Zo ben ik ook weer!! Babs: Dus niks gekocht bij de prenatal? Sammie: Haha dus jij wil echt een jongen. Ik hoop ook op een jongen anders is het hier de 6e meid van mijn kant. Broer heeft 3 meiden, mijn zus krijgt een meid en ikzelf heb een meid. Je zal het zien bij de 20 weken echo Ik heb hier ook een doptone maar die is uitgeleend maar krijg ik bijna terug. oh meiden mijn zus die is op dit moment w.s bezig met bevallen. Ze is nu 41 weken en 2 dagen en is gisteren gestript en hele nacht heeft het gerommeld en nu zet het w.s. door. Zo spannend1!
Hey hallo allemaal. Alvast iedereen gefeliciteerd. Zal me even voorstellen ik ben agnes ben 24 jaar en mijn man is 32. We waren al ong een jaar bezig met zwanger worden en zaterdag zagen we dan eindelijk dat het gelukt was. Gisteren zijn we bij de vk geweest volgens haar ben ik nu ong. 5/6 weken zwanger. 15 nov. krijgen we onze eerste echo. Dit wordt onze eerste kindje dus vindt het behoorlijk spannend. Maar dat zul je ook wel hebben als het je 2e of 3e is Hebben jullie het goede nieuws al aan meensen in jullie buurt verteld of willen jullie nog even wachten??
Ik wil het niet weten, maar mijn manlief wel.. Dus dat wordt nog een discussie ben ik bang. Hij zegt dat vk het wel alleen aan hem mag vertellen zodat hij er rekening mee kan houden.. Nee lekker slim, want ik zien natuurlijk niet dat hij de muur blauw verft... Duhhhh!! Maar als we het al gaan weten van te voren, dan blijft het ook echt ons geheimpje.. zeggen we tegen iedereen gewoon dat we het niet weten, dan gaan ze ons ook niet aan de kop zeuren.. Welkom Agnes!
Oja bij mij weet ook nog niemand het.. Alleen mn beste vriendin.. Maar daar kan ik gewoon niks voor verzwijgen want ze leest het zo van mn voorhoofd af.. haha.. Ik ben gek op geheimpjes!
Mijn ouders , schoon ouders en een oom en tante van mijn man en een neef en nicht van mijn man weten het. Was niet de bedoeling, moetsen het onverwachts vertellen. We wilden het zowiezo geheim houden tot de eerst echt maar is helaas niet gelukt.
ik kan niet lang mijn mond houden de eerste test hadden van vrienden gekregen die al wisten dat ik overtijd was en zelf nog wat testjes thuis hadden liggen. ook mijn en zijn ouders broers en zussen weten het al. ik had het wel graag nog even gewacht met het op werk te vertellen maar moet maandag op aanraden van de vk het toch maar vertellen. ik werk namelijk in een ziekenhuis en kom op veel verschillend bacterielle kamers waarvan nog niet 100% zeker is of dat wel goed is voor de zwangerschap en het kindje. dus tja bij weet dadelijk haast iedereen al
Hier weet mijn zus het en mijn schoonouders weten het die hebben het verleden week geraden. Gingen op de koffie en die dachten dat we kwamen vertellen dat we zwanger waren terwijl we dat niet wilde gaan vertellen
Mijn moeder had het stiekem al aan mij gezien, maar de rest nog niet. We kwamen er helaas niet meer onderuit.
hebben jullie al na gedacht over namen? wij hadden al namen verzonnen voordat we zwanger waren, maar nu begin ik te twijfelen hahaha
Wij hadden ook al enigzins namen bedacht voor we zwager waren, maar sinds maandag zijn we er helemaal uit.
leuk wij hadden isabella of bo, maar we vinden stella ook heel leuk, we willen twee namen dus we moeten even kijken wat de eerste is en wat de laaste is voor een jongen hadden we yuri en nog geen tweede naam wat zijn nou namen saskia of wil je het liever niet vertellen
ik heb nog geen naam.. Alle namen die ik leuk vind vindt mn mannetje niet zo.. en andersom... Maar ik weet zeker dat er ergens een naam in mijn of zijn hoofd zit die we allebei geweldig vinden.. Vind het nogal een verantwoordelijkheid om een naam te verzinnen.. Gelukkig hebben we nog 8 maand.
haha dat hebben wij ook! vaak moeten we bij een naam ook meteen aan een persoon denken hahah en dan valt ie al weer af!
dankje! het is zo moeilijk helemaal voor een jongen, alles wat ik kwa jongens naam leuk vindt vind mijn vriend niet. behalve yuri dan