Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Nou dat hoeft de kraamhulp niet te doen aan mijn spulletjes rommelen! Haha
    Ja foto's leuk! Zal ook even plaatsten van onze kamer.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: tweelingen kunnen inderdaad maar tot een week of 32 draaien, eenlingen ongeveer tot 36 weken. Ze moeten dan beide goed liggen en dan zou ik geen keizersnede hoeven.

Commode: tja bij mijn zoon had ik geen kledingkast dus lag alles in de commode.

En nu hebben we weer alleen een commode (alleen dan zo grote van de ikea). Dus die mag ik straks lekker in gaan pakken:)

Maar denk handig om rompertjes (als je aan het verschonen bent kan het nog wel eens zijn dat het rompertje vies of toch nat is geworden hoef je hem niet van de commode af te tillen), luiers, sokjes, verzorgingsproducten en wat hydrofile luiers erin te doen. Zijn de meest logische dingen die handig zijn bij aankleden of verschonen.

3. AHzondag

mama van 3, zoiets had ik al in de lade liggen.
    wanneer gaan jullie alles wassen?
    wil het al zo graag maar denk dat het nog te vroeg is.

oke tweelingen hebben natuurlijk ook veel minder ruimte met zijn tweeen. vindt het wel spannend voor je hoor. alles veranderd dubbel he

is ookal gek om de wieg naast me te zetten. het bed moet opgeschoven worden en manlief gaat een stuk bij het raam slapen, miss het handig om alvast te wennen.

zijn jullie ook zo moe?

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    man als ik op sta ga ik het liefst alweer mijn bed in liggen;)

Ik ben nu bezig met wassen. Maar komt meer omdat ik het zelf wil doen en ik het nu nog zelf kan. Geen idee hoe het over 2 weken is. Als het in de kast/commode ligt dan komt er toch amper stof bij.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik ga alles met 32 weken wassen.. dan het bed ook opmaken en de tassen klaar zetten.

Maar ik was alleen maat 50/56

6. AHzondag

ik was tot 62 omdat ik heb gezien dat sommige 62 als 56 vallen.
    heel gek is dat.

ik ga alles rond 30 weken wassen en daarna het bedje opmaken enzo.

wilde van de week mijn stoel kopen bij ikea hebben ze hem gewoon niet meer in mijn kleur!!
    heb nu stress welke moet ik dan doen haha

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Maak je niet druk Sammie! Komt allemaal goed en je hebt echt nog ruim de tijd!! Ook al komt de kleine nu eerder.. thuis is hij dan toch nog niet...

Ik was liever iets te weinig dan overbodig.. Sommige kleertjes zien er na de eerste keer wasssen al gelijk gewassen uit. Vind het zonde om het dan nogmaals te moeten wassen als het nog nooit gedragen is.

Maar welke stoel wil je dan?

8. AHzondag

Van ektrop jennylund in het wit maar ze verkopen de alleen nog los en niet meer in combi met de stoel.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Vind die grijsgruite ook wel gaaf!
    Wij hebben een stoel van ribstof.. Had er een kleed overheen gedaan maar die heeft Jamie niet overleeft.. Dus nu moet ik nog een nieuwe hoes.

10. AHzondag

Vind de kleurtjes wel leuk maar zit vooral met de kleuren van mijn kamer. We hebben een bruin witte kamer en een groene muur. Kan helaas an niet alles erin zetten.

11. AHzondag

zo wij zijn gisteren weer tante en oom geworden!
    we hebben de kleine meid nog niet gezien, maar gaan vanavond meteen op bezoek.

hier is de kleine echt druk hij schopte gisteren zo hard dat het gewoon zeer deed, manlief is al niet zo'n held met zijn hand op mijn buik maar die schrok zich rot haha

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi daar ben ik dan ook weer even:p

Hier gaat alles goed:) de kleine beweegt enorm veel!!! en heb straks duidelijk een deel van zijn lichaam door mijn huid gevoeld, ik weet niet wat het was ma het was overduidelijk een deel van zijn lichaam! Buik groeit ook enorm ( heb nog geen nieuwe foto's gemaakt sorry)
    Gister heerlijk wezen zwemmen met Mikail en morgen gaan we waarschijnlijk met hem naar de ZOO in Antwerpen!:D
    We zijn er vandaag ook overeens geworden wat de naam van ons zoontje word:) ( Voor degene die nieuwschierig zijn, die mogen me wel een pb sturen;) ) Ik probeer het voor de familie nog geheim te houden haha, ben benieuwd hoelang we dat volhouden:p:p Ma omdat mijn zus hier ook op zp meeleest, wil ik de naam niet hier in het topic schrijven:p

Nachtzon hoe was het bij je moeder?:D We moeten echt weer een keertje afspreken:D

Verders gaat hier alles zijn gangetje, Mikail probeert voortaan "klaar" te zeggen dus het zal waarschijnlijk niet meer zo heel lang gaan duren dat hij gaat praten:D

13. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    OOOOOOOOOOOOOOOOHHHH MARRR!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!
    Ik hoop echt van harte dat deze beeb nu wel bij jullie mag blijven!!!!!! Oooooohhhh wat super super SUPER leuk!!:D
    DIkke dikke kus van mij!

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik heb zowat alles gewassen en gestreken kon het echt niet meer laten. Daarna lekker zwitsal geur zakjes in de kast gehangen. Het beddegoed heb ik nog niet gewassen ga ik echt pas doen in mijn verlof en het dan ook opmaken en mijn tas klaarzetten.

