Hello ladies, Ben ook weer ff van de partij. Hoe is het hier?? Iedereen ondertussen de 20 weken echo gehad? Was alles goed met de kleintjes? Hier gaat alles goed alleen erg last van me rug. Voor de rest mag ik nog steeds niet klagen
Ja is goed zal straks even geven. Ga nu even opruimen en daarna stuur ik hem! Hey saskia, fijn dat alles goed gaat hier ook hoor
@ All: Straks gezellie met een vriendin de stad in Ik vind de tijd juist helemaal niet snel gaan, heb echt zo een periode waarin het niet vooruit lijkt te gaan. Toch morgen al 25 weken soms is het besef er ook nog niet zo lijkt wel. Wil zo graag weten hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt enz. Morgen en zondag werken heb weer werk weekend. Groetjes van mij!
hey enjoy, ja de tijd raast nu idd moest gisteren zo lachen, mn buik wiebelde de hele tijd heen en weer, manlief vond het hilarisch ebjoyn gaan wij ook geboortekaartje ruilen?
Ik doe helaas niet aan geboortekaartjes meiden, sorry Ik wil jullie wel een bedank-kaartje sturen, als aandenken aan deze 9maanden die we samen doormaken Zooo nu gauw eten en dan word ik strakjes opgehaald door mijn pa en ma om het weekend weer lekker in NL te vieren xxx Oja mijn buik groeid enorm de laatste tijd en hij zit me ook al flink in de weg als ik op de bank zit Heeiii Saskia!!! Fijn dat alles goed met je gaat!!! Hier gaat ook alles primaa, gaat lekker zijn gangetje en de beeb is heerlijk actief!!
@ All: Uhmz hou gaan we die uitwisselen dan dat kan toch pas na de geboorte? Opzich vind ik het wel een leuk idee maar dan heb je al snel 10 kaartjes extra nodig en aangezien ze niet spot goedkoop zijn denk ik er nog ff over na. En ik hoop dat we na deze 9 maanden toch wel verder blijven kletsen. Misschien leuk om een hyves aan te maken kunnen we daar ook foto's van onze kindjes op zette. Een vriendin van mij heeft het ook op een topic gezeten en toen had iedereen een buddy die diegene kon smsen waneer ze bevallen was. Vervolgens zette die buddy op het forum hoe de bevalling was gegaan en hoe het met de kindje ging enz. Dus ik ben bv 11 junu uitgerekend dan is het handig om mij te koppelen aan iemand die eind juni is uitgerekend snap. Denk er allemaal maar eens over na of jullie dit leuk vinden! Liefs enjoy
ja dat is ook wel zo over die geboortekaartjes. buddyen is hier al een paar keer voorsteld en miss kunnen we een lijst maken. wie met wie is ofzo
@ Nachtzon en op mijn verjaardag Ben zelf op 10 juni jarig en uitgerekend op 11 juni verjaardag beste vriendin en mijn vader is 15 juni jarig dus ben benieuwd. Zo werken pffff helemaal geen zin in is maar 1 client thuis. Groetjes
nou heb hier gelukkig geen last van dat de kleine op een verjaardag kan komen. iedereen is eind juni jarig en er is maar 1 iemand eind mei jarig. moet wel heel gek lopen dat het dan toevallig die dag wordt.
Nou hier dus meer dan 6 verjaardagen in Juni en allemaal familie van dichtbij zeg maar... Dus wij duimen voor na de 23e juni..
Morgen even naar de huisartsen post.. Heb nu drie dagen pijn in mijn onderbuik en voel de kleine ook plots een stuk minder.. Vermoet een flinke blaas ontsteking.. Teminste dat hoop ik dan maar.. Morgen maar heen..
ow meissie... hier is onze kleine erg druk... hoop dat alles in orde is bij je!!! we gaan morgen onze keuken behangen
Voel mijn kleintje ook minder hoor en heb ook af en toe last van mijn onderbuik maar dat voelt meer als bandenpijn, weet niet of dat nog kan. Maar je kan beter testen! Geen risico lopen, moet je ook veel plassen en heb je een branderig gevoel of scheld dat niet als je zwanger bent. Ik weet nu dat kleine vooral snachts aan de gang gaat. Hij is steeds druk als ik ben wezen plassen.