Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow wat is dat alles veranerd... toen ik bij mijn zoon 10 jaar geleden (huch, waar blijft de tijd) flesvoeding gaf had ik dus ook zo een stevig blik en zat er in het dekseltje van het blik een lepeltje, dat hoorde er gewoon bij...

yeay, badkamer al bijna klaar? hier is het nog 1 grote warboel :p verbouwing duurt nu al 2 jaar? lol

hier ook last van dikke buik en ontzettene jeuk, denk dat het is omdat mn zwangerschapsstrepen weer terug komen *snif*

hebben jullie ook zo akelige levende dromen... schiet vaak wakker omdat ik net gedroomd heb dat de kleine niet meer leeft of zo een nonsens...

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja nachtzon ik droom zo raar... Normaal gesproken al maar nu zijn ze nog echter... Lig regelmatig wakker.. Daarom vroeg ik laatst hoe jullie slapen..

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nu even de checklisten (uitzet, bellijst en regellijst voor manlief opzoeken en klaar maken)

We hebben de naam (sorry dames blijft geheim) en het kaartje uitgezocht! Nu maar hopen dat het aan het einde toch geen jongen is haha

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    de flesvoeding die ik aan Mikail gaf zat ook mooi in een pot en in de deksel zat een afstrijklepeltje die je dan aan de binnekant van de pot kon afstrijken, heel handig:) Glazen pot kan natuurlijk ook gewoon sammie, tis ma net wat je zelf het makkelijkste vind, ikzelf zou geen glazenpot nemen omdat ik veel te lomp ben en bang ben dat ik die pot laat vallen haha:p

hier gelukkig geen levendige dromen, ma ooohhhh wat draai ik veel en dan word ik weer wakker omdat ik niet lekker lig of omdat mijn voedingskussen nog aan de andere kant ligt:p

Mikail begint idd te krijsen omdat hij zijn zin niet krijgt en in een normale winkel zou ik hem ook gewoon laten krijsen, ma ik was thee aan het drinken in de winkel van mijn schoonbroer ( klein winkeltje war je snel even sigaretten cola of wc papier koopt ofzo:p ) dus iedereen die binnen komt wil zo snel mogenlijk weer eruit omdat mikail aan het krijsen is haha, dus dat trekt geen klanten. ( bij een andere winkel zou ik er schijt aan hebben haha )

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja ik heb der ook altijd last van gehad, maar nu lijkt het dat je het verschl niet meer kent tussen echt en niet... Ik wordt ook vaak huilend wakker... ik ben een lucide dromerin, dat wil zeggen dat ik mijn dromen kan sturen en mezelf bij enge dromen kan wakker maken, nu dus niet :(

ik heb net bij vakantieveilingen iets leuks gewonnen: Landhaus Westfeld Westfeld | Bied mee bij VakantieVeilingen.nl

het leuke er aan is dat het enorm dichtbij mijn moeder is, ze woont er op een 20 min van weg :) (haar zetel is sowieso al oncomfortabel en nu tijdens de zwangerschap zeker ook) :p Begin maart gaan we naar mijn mama maar voor die datum is het al uitgeboekt, dan maar een beetje later :p (kinderen kosten namelijk 80€ extra en dan gaan manlief en ik gewoon eens zonder de kinderen enkel genieten van ons tweetjes voordat de kleine er is :)) dus zal k ng effe die zetel moeten gebruiken :(

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha adorable, ik zie het al voor me :p lol
    nee dan kan je hem idd niet laten krijsen :p

ik heb gisteren de doopsuuikers helemaal kunnen afmaken :) voor de kleine is dus nu alles in orde, in feite mag ze komen :p (nuja, liever ng beetje in mama's buik groeien :p) nog 15 weken, dus mag beginnen aftellen :p

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oohwww lekker nachtzon! Lekker gaan genieten;)

Hmm wat raar, dat zou iedereen moeten kunnen om zichzelf wakker te maken tijdens een enge droom haha:p Hoe doe je dat dan?

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat zijn jullie toch vroeg met alles...

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    pffff wat gaat de tijd tog mega snel zeg

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik ben niet vroeg!!!:D:p Ik moet nog alles doen! ma kan pas over 2 maandjes:) Wandelwagen kopen, juniorkamer voor mikail kopen, wiegje voor bij ons op de kamer kopen.... dan de kamer van Mikail en zijn broertje in gaan richten verder. ( moet best wel veel doen op het eind eigenlijk:p )

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha meiden hier ook van die levendige dromen hoor..
    en idd dat rollen en draaien en pijn in de heupen hebben tijdens het slapen,pff slaap echt slecht de laatste dagen..
    buik volgens mij nog niet veel gegroeid hier hoor,wel voel ik haar nu de hele tijd schoppen zo leuk gevoel haha ploep ploep...

hier ook bijna alles klaar de kaartjes en de naam al uitgekozen,nu alleen nog een matrasje badsetje en behangen en verven en dan is het klaar haha
    vandaag 23 weekjes,gefeli jij ook adorable:)
    nog 14 tot 17 weekjes en dan zijn onze beebjes er...

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Jaaa jij ook gefeli babyhope!!!:D Ik ben echt zo benieuwd wie van ons 2 als eerst gaat bevallen hihi. En natuurlijk ook wie als 1e van ons clubje gaat bevallen hihi:p Hoop dat het bij iedereen allemaal voorspoedig gaat verlopen:) ( beetje vroeg om dat nu al te zegge whaha achja beter te vroeg dan te laat:p ) nog 2 weekjes en dan zijn ons beebjes levensvatbaar babyhope:D Dat geeft toch wel een heel goed en geruststellend gevoel dat ze er over 2 weken voor gaan vechten als er iets "mis" zou gaan waardoor de bevallen te vroeg begint ofzo.

