Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nachtzon Ikea had altijd een mooie en betaalbare schommelstoel!

--

Sammie ik heb werkelijk geen flauw idee maar bijna alle kleertjes... En Jamie had er veel.. Behalve maat 68 want die heb ik verpest in de wasmachine... En de spijkerbroekjes haal ik eruit die mooi zijn.. Kunnen mooi voor het KDV voor nr 2.. Want daar worden alle kleertjes echt verpest..

Maar verder dekens, boxkleden, en ga zo maar door... Had ik allemaal blauw gedaan..

Ik ga eerst via marktplaats proberen te verkopen en daarna op de rommelmarkt...

Dus hopelijk heeft Wibra binnenkort weer een baby actie

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee, niet zo een gewone... ik heb er eens een gezien bij dream baby... die leek meer op een stoel en schommelde heel gemakkelijk :)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nachtzonnn mooii meissie:) haha wordt er gewoon vrolijk van:)

sammie wij hebben ook nog niet opgemaakt hoor!! puur omdat dat niet hoeft de kraamzorg trekt het er gelijk weer vanaf:) de beeb slapen in et begin aan het voeteneind dus bedje hoeftmaar zo`n 30 centimeter opgemaakt te worden de rest van de deken verdwijnt onder het matras..
    maar als dadelijk de behang en geverfd is gaan we hetvoor ons OOG wel opmaken hoor...

nachtzon echt mooi hahaha sweet!!!!!

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat voor dan nachtzon??

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik ga morgen het plastic van de matrassen halen om het te laten luchten. weet jullie of de aerosleep ook gelucht moet worden?

de baby slaapt eerst in de wieg bij ons op de kamer en zal overdag wel in zijn eigen bedje gaan denk ik en anders in de kinderwagenbak in de box we zullen we zien hoe het gaat.

ik heb nu echt wel een beetje last mijn buik alles zit strak en niet lekker bah, soms is zeuren zo fijn ahaha

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Aaaaaahw leuk nachtzon!!!!
    Ik kan pas wat gaan doen aan de babykamer als ik het junior bed en kast van Mikail heb. ( ze komen namelijk op dezelfde kamer te liggen (als we het huis nog niet uit hoeven )

Ik heb trouwens een baantje sinds gisteren:D Lekker makkelijk en ik kan ervoor thuis blijven:) Ik ga op de maandag en op de vrijdag middag 3 uurtjes bijles geven aan een jongen van 8, die de Nederlandse taal nog niet zo goed beheerst en die het ook niet zo heel goed doet op school. En die komt dan na school naar mij toe en dan gaan we een uurtje rekenen, een uurtje schrijven en een uurtje lezen. krijg 30euro voor 6uurtjes in de week. Niet super veel, ma wel een extra zakcentje:)

Verders een beetje sjagrijnig vandaag, want vandaag ben ik 3jaar samen met mijn man en is het natuurlijk valentijn, maaaaar manlief is het of vergeten of het interesseerd hem niet...

Fijne dag allemaal!:) xxx

7. AHzondag

Haha mannen vergeten dat volgens altijd!
    Leuk dat je een baantje hebt.

Hier echt heeel slecht geslapen, elk uur wakker, weer plassen en de kleine is nu nachts een feestje aan het houden!

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  9. AHzondag

Nachtzon zo eentje wilde ik ook! Zijn erg duur vooral nieuw. Mijn man vind het niks dus kopen we een gewone stoel van ikea. Ook heel mooi staat bij miss iets beter in de kamer.

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja nieuw kost ie 430€ :( vind ik dus echt te veel...
    130€ valt goed mee, maar het is ng een heel eindje rijden tot ginder... dus wacht ik tot er een beter koopje komt...

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo allemaal :D!

So het werk weekend zit er hier weer op.
    Nu hoef ik pas woensdag ochtend weer HEERLIJK!
    Heb niet alles bij gelezen sorry :$
    Verder weinig nieuws hier, kamertje is dan geschilderd en commode staat in elkaar.
    Vandaag ff online geshopt bij HEMA is 15% korting dus jullie moeten ook maar eens kijken hihi! De stretch rompers van Hema Bio Cotton schijnen erg goed te zijn :D!

Vanavond ff om de grote boodschappen maar eerst eten, een lekkere maaltijd loempia mzzzz!

De kleine meid trappeld in het rond lijkt iedere dag wel meer te worden hebben jullie dat ook?

Heb ook al 2x zo wat mijn broek vol geplast. Want dan gaf ze ineens een schop tegen me blaas en ja or natte onderbroek.
    Heeft iemand anders daar ook last van?

Meiden fijne avond! Liefs enjoyllive

12. AHzondag

ik heb geen last van natte broek haha

heb hier last van een kindt dat tegen mijn rechter rib ligt.
    het trappen voelt af en toe ook niet fijn. voel van alles daar beneden en het voelt niet fijn. gisteren wel het hartje weer geluisterd en is wel gek dat je nu boven je navel moet zoek ipv onderin.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier wel wat Urineverlies elke keer bij inspanning.. Sinds twee weken.. Maar gelukkig weet ik nog wel de wc te halen.. Krijg regelmatig schoppen maar gaat goed

--

Heb gelezen maar moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet wat.. Druk met Jamie op dit moment.. Heeft een nieuwe kamer en slaapt super alleen overdag is hij echt onwijs stout,, Zelfs kdv klaagt al

--

Hoe slapen jullie trouwens in de nacht?

