heb ook jongensnaam... was net even in lelystad.. zoon wegbrengen... in mijn agenda hebben wij alle namen staan maar wel de oude agenda hahah
ahaha.. zo gaat dat he! nou eerst maar afwachten wat het wordt dan is het ook makkelijker om een keus te maken!
lekker zit dat he! ik heb er ook 2 gekocht een tijdje terug, maar ik had ook nog wat te grote bh's liggen en die pas ik nu
Hier weten we de jongensnaam wel al die is nog van de vorige zwangerschap blijven staan. Maar meisjesnaam hebben we nog niet echt. heb er wel ene paar in gedachten maar ja eerst maar de cho afwachten. Hier valt het nog wel mee met het groeien van mijn borsten begon bij mij pas altijd na 10 weken bij alle zwangerschappen.
Halloo dames! Heb weer even bijgelezen hihi, wat kunnen jullie kletsen zeg Ik heb sinds eergisteren mijn voedingsbh aan van mijn vorige zwangerschap Zit echt heeeerlijk!!! Ik kan ook bijna niet meer slapen, ik slaap normaal gesproken altijd op mijn buik maar mijn (.)(.) doen zeer! Hier weet iedereen het behalve mijn broer en van mijn mans kant weet mijn schoonmoeder het en de rest niet. Mijn gevoel zegt dat het een meisje is maar mijn hoofd een jongen. Wij willen wel weten wat het word wij zijn allebei veel te nieuwsgierig, en als wij het eenmaal weten zal de rest het ook gauw genoeg weten denk ik Ben vanaf vandaag aan de diaree ben al 5x naar de wc geweest!!! Namen zijn we wel mee bezig ma we zijn er nog niet 100% overuit ma we hebben ook nog tijd zat en als we straks eenmaal weten wat het wordt dan is het ook makkelijker kiezen! Tot nu toe hebben we voor een jongen: Ege of Semih en voor een meisje Damla, ma we zijn nog aan het rondkijken Ik wist helemaal niet dat ze al met 12 weken konden zien wat het word:O dat duurt niet meer zo lang haha nog maar 7 weken die zijn tog zo om xxx
ja die zijn zo om een naam moet idd ook bij jou zoon passen zo ook bij mijn zonen en mijn stiefdochters dus mijne heten Giovanni en jozua en mijn stiefdochters lou-lou en nina
@ agnes welkom en gefeliciteerd @namen wij hadden van de vorige keer nog de namen staan zowel voor jongen als meisje.... @vk heb vandaag het ziekenhuis gebeld en op 1november(sorry zus) heb ik de 1e echo al niet eens de intake maar dat komt omdat het in augustus mis was gegaan en er bij 8wk 4dg achter kwam dat ik niet meer zwanger was... ze wou me eerst voor volgende week donderdag plaatsen maar dan was het risico nog te groot dat je niet veel zag dus werd het 1 november uiteraard inwendig.... zou dan 6wk 6dg zijn dus dan moest er genoeg te zien zijn...ofzo... heb voor de zekerheid vandaag/vanavond weer een test gedaan en zie het resultaat in mijn fotoalbum echt snel na 3 dagen....
ja zwanger ben je wel haha, moeilijk is dat he om, te geloven! wel fijn dat je zo snel al een echo kan hebben! babs, ja dat lijkt mij ook. mijn schoonzus heeft het met 18 weken gedaan en ik vond het ook niet heel duidelijk, maar die vrouw van de echo wel! ze had een dvd ervan... wij gaan dat denk ik ook rond de 18 weken ben.
wij hebben ook al namen Zoë-Desiré voor een meisje en Joshua voor een jongen, maar ik denk dat dat evtl. nog kan veranderen ik koop nog gen Z-BH mijn boobies zijn nog steeeeeeds aan het groeien... (gadver, ik had al een F-CUP) ik denk dat het moeilijk wordt iets goeds voor mezelf te vinden.... Gistern plots emotioneel "break-down" gehad, zo van... "gaan we dat wel allemaal aankunnen, financieel gezien?" "hoe zal dat gaan met mn twee grotere kindjes, wat als ze jaloers worden enz?????" nuja, nu gaat ht al beter