Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    oja heb weer een buikfoto geplaatst :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik zag hem, wouw is je buik goed groeid zeg!
    voel je de baby nu ook veel?
    voelt je man het al?

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihi ja wie weet lopen we elkaar morge wel voorbij:p, nja ik loop daar in ieder geval rond met mijn zus en haar zoontje en mijn zoontje in een duowagen hihihi:p

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    okee zal op een duowagen letten en twee jongetjes;)
    Jaa hard gegroeid he! Voel de beeb echt supergoed, eerst was het alleen als ik ging zitten of liggen maar nu ook soms zelfs als ik sta:) Zie vaak mijn buik bewegen! Mijn vriend kon het al voelen vanaf 19 wk ongeveer al waren het toen nog hele kleine schopjes en nu zijn die veeel duidelijker.

5. AHzondag

mijn man kon hem pas voelen met 23 weken! ook omdat hij zelf geen geduldt had hoor. nu kunnen we gewoon spelen met de kleine zo cool.

6. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    ja was toen ook echt toeval hoor dat hij het voelde, meestal legde hij zijn hand erop en dan was het stil haha. Nu is het echt lekker spelen ja, leuk he:)

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he meiden, heb een nieuwe laptop moeten kopen, de helft van het motherboard was al verbrand... wij hebben een nieuwe laptop van hp gekocht en kregen er een scanner en printer gratis bij voor 499€ in totaal :)

8. AHzondag

mooie aanbieding nachtzon!

mijn man laat zijn laptop gewoon even vallen vandaag :(
    hij is er helemaal ziek van, verzekering gebeld en nu maar hopen dat hij gemaakt kan worden. hele beeldscherm is kapot :(

eindelijk mijn bruiloft foto's bestellen haha

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    o Nachtzon balen maar je kan gelukkig weer vooruit!!

Sammie dat is balen zeg.. Waarschijnlijk ook niet vergoed..

--

Ik zal morgen even een foto plaatsen van het lakentje! Ben er echt helemaal blij mee.. Heb mijzelf mooi wat centjes bespaart!!!

--

Zat toch even te piekeren maar is het een idee om binnenkort toch maar te gaan buddy-en?? aangezien het voor sommige nu al heel erg hard gaat!!!

10. AHzondag

welk lakentje heb die zelf gemaakt of gekocht?

jawel laptop wordt gewoon vergoed hoort bij de inboedelverzekering. maar we moeten eerst een offerte laten maken en dan alles opsturen en denk denk dat we zo'n 3 weken verder zijn. maar gelukkig hebben we de mijne nog haha

ga morgen maar weer eens achter de naaimachine zitten het lakentje maken en nog een dekentje voor mij en schoonzus!

daarna alles opruimen om te beginnen met de 300 vakantie foto's die ik nog moet doen en daarna de bruiloft foto's haha

11. AHzondag

oja buddien lijkt me een goed idee. had al saskia's nummer maar ze komt niet meer hier. zie wel dat ze regelmatig op hyves is, zal haar eens een berichtje sturen.

ik heb ook een blackberry miss iemand anders hier ook? dan kunnen we pingen..

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  13. AHzondag

anders een bp bericht sturen kan ik je toevoegen

idd leuk lakentje!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    erg leuk lakentje :)
    ik ben met adorable aan het buddyen ook gemakkelijk aangezien we elkaar al prive gezien hebben en niet zooooo ver van elkaar wonen :)

ik kan niet goed naaien :( maar zou dringend graag witte lakentjes en dergelijke voor mijn wiegje hebben :)
    mss zien of ik ze ergens goedkoop op de kop kan tikken :)

wij hebben vandaag een nieuwe kinderwagen in de carrefour gekocht, gewoon omdat ie voor 200€ te krijgen was en omdat ie steviger en veel mooier is dan die die we hadden (eerder voor een jongetje) nu gaan we die ander dus weer op de markt zetten :)

15. AHzondag

nou gelijk heb je koopjes moet je pakken!

ik heb zelf witte lakentjes gekocht bij hema en wil daar een rand opmaken, maar weet het nog niet zeker. heb ook een deken met sterren erop en als daar weer een lakentje met een opdruk oplicht is het weer zo druk.
    ga het zoiezo voor de wieg wel doen.