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hoi dames,

Hoe gaat het met iedereen?! Zie al mooie kamertjes voorbij komen!! Bij ons zijn nu beide kinderkamers (zowel voor zoon als voor de twins) geverfd en kunnen in princiepe ingericht worden JEEEJ! Maar volgende week pas verhuizen. Ze zijn nu druk bezig met toilet en badkamer erin te zetten. Verder gaat het eigenlijk redelijk snel. Het werk wat we zelf moeten doen is bijna af. Alleen willen we de trap nog verven, maar dat doen we volgende week pas.

Hier nu druk met inpakken van spullen. Alleen ben zelf nogal ziekjes dus schiet ook niet echt op..

Sammie: dat doet er hier ook altijd eentje, en dan vooral als ik wil gaan slapen. Vrij irritant. want slaap nu al een poos niet goed.. Hoop toch echt dat ik straks wat beter ga slapen want om dit nog zo 15 weken vol te moeten houden pffff.

15. AHzondag

mama van 3, fijn dat alles toch een beetje opschiet ondanks dat je ziek bent en zwanger!
    leuk dat de kamertjes af zijn, je zal wel zin hebben om alles mooi in te richten.
    soms kan hij heel vervelend zijn, maar ach als het straks eruit is ben je het vergeten denk ik!

hebben jullie ook zo'n slechte stoelgang?

mamalijntje, miss kan je kleine man niet goed tegen veranderingen.

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    stoelgang: ik ga wel 5 keer daags :p heb wel last van aambeien, maar verder niets...

slapen: nu gaat het weer, sinds ik weet hoe ik moet liggen, wel wordt ik instinctief wakker als k me draai, omdat ik net van lnks naar rechts over mn buk rol, maar eerst op mn knieën ga zitten, zodat ik niet plat op mn buik lig

trappen: de kleine trapt enooooorm en heeft ook heel vaak de hik, nog geniet ik er van al zitten er soms rare tussen... ook kan mijn man nu alles duidelijk voelen

urineverlies: oh ja, bijna dagelijk, vooral als ik nies is heel mn broek nat... gisteren met mn kinderen ontzettend gelachen en me voor hun ogen helemaal in mn broek geplast... zelf mn "pampers" kon het niet ophouden... (manlief zat dan ook op wc en ik kon er net gauw naartoe

online: ik kom de volgende agen waarschijnljk niet zo vaak on, aangezien mijn laptopkabel kapot is en ik moet wachten tot ze een nieuwe hebben... ik verwacht ieder moment een telefoontje...

hormonen: slaan tilt bij mij momenteel, gsteren ook weer eens flink ontploft tegen manlief (al is hij ZELF SCHULD :p)

huishouden: behalve mijn vensters aan de buitenkant poetsen lukt alles super en ben ik netter dan voor mn zwangerschap

kilo's: of buik... geen idee, maar heb plots het gevoel SUPERZWAAR en breed geworden te zijn (mijn enkels staan megaopgezwollen) en ik loop overal tegen

grappig: mijn zoon vraagt net of ik gisteren dronken was (omdat ik zo onnozel deed en zo moest lachen en dan in mn broek deed) zo zou ik volgens hem nooit zijn... lol ik heb hem geantwoord:"nee joh, zijn de hormonen" :p

zo denk dat dat alles was :p

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    En of een slechte stoelgang... Heb een drankje van de dokter gehad en werkt super.. Maar wil deze alleen in nood gebruiken

--

Jamie kan heel slecht tegen veranderingen... Helaas.. Bij hem tellen de RRR heel streng...Maar nu is hij echt zo vervelend.. We snappen er niets van.

18. AHzondag

Lastig, dat hij zo is. Denk dat jullie vooral geduld moeten hebben. Is ook spannend voor hem een kindje erbij eb zijn kamertje is pas gedaan toch?

Nachtzon, hormonen ow wordt er niet goed van als ik aan alles ga denken wat er nog opgelost en moet gebeuren dat schiet de stress er meteen in, zelfs mijn advocaat heeft het moeten ontgelden haha! Gelukkig heeft hij er wel begrip voor en heeft zelf kids

Mijn stoel gaat heel moeilijk maar soms ook niet.

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ook hier een slechte stoelgang ik gebruik er transiline voor is op kruidenbasis dus maakt je darmen niet lui. Als je het intypt bij google kun je lezen wat het is echt een aanrader.
    Ik slaap s'nachts heel slecht lig erg veel wakker. Maar dat zorgt er dan weer voor dat ik s'ochtends en overdag erg moe en dan ga ik slapen. Dus me ritme draaid hierdoor beetje om.

Verder hier vandaag geen top dag. Zou eigenlijk hier en daar is moeten poesten maar voel me zo niet fit. Lijk wel koorts te hebben ofzo :S en beetje futloos! Ga zo denk ik mijn bed maar weer even in. En ik ben juist minder poetserig nu maar komtt ook omdat ik natuurlijk zo vaak hoofdpijn ben of gewoon zo energie loos ben.

Greetz xxx

20. AHzondag

Waar koop je dat enjoylive?
    Klinkt wel aardig om te proberen.

Soms moet je rust nemen, je lichaam geeft het wel aan.

Deel Deze Pagina