2 maanden niet meer, en het doet me wel heel goed, ma moet eerlijk zeggen dat ik tog zo af en toe als ik iemand zie roken bij mij, dat ik er toch wel beetje naar veralang, ma als ik dan ergens anders heen ga dat ik het niet ruik of zie dan heb ik er al helemaal geen trek meer in Ik heb bij Mikail wel nog door gerookt, de 1e 10 weken gestopt en daarna stomgenoeg weer begonnen, gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden en rookte ik al niet erg veel (max 7 sigaretten op een dag ), ma toch blijf ik erbij dat je beter niet kunt roken dan wel ( al is dat zeker niet bij iedereen even gemakkelijk als gezegt!!! )
ben nu 4,5 mnd gestopt met roken en vind het nog steeds moeilijk, denk er niet meer continu aan maar af en toe den ik wel ooo lekker een sigaretje..als ik langsloop bij iemand die aan het roken is bijv. Ik was in het begin ook echt strontchagerijnig en vond het zooo moeilijk vol te houden, enige wat ik deed was in bed liggen en werken. Maar na de eerste weken ging het wel beter..had nu echt een goede reden, vind t echt geen gezicht een zwangere vrouw die rookt..en daarbij natuurlijk slecht voor de baby. Dan maar een weekje of 2 gespannen maar wel een gezonde omgeving voor mn kind Oja wat er bij kan van mij op die site: leeftijd: 25, ziekenhuis bevallen en borstvoeding
Staat erbij weesje! -- Misschien nog even de agenda uppen?? staan allemaal oude afspraken volgens mij -- Jamie loopt chronisch bij de KNO.. Ze vermoeden ook Astma en een huidallergie.. Welke aan het ontwikkelen is.. Hij is twee keer geopereerd. Oren en aan zijn neusamandel.. Is zo gevoelig voor stof etc.. Bewijzen kan je het nooit maar het kan door het roken komen. En idd een rokende zwangere is geen gezicht.. Schaamde me ook altijd rot als ik stond te roken (stiekum in een hoekje)
voel me wel een beetje aangevallen nu hoor!! hahaha och ja is ieder voor zich enook IK vind een zwangere rokende vrouw op straat schandalig hoor.. daarom doe ik het alleen als ik binnen inmijn eigen huisje ben. mijn moeder heeft ook gerookt bij mij en mijn broer en wij zijn kerngezond,dus het hoeft echt niet altijd van het roken te zijn. tegenwoordig word alles op roken gegooid. een kennis van mij is pasgeleden opgenomen in het ziekenhuis een gescheurde aorta bij de nieren kwam door het roken?? nou die man rookt niet eens en ook nooit gedaan.. zo zie je maar.. ik ben wel trots op alle meiden die het vol kunnen houden.. ik werd er echt depressief van en dat is nog slechter dan de nicotine de placenta stoot het grotendeels allemaal af. maar stress dat voelt je kindje gewoon super goed.
Babyhope ik begrijp je ook volkomen hoor.. Bij Jamie lukte het mij ook echt niet.. Helaas kreeg ik daarna zo'n spijt.. Daarom zei ik ook we zullen het niet zeker weten.. Je stopt als je er klaar voor bent en anders niet... Maakt je er niet minder om en ook geen slechte moeder!!
babyhope ik heb zelf ook doorgerookt bij mijn zoontje en nu de 1e 3 maanden ook, tegenwoordig word idd alles op roken gegooid! Ik heb nu het geluk gehad dat ik me zo misselijk en vies voelde door de sigarette dus was stoppen een stuk makkelijker ( had al een paar pogingen gedaan die waren mislukt!) Ma stoppen is niet makkelijk en ook ik geloof dat je beter een sigaret op kunt steken dan dat je de hele dag zwaar depressief loopt te zijn en te stressen. Ma het blijft natuurlijk geen gezicht op een zwangere vrouw te zien roken haha word je meteen vol afschuw nagekeken door iedereen. En ik denk trouwens dat het veeeeeeel erger is om in de buurt van je GEBOREN kindje te roken ( dus in de slaapkamer of salon ofzo ) dan dat je rookt tijdens de zwangerschap, want oohh moet doen veel mensen dat, roken waar de baby bij ligt!
thx meiden haha ja adorable idd dat vind ik zo erg ja als ze roken binnen in je huis ja.. ik heb al heel duidelijk gemaakt als beebje er dadelijk is buiten!!!! het is dan juni lekker weer en niks is lekkerder dan lekker buiten te gaan staan om te roken.. overdag doen we dat nu al wel.. dan rook je ook veel minder,maar net als nu ben ik alleen vriend heeft nachtdienst dan rook ik hier gewoon binnen hoor!! (nog wel!!)
nou hier wordt niet gerookt en alle visite rookt gewoon buiten. vind het zoiets raars dat je gaat roken in dezelfde kamer als je kindje. iedereen moet dat natuurlijk zelf weten. schoonouders zijn net weg, schoonmoeder zat weer hele tijd over zijn zus te praten, heb er gewoon afgekapt en even duidelijk gemaakt op een nette manier dat het me niet zoveel boeit. manlief heeft de kleine vanmiddag weer gevoeld zo leuk! we hebben ook net zijn babyboek bekeken en ja hij was ook groot, dus ja zit wel in de familie. drinken jullie trouwens gewoon cola, redbull of koffie? ik alleen soms koffie en een colatje. redbull is een slokje voor de smaak maar dat is echt 1x in de zoveel tijd.