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    He meiden sorry ik schaam me kapot dat ik nu pas weer reageer
    Ik ben de laatste tijd zo druk geweest met werk zoeken en vinden en vk en echo en shoppen dat als ik eindelijk op mijn gat zat nergens fut voor had...
    ik móet zo wennen aan het feit dat ik niet meer alles kan doen wat ik normaal wel deed zonder daarbij helemaal gesloopt te zijn.
    Gelukkig deed manlief de rest....

Ik heb gelukkig weer een baan en gelijk voor een dag minder dus ...check
    Baby kamer... check
    Nieuw matras want het oude was bagger reden van het slaap tekort ....check
    Echo.........het is een meisje en zover zij konden zien ging alles goed... check
    Ik/ wij zijn eruit omtrent de bevalling en voeding....check
    Het wordt een thuisbevalling en ik wil bv gaan geven ...
    Dus ik heb het weer een beetje op een rijtje....
    Hopelijk krijg ik nu toch wat meer rust in mijzelf want het ging van kwaad toch erger sliep de laatste tijd weinig tot niet en nu gelukkig weer wel.
    Gelukkig wist mijn werkgever bij de eerste sollicitatiegesprek al dat ik zwanger was en hij is zo behulpzaam en zorgzame...zit weer lekker in mijn vel...
    Genoeg ego. Hoe is het hier????

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dees ik zat gisteren toevallig te piekeren wie nou ook alweer haar baan kwijt was maar wat onwijs fijn dat je een nieuwe baan hebt!! Gefeliciteerd.. Wat ga je doen?
    Enne jij ook een meid haha... Wordt hier echt een meidenclub straks!

--

Sammie je krijgt pm van mij

--

Wij gaan straks lekker aan de wandel! Ons zelf voorgenomen om er wat meer uit te gaan nu het nog kan.

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wij gaan hier nu naar de tweede hands babybeurs... wil eens kijken voor een elec. borstkolf :) en mss nog kleertjes :) vanavond krijg ik van een vriendin haar wiegje geleend :) kan ik lekker de lakentjes naaien :)

19. AHzondag

wilde eigenlijk ook naar de 9maanden beurs, maar heb alles al:(
    behalve genoeg kleertjes :D
    maar ben vorig jaar naar de huishoudbeurs geweest voor de gein, om het een keer meegemaakt te hebben maar vond het 9maanden beurs wat klein.
    heb toen natuurlijk niet op de koopjes enzo gelet.

nachtzon, hoop dat je leuke dingen kan vinden.

ik ben niet eens aangekomen deze week, weeg zelfs 200gr minder haha... gelukkig maar want het ging best snel de laaste paar weken.

vandaag nieuwe bh's aangeschaft, oude waren echt te klein.
    wat een verademing zeg!

oja heb een buik foto bij juni buikjes geplaatst.

de laptop gaat bijna 300euro kosten :( wat een geld voor een schermpje!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    haha sammie.... Ja het winkelen houdt natuurlijk een keertje op hihi! Eerst ook maar eens kijken wat je straks in je kraamtijd allemaal krijgt want dat is altijd behoorlijk wat.

--

Hier heerlijk wezen uitwaaien in callantsoog.. Daarna terug gereden naar Groote Keeten en daar een draagzak van Lodger opgehaald voor 25 euro via marktplaats..

Verder net alle dozen spullen naar beneden gehaald... Jeee ik kan heel wat mensen gelukkig maken geloof ik.. Zag al een paar Adidas schoentjes die jamie bijna niet aan gehad heeft... En heel wat jongens kleding.. Boxkleding etc.

--

Vandaag ook een parasol voor de wagen besteld samen met een boxkleed en dekentje! Wij zijn bijna klaar met onze uitzet op de kleding na.

Deel Deze Pagina