Heb een wc boven, maar moet zeggen dat ik minder hoef te plassen de laaste paar nachten, moet vooral overdag nu. Mijn mannetje is wel heel rustig de laatste 2dagen is dat normaal hoe verder hoe rustiger ? Heb net mijn trouw foto's gehaald morgen maar beginnen met inplakken!!
ik vind dat onze meid ook kalmer aandoet... maar dat kan natuurlijk ook zijn als je al druk bezig bent of zo he dan let je er niet zo op...
Zo ben ik weer even... Zo die rompers ophalen. Sammie hier neemt de drukte juist toe.. Maar Jamie was ook altijd druk in mijn buik.. Zegt helemaal niks hoor.. Pas als je hem echt niet meer voelt of als je je er niet ok bij voelt gewoon even je vk of gyn bellen
danielle, weet je ng dat verhaal dat ik vertelde met die vrouw op die gymnastiekbal? hier is dat videootje YouTube - Woman on Ball
maak me ook niet druk ofzo. voel hem wel de hele dag maar minder vaak en minder krachtig. miss ligt hij ook weer met zijn koppie naar beneden aangezien ik weer veel moet plassen was de vorige keer ook zo toen hij zo lag. maar we moeten zoiezo volgende week weer naar de gyn en als ik het echt niet vertrouw bel ik wel eerder. zo heb je rompertjes al mamalijntje? waren ze nieuw trouwens?
haha was de weg kwijt maar gevonden.. Nee geen nieuwe rompers maar scheelt enorm in de centjes eventjes.
Ach ja.. Bedoelde ik kon het adres niet vinden en bedoelde geen nieuwe rompers maar tweedehands.. Vandaar dat het in de centjes scheelt
Goedemorgen allemaal, hihi ben net uit bed heerlijk uitgeslapen. Na ja eigenlijk ook niet was lig s'nachts wakker. Net even een wasje aangezet, nu even een boterham eten, stofzuigen en dan komt er gezellig een vriendin om de thee ! Vanavond kip siam eten, en daarna gezellig bankhangen met mijn liefie. Lijkt wel of ik daar steeds meer behoefte aan heb terwijl ik normaal nooit zo was. Niet dat hij het erg vind hoor ! Fijne dag meiden, x
Nou slaap ook slecht sinds 2dagen. Manlief loopt te klagen dat ik snurk, terwijl ik het gevoel heb dat ik geen oog dicht doe. Ben er helaas achter dat mijn zussen mij behoorlijk zwart lopen te maken bij mensen bah vindt als je dat dan doet wees dan wel eerlijk tegen mij! Ben helemaal klaar met ze! Kan gewoon niet tegen dat ze net zo erg lopen te liegen als mijn ouders! Verder ook iets leuks meegemaakt, mijn vriendin van vroeger heeft weer contact gezocht en haar excuus aangeboden en ze komt ook langs binnenkort. Verder is zij ook zwanger echt leuk! Soms kunnen er toch verrassende dingen gebeuren.
he meiden :'( nu is het zeker... binnen 3 weken zal mijn broertje geopereerd worden... en een inwendige defribilator krijgen... hij zal nooit meer mogen koersen meer info: Implanteerbare cardioverter-defibrillator - Wikipedia
@nachtzon: *proest* hahaha sorry moet wel even lachen om dat filmpje Ik zal ze de groetjes doen van je je zal ze vast terug krijgen! Tsjaa Sammie als er deuren dicht gaan, gaan er vanzelf weer ergens anders open Geen tijd besteden aan je fam, kost je alleen ma onnodige energie! Ga ma lekker bijkletsen met je vriendin Hier is ook een deur open gegaan wat betreft het huis, kan er niet te veel over zeggen, ma moet nu wel wachten tot 24maart (dat is de laatste veiling), waarschijnlijk gaat alles goed komen, of we kunnen in ons huisje blijven of het gaat voor een flinke prijs weg. Ma nu eerst wachten ( kan beter pas feestje vieren en juichen als het ook daadwerkelijk is gelukt ) Verder slaap ik ook egt mega slecht! ik draai zooooooveel, dat ik er de volgende dag een vermoeide buik van heb spierpijn van het vele draaien, ook beginnen mijn bekken nu vervelend te doen als ik slaap, vandaar ook al dat gedraai. + de beeb word alleen maar drukker en drukker in mijn buik. Hij kan ook al flink gemene trappen geven. Joehoeee vandaag alweer 24weken, de tijd VLIEGT!!!
Nachtzon, balen vanb je broer maar beter dat ze erop tijd bij zijn! Ik ga ook nu helemaal geen aandacht besteden eraan, heb wel betere dingen aan mijn hoofd. Adorable, ik hoop dat het nu wel echt gaat lukken en goed komt! Kleine is nu wel weer wat drukker gelukkig, maar het voelt wat vager dan eerst. Miss trapt hij nu in de placenta ofzo! Jaja de tijd gaat nu wel hard! Hoe zit het met de buiken??
Sammie balen dat het niet lekker gaat met je familie maar Adorable heeft helemaal gelijk!! Nachtzon sterkte met je broer! Is niet niets zeg Adorable ik ga hard duimen hoor!! Hoop echt dat jullie straks helemaal van alles af zijn!! Niet teveel stessen he! -- Hier heerlijk gewinkelt. Heb een winterjas voor onze meid gekocht voor 7 euro bij de VenD echt een gaaf ding! En nog twee dingen.. samen maar 16 euro kwijt in totaal En zag de nieuwe collectie van de Hennes wauw wauw... Gaaf zomerjasje!! Helemaal super gewoon.. Helaas niet meer in de juiste maat dus zit nu online al te kijken maar helaas staat daar de baby spring collectie nog niet op..
wat leuk mamalijntje zeg meiden, gaan wij elkaar ook geboortekaartjes sturen? lijkt mij een leuk aandenken
ja lijkt mij ook wel leuk! nachtzon. ik ga de kaartjes met 30weken bestellen en dan alles inorde maken zodat manlief alleen maar hoeft te bellen voor het gewicht enzo. zo vannacht weer rot geslapen, vindt het zo sneu voor mijn man die wordt helemaal gek van mijn gedraai haha mijn buik is ook hard en gespannnen en soms hij heel zacht raar eigenlijk. harde buiken heb ik gelukkig nog niet gehad (denk ik) wel steeds last van die steken in mijn heup als ik te veel gedaan heb, mag ook niks doen als manlief werken is voor het geval dat ik val.. luister ik dus niet naar he kan niet de hele dag stil gaan zitten. verder hebben we kleine winnie de pooh enzo gekocht en die ga ik in de klamboe maken hebben het nu even al voorbeeld hangen en zit er zo af uit ineens!