buddies Nachtzon - Adorable sammie121 - Saskia sammie121 - Mamalijntje Saskia - Mama van 3 Weesje-dees Heb het lijstje even aangepast
En bedankt hè was je me nu al weer vergeten haha Hier de antwoorden: Ik ben 23 jaar Ik wil niet in het ziekenhuis bevallen Het geslacht van ons kindje weet ik nog niet Ik ben wel van plan om borstvoeding te geven @ sammie: is goed blijven we gezellig buddys @ namen: als we een zoon krijgen zal hij Milan Jessy gaan heten en als we een dochter krijgen zal zij Zoey Lana gaan heten
Marrr wat een goed nieuws!!!! GEFELICITEERD!!!! Dit word een goede plakbaby, ik weet het zeker Het is je van harte gegund. Geniet van je zwangerschap meid!!!
Marr, gefeliciteerd! ik hoop echt voor jullie dat dit een plakbaby is en dat je maar heel veel mag gaan genieten! Vandaag bij de gyn geweest en alles was goed. groei echo gehad en de kleine lag mooi op schema 27w3d hij heeft van alles de juiste maten en denk dat de gyn iets te voorbaarig was met zijn 5kilo! hij is wel heel lang! en is nu een kilo. verder hier niet helemaal lekker heb behoorlijk last van mijn buik door die stomme blaasontsteking
zal het morgen aanpassen saskia... ik ben weg vanaf zaterdag ochtend tot maandagavond... we gaan naar mijn mama in duitsland mag je pijnstillers nemen sammie?
Heb antibiotica voor de blaasontsteking die kan geen kwaad kan, maar ben gisteren begonnen met de kuur. kleine ligt ook met zijn kop beneden dus zal ook wel enige druk geven. Heel veel plezier bij je moeder nachtzon
He nachtzon. Ik zat even op onze site te kijken, en ik wil echt niet piepen want ik ben blij dat je het bijhoudt echt waar!!!!!!!! ..... Maar... Ik ben pas 25 en tijdens mijn bevalling ook nog en ik wil graag thuis bevallen... Misschien ben ik dan inmiddels van gedachten verandert kan hoor ben net een vergiet... O ja ik wou ook graag bv gaan geven. Dan heb je het weer compleet Thanks!
Gelukkig hebben ze daar wat tegen en kan de antibiotica geen kwaad Heb trouwens nog een vraagje iemand vroeg eerder of we die schopjes down under ook voelde... ik toen nog niet maar nu wel betekent dit dat ze in een stuit ligt nu of heeft dit er niks mee te maken?
ik vroeg dat, dan ligt ze idd met haar bips naar beneden saskia, kzal dat zo gauw mogelijk veranderen, maar nu ga ik eerst weer slapen... ik heb sinds vannacht zware buikgriep, spuug en poep mn ziel uit mn lijf :'( en wat me opvalt: adorable en babyhope, waar zijn jullie, meissies??? xxxx
Hier: eindelijk normaal internet. Badkamer is op de radiotor af. Die moeten ze nog aansluiten maar was verkeerde koppelset geleverd...zucht! Keuken moeten ze nog een kast deurtje komen wisselen en de koof voor de afzuigkap moet nog gemaakt worden.. Maar na alle ellende begint het nu op te schieten. (bad kapot, radiotor paste niet, keukenkastjes miste, telefoonlijn afgeknipt moest opnieuw aangelegd worden, gedoe met hypotheek, kranen die bleven lekken enz.) eergister voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Leuke man en erg geinteresseerd gelukkig. De meiden doen het echt super. Zitten met alles precies goed qua zwangerschapsduur. Alleen de onderste (ligt links) ligt in stuit waardoor zoals het er nu naar uit ziet het een keizersnede gaat worden. Ach ze heeft nog 6 weken om te draaien zo ongeveer! Wel mijn eerste vaginale onderzoek gehad, pffff! Even schrikken maar alles zag er goed uit van binnen haha! Ik ben nu 8 kilo aangekomen vanaf het begin is volgens mij wel netjes bij 25,5 week zwanger.. Ben benieuwd hoeveel ik straks weeg, want merk dat mijn buik met de dag groter wordt. En alle kleertjes nu aan het uitzoeken, dat is leuk werk. Hebben nu echt 3 vuilniszakken vol van maat 50 tot 68 dus straks alles wassen en doen en dan kamertje inrichten. Die is gelukkig bijna af Zo en nu ga ik even bijlezen!!!