Ben ik het zeker niet mee eens, dat was in het begin ook mijn excuus om af en toe nog eens een sigaretje te kunnen roken..maar het klopt niet, is ook onderzoek naar gedaan dat roken tijdens de zwangerschap meer stress oplevert voor je kindje dan de stress van het stoppen. Wil je zeker niet aanvallen ofzo hoor maar was het hier gewoon niet mee eens dus reageer daarop.. En inderdaad er wordt veel op het roken gegooid en tuurlijk zijn er ook mensen die niet roken die ziek worden. Maar er zijn ook minstens zoveel mensen die er uiteindelijk wel ziek van worden (beide gevallen maak ik vaak mee in mn werk in de zorg maar ook zeker prive een aantal gevallen van beide kanten meegemaakt). Ach gezond is het niet dat weten we allemaal toch (maar oo lekker was het wel) Iedereen moet maar doen waar die zich prettig bij voelt.. Sammie ik lust geen cola of koffie dus das makkelijk haha
ik drink bijna geen koffie, hooguit 1 smorgens als ik opsta, cola rink ik ook wel eens een glaasje en red bull drink ik alleen als ik nog geen koffie of gedronken, dus OF koffie OF red bull
ik drink wel cola haha maar lust alleen de coca cola nog alle andere is net als accuzuur zo zuur komt het in mijn maag.. en weesje ik heb niks geschreven om een discussie te beginnen k heb neergezet wat mijn gyn in de kliniek ons altijd heeft verteld en wat de verloskundige heeft bevestigd.. stress is schadelijker dan de nicotine die word afgestoten door je placenta.. placenta is er om goede voedingstoffen door te laten gaan naar de beeb en de slechte voedingstoffen worden voor de meerderheid afgestoten door de placenta... maar goed nachtzon vroeg eerlijk wie er nog rookte en ik ben gewoon eerlijk geweest.. ik heb niks om me voor te schamen hoor ben heus niet de enigste die nog rookt.. er zullen er heeeeel veel zijn die gewoon zeggen dat ze gestopt zijn ondertussen as afkloppend op de asbak...
Goeiemorgen!! Hier bijgekomen van dat we een meid krijgen... Ben zo blij ermee... Heb gisteren een paar kleertjes voor een prikkie besteld.. En nu nog het geboortepakje.. De rest probeer ik via via te scoren... Twee kids kosten toch wel behoorlijk wat haha -- Hier drink ik 4 bakjes koffie op een dag.. En soms in de avond cola.. Maar daar krijg ik de laatste tijd maagzuur van. -- Vandaag beginnen met afkicken van de chocolade.. Vermoedelijk ben ik daar allergisch voor.. Ben ik mooi klaar mee haha vind het zo lekker namelijk
hahha mamalijntje ik ben ook nog niet bijgekomen hoor van het feit dat we een meid krijgen ga zo ook naar de stad lekker shoppen... haha cola hier ook en vooral die van de aldi net accuzuur maar cocal cola gaat goed hoor
ik drink cola maar zonder caffeine... tee lust ik niet en sinds ik zwanger ben durf ik wel eens een kopje koffie drinken (ook zonder coffeine) niet omdat ik denk dat het de kleine schaadt, maar omdat ik anders hartkloppingen krijg... Red bull drink ik helemaal niet meer... met roken ben ik ook gestopt (adorable is getuige ) al drooom ik dat ik rook (om dan in mn droom te zeggen och, jeetje, ik rook toch niet meer ) hahahaha maar mis het heeeel erg... vind dat het zo lekker ruikt (behalve als iemand die net gerookt heeft van buiten naar bnnen komt) ik heb zoooo jeuk aan mn buik (direkt aan mn straie, denk dat ik dus weer olie of zo mag halen ) de kleine beweegt nu zo hard dat mn buik al wiebelt, ook voel ik ze al tegen mn ribben, ben benieuwd 1 maart wat de gyn zal zien Zeg meiden, kunnen jullie ff zeggen wanneer jullie volgende afspraak is? of dat evtl zelf aanpassen in de agenda?
Hihihi jep klopt ik ben getuige hihi!! Enne Nachtzon is mijn getuige dat ik niet meer rook Mijn volgende afspraak is 15februari( controle), daarna 15maart (controle), en dan 19april (volgens mij groeiecho ma weet ik even niet zeker dus laat die ma open). Straks even de schoenen van mikail gaan omruilen in de winkel en dan lekker bij mijn mannetje in de winkel van schoonbroer zitten, anders is ie ook zo alleen xxx