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ow ik kan niet wachten totdat ik 26weken ben. heb zo'n naar voorgevoel. moet zeggen dat ik dat slapen helaas ook herken.
    moet steeds plassen als ik net lig en kleine bouwt vaak ook nog eens een feestje. kan niet meer lekker liggen op mijn rug, terwijl ik op mijn zij gewoon niet kan slapen :(
    manlief werd van de week helemaal gek van me haha..

net even geshopt voor de hondjes, beestjes moesten ook weer eens eten hebben haha. zou ze bijna gaan vergeten met alle baby aankopen...

verder net een gewone luieremmer erbij gehaald voor boven en nog 3 truitjes, twee basic en eentje met proud to be stout!! vond hem echt leuk.

nachtzon, alles veranderd zo snel, mijn oudste zus mocht venkel thee aan de kleine geven en 6 weken later mocht dat niet meer bij mijn andere zus omdat het kankerverwekkend zou zijn.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja adorable ik ben ook echt benieuwd,oh ik hoorde van de vk dat bij 24 weken ze al genoeg kunnen doen om de beebjes te laten leven,je krijgt dan van die longrijpingsspuiten enzo..
    maar daar gaan we niet vanuit beebjes blijven lekker nog een paar weken zitten:)

sammie ja mijn schoonzus mocht 2 jaar geleden ook gewoon venkel theegeven?? mag dat niet meer dan..
    xxxx

16. AHzondag

geen idee, maar die ene kraamverzorgster zie van niet, maar mijn zus heeft het wel gedaan. ik denk dat we dat gewoon even moet vragen. ze zeiden dat mijn zus het zelf moest drinken en dat ze het dan wel binnen kreeg via de borstvoeding.

ach zij mochten ook geen leiding water gebruiken, eerst koken. maar nu staat er overal dat niet meer hoeft, tenzij je ergens woont waar veel kalk in het water zit

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja dat uit de kraan water pakken ken ik ook ja, aan mijn zus zeiden ze dat ze dat gewoon mocht geven zonder te koken en bij mij zei ze dat het eerst gekookt moest worden ( toen ik nog bij mijn moeder was na de bevalling ) en hier thuis in BE mag ik niet eens water uit de kraan pakken, alles uit flessen geven. Hebben wij wel heeeeeel erg veel last van kalk hier! Wij drinken zelf ook niet uit de kraan.

babyhope: aah 24 weken al ja, hmmzz ja mijn gyn zei eergister dat ik de volgende controle pas de geboortepremie krijg, omdat het kindje vanaf 25weken pas levensvatbaar is, achja iedereen zegt weer wat anders:p

Dat van die venkelthee had ik nog nooit gehoord (weet ook helemaal niet wat dat is whahahaha)

zoo vandaag nog even poetsen en tas inpakken en dan komt mammalief me halen rond 5/6uur en gaan dan naar mijn zus, waar ik blijf slapen met Mikail zodat we de dag erna samen naar de 9maandenbeurs kunnen gaan:D Heb er zin in!!!
    Gister mijn 1e bijles gegeven en pffooeeeee wat is dat kind druk zeg!!!! Ik denk dat ze die wel eens mogen laten nakijken of die niet eventueel ADHD heeft, want dit is echt niet normaal! Hij luisterd ook voor geen meter en scheld erop los(van vriendjes gehoord denk ik, want hij vind zichzelf erg stoer als ie scheld) ook liegt hij heel veel, dus dat worden nog erg vermoeiende bijlessen pff. Hoorde ook gister pas van mijn schoonzus dat zijn ouders er helemaal doorheen zitten met hem en dat ie thuis ook zo is....

Nou nachtzon, ik heb vanacht ook mijn 1e ervaring levendige dromen gehad:$ Toen ik wakker was moest ik echt even goed nagaan denken of het ook wel echt een droom was, of dat ik ergens over aan het piekeren was:$ Heeft me een dik kwartier gekost tot ik mezelf een klein beetje had overtuigd dat het toch ma een droom was, ben ma ff wat gaan drinken en weer verder gaan slapen. Best griezelig zeg als het zoooo echt lijkt!

18. AHzondag

ben blij dat ik geen levende dromen heb zeg!

adorable, wel jammer dat hij zo druk is en scheld. snap dat je als ouders er wel doorheen kan raken als je kind totaal niet luisterd.
    wie weet veranderd dat strakjes wel als hij je verrtrouwd.
    ik hoop dat je leuk dagen zal hebben bij je zus en op de 9maanden beurs!

is het tegenwoordig al levensvatbaar vanaf 25 weken! dan heb ik vandaag de grens bereikt!!:D

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal sammie;)

20. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Heey meiden,
    Ben ik ook weer even:) Alles gaat goed, ben alweer 26 weken en 2 dagen vandaag!!
    Heb ook van die levendige dromen, vanacht gedroomd dat we 25000 hadden gewonnen dus was wel even een domper toen ik wakker werd dat het niet zo was.. maar slaap wel echt als een blok heeerlijk.
    Morgen naar de negenmaandenbeurs en huishoudbeurs met mn zussen, misschien kom ik je wel tegen adorable!Haha we weten niet eens van elkaar hoe we eruitzien dus gaat lastig worden;)

Deel Deze Pagina