mamavan3 gelukkig het ergste met de verhuizing gehad! Heerlijk een nieuwe huis en alles klaar als de meiden straks komen. Ja een stuit is lastig dan he... Maar misschien het beste en veiligste voor de meiden om via een KS te bevallen. Vergeet steeds dat jullie allemaal veel verder zijn.. Denk jee nu al over het bevallen haha... Maar het schiet nu echt op --- Wij gaan vandaag verf uitzoeken. Manlief moet de muur in de babykamer schilderen.. Helaas is hij nooit zo snel met klusjes dus dat duurt nog wel twee weken denk ik.
dees, ik was degene met schopjes down under. de kleine lag idd in een stuit maar donderdag lag hij weer netjes met zijn hoofd naar beneden. de kleintjes kunnen nog zoveel draaien en het wordt steeds minder haha.. die schopjes kunnen heel vervelend zijn! Nachtzon, balen dat je zo ziek bent! mama van 3, fijn dat alles nu bijna klaar na alle ellende! helaas gaan dingen nooit eens gemakkelijk. leuk dat je al zoveel kleren hebt voor de meiden. heb je ook veel dezelfde dingen of vindt je dat niet leuk? kunnen de kleintjes draaien tot week 32 moeten ze dan goed gaan zitten? mamalijntje, tja dit is mijn 27ste week alweer haha!! schiet nu echt op. hoop dat je een leu kleurtje kan vinden en dan je mannetje het dan ook meteen doet die van mij stond al te verven toen we 8 weken zwanger waren haha.. ik wil graag alles wassen maar heb het idee dat het nog veel te vroeg is... hoe richt je de commode in eigenlijk heb 3 grote lades bovenin heb rompjes en luiers en hydrofiele luiers maar heb geen idee wat in de andere lades moet doen? heb ook nog eens een grote kast met 3 planken en een hang gedeelte hebbben jullie tips? de pillen die ik heb gekregen voor mijn blaasontsteking kunnen geen kwaad voor de baby, gelukkig. de gyn zei dat ze bij vrouwen die veel last hebben van blaasontsteking deze pillen wel eens uit voorzorg krijgen dan moeten ze twee per dag slikken. mijn schoonzusje die gaat miss dit weekend bevallen en anders zoiezo volgende week. ze wordt vandaag ingeleid en de vk zei dat het dan nig wel even kon duren, maar laten ze je echt zolang ermee rond lopen?
O spannend Sammie!! Dus je wordt nu heel snel tante! Leuk hoor... En hier trouwens ook die rotschopjes... Kleine mup is gisteren gaan draaien. -- Babykamer wij hoeven alleen maar een stuk hout wit te schilderen en 1 muur rose maar manlief werkt 40 uur onregelmatig elke week en heeft hier nog een schilder project met een nieuwe inbouw kast die we sinds vorige week hebben maar wil het zo graag af hebben. Wij moesten natuurlijk 100% zekerheid hebben dat het een meid zou worden. -- Verder hoop ik toch echt dat de nieuwe baby collectie online gaat bij de hennes... Want de Hans valt tegen met kleding helaas.
Enne inrichting Commode is natuurlijk heel lastig.. Ik heb een mandje sokjes.. Een mand luiers. Alle verzorgingsproducten in een mandje. Een mand met rompers en straks ook een plakje met kleding voor die dag... Mannen kunnen verschrikkelijke combi's maken met meiden kleding haha dus dat leggen we mooi klaar..
hahaha, ken dat van mijn zussen. die moesten ook altijd alles klaar leggen anders zagen die meiden er niet uit haha.. ja, vindt het wel lastig die commode..
Weet je wat het lastige is... Als de kraamhulp komt ligt alles straks op een andere plaats.. Teminste hier wel.. Je doet straks echt wat je het makkelijkste vind.. We hebben bij Jamie ook ig keer gewisseld met mandjes en spullen.. Nu knalrose mandjes staan hihi echt gaaf... Zal deze week een foto plaatsen.