Is het bij jullie ook zulk lekker weertje. Ben vandaag lekker wezen wandelen met me liefie. Morgen is hij ook vrij en gaan we ff naar de boulevard in vlissingen lekker strand/bos wandeling maken.

Me buik doet af en toe wel wat pijn lijkt wel beetje stijf gevoel. Zou het kunnen dat ik dan teveel gedaan heb vandaag?

De kleine is hier ook super actief en doet soms ook pijn ze trapt vaak op me blaas.

Verder geen nieuws hier! Kamertje is helemaal klaar alleen nog plankje boven de commode hangen.

xxx goed weekend allemaal!

15. AHzondag

enjoy, jij heb alles gewassen!
    ik wil het al heel lang doen maar ben mezelf echt aan het tegen houden! wil niet week 30 zitten en niks meer te doen hebben haha

ga deze week wel alvast uitzoeken wat bij elkaar gewassen kan worden en stapels met grote maten weg leggen.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ben ik ook weer even:)
    sorry we waren heel druk bezig met behangen en verven van de beebkamer.. is nu klaar alleen de plinten nog schilderen en terugplaatsen dan kunnen wij gaan inrichten ahha he is zoooo mooi geworden :)

hier begint de buik nu ook te groeien voel beebje nog niet zo als wat adorable zegt qua lichaamsdeel ofzo maar ze is wel heel druk aan het worden,en de schopjes worden nu ook wat harder:)

enjoy woon jij in vlissingen?? ik heb daar ook een jaartje gewoont 5 minuten van het strand af haha we waren daar elke dag te vinden was heerlijk:)
    en ik las iets over je beddengoed? maar dat is toch gewoon een ledikantlaken en fleecedeken tegenwoordig? want je mag geen dekbedje meer gebruiken..

@de andere meiden dikke knuffel voor jullie:)

marr ik hoop ook net als de rest dat dit wondertje heel lang bij jullie mag blijven meissie,je bent dan geen juni mama maar we willen zeker wel op de hoogte gehouden worden:)

@hier ik heb nu wel als ik de hele dag sta zo`n pijnlijk gevoel in mijn buik net alsof mijn buik uitscheurt ofzo dan moet ik ff gaan zitten 5 minuten en dan kan ik weer een kwartiertje staan??
    ok ik ben niet zo slank als jullie allemaal heb dan ook een hangbuik dus denk dat mijn spieren nu echt geruikt worden ofzo,weet wel dat het geen prettig gevoel is hahhaa

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Jeetje wat zijn jullie al ver met de kamertjes hier móet nog het een en ander geschilderd worden en de laminaat nog gelegd worden maar manlief wil dat pas volgende maand gaan doen maar ben druk bezig om het uit zijn hoofd te praten dat vind ik veel te laat!

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier ook nog niet klaar hoor Dees.. Ik heb gisteren het houtwerk maar eens een likje verf gegeven maar we hebben nog alle tijd. Deze week een paar kee schilderen en dan wacht ik tot 32 weken voor ik ga wassen.. Anders kan ik het allemaal opnieuw wassen in de kraamtijd.

Babyhope hier ook een zeer pijnlijke buik. Volgens de gyn komt dit idd door een hangbuik zoals hij dat mooi noemde, Nu ben ik niet zwaar maar heb wel een gigi buik nu al. Dus heb ik een buikband om gedaan en is al een hele verademing.

--

Vandaag weer werken. Amper geslapen want Jamie was klaar wakker.. En nu dus doodop natuurlijk. Straks eerst een goed woordje wisselen met het kdv leiding.. Wat was ik kwaad vrijdag bah...

19. AHzondag

Mamalijntje wat was er gebeurd vrijdag? Geloof dat ik het gemist heb.

Hier geen buikpijn alleen van die blaasontsteking en die is al minder geworden. Verder wel weer af en toe misselijk als ik te laat ga eten.
    Verder hele pijnlijke tepel wordt er niet goed van die dingen branden de pan uit!
    En ik ga ze niet eens gebruiken dus het groeien mag ook wel stoppen!

Verder gisteren op kraambezoek geweest. Klein meisje van 3670 gram dus ze heeft flink zitten overdrijven maar dat hadden we al door. Verder wel een mooi kindje zover baby's mooi zijn hahaha....

Babyhope fijn dat je kamertje nu opschiet foto's als het klaar is he!

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik heb ook een hangbuik haha:p hij is bovenin ook nog nie zo gevuld en rond zoals onderin.

Fleece dekentjes mag je niet gebruiken, want die ademen niet en zijn veeeel te warm! De kleine kan in het 1e levensjaar niet zijn eige warmte afvoeren, waardoor het dus naar het hoofdje stijgt. Mij hebben ze altijd aangeraden om een katoenen dekentje te gebruiken, dat ademt goed en houd de temperatuur een beetje gelijk.

sooww jullie zijn allemaal wel snel zeg, met kleertjes wassen en de kamertjes hihi. de vuilnszakken met kleertjes liggen nog allemaal op zolder en ik kan het kamertje helaas pas gaan inrichten als ik zekerheid heb over ons huis en als ik de juniorkamer van Mikail heb gehaald. Ik zal dus nog even moeten wachten voor ik alles klaar kan gaan maken.

Werd vanmorge wakker met een harde buik pfff is niet echt lekker wakker worden:p

Ik denk dat ik ook heb gemist wat er op het KDV is gebeurt!!!

Deel Deze Pagina