ik gebruik wel een fleece dekentje, maar niet om te slapen. gewoon voor in de box enzo. neem aan dat dat geen kwaad kan. want alles wikkeldoeken van de kv worden ook van fleecegemaakt van 100%polyester
Als je een fleecedekentje gebruikt, moet je wel steeds bij hem blijven om te checken of hij er niet onder ligt en of hij het niet te warm heeft. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten en iedereen zal wel iets anders aanraden wat beter is, ma tegen mij hebben ze ten strengste afgeraden om fleecedekentjes te gebruiken en donsdekentjes, ik mocht alleen maar katoenen dekentjes gebruiken. Fleece is zowieso veel te warm in de zomer. Ma anders moet je het er even over hebben met je vk, die zal dat ook wel weten
Ik ga het ook niet als slaapdeken gebruiken daar heb ik katoenen dekens en lakentjes voor! Maar als de kleine in box ligt dan mag jij wel in een fleece iets je houd het dan toch in de gaten. maar heb ook een babydeken waar hij onder kan liggen heb zoveel gekocht. Die fleece kleed is vooral als kleed op de stoel enzo. Zo hebben net de stoel bij ikea gekocht en gaan jhem morgen in elkaar zetten en dan is de kamer klaar hoef ik alleen nog de knuffels tegen die tijd neer te zetten!
ja wist wel dat je het niet mag gebruiken als slaapdekentje enzo. maar voor in eenbox of op schoot kan het weinig kwaad denk ik. we zullen zien hoe heet het is in juni dit jaar hahaha mijn buik met 27w3d. het begint nu echt te groeien en te jeuken
Wauw Sammie! Mooie buik hoor! -- Nee haalde Jamie op afgelopen vrijdag maar er was van alles mis.. De normale leidsters waren er niet.. Jamie liep al een poosje in een vieze luier. Veel te kleine laarzen aan. Zonder sjaal en zijn jas een stuk open.. Kreeg een grote mond omdat Jamie een kindje gebeten heb (wat ik trouwens heel heel erg vind dat Jamie bijt) maar goed... Morgen komt hier een opvoedkundige... Maar eens kijken wat we hier aan kunnen passen zodat Jamie wat lekkerder in zijn vel zit.. Mannetje is helemaal van slag de laatste weken.
dames ga er weer van door eten maken en dan voor de buis de hele avond mijn series! eerst masterchef secret story greys anatomy bones en dan lekker naar bed toe(in de hoop dat ik kan slapen)
Mamalijntje: wat vervelend dat jamie niet lekker in zijn vel zit! Kan het zijn dat er teveel veranderingen zijn voor hem? Nieuwe kamer, bedje enz? Succes in ieder geval!! Hier is de tweelingkamer bijna af vandaag bedjes in elkaar gezet. Nu alleen kleertjes wassen en commode inruimen, gordijnen ophangen en dan zijn we klaar. Gelukkig want begint nu wel erg snel te gaan. Mijn buik groeit echt met de dag, eens kijken of ik morgen een foto kan maken.. Mensen op straat vragen mij al telkens zoo dat duurt niet meer zo lang he.. zucht!! Jawel nog zo 11 a 13 weekjes!!! Vandaag moest ik 4 keer bloedprikken. Vanmorgen eerst 4 buisjes bloed pfff meteen voor bloedgroep, ijzer, suiker en nog iets. En daarna telkens vingerprikje voor suiker. Mag straks nog even naar ziekenhuis voor mn 4de keer. Bleegh kan niet zo goed tegen naalden maar het is goed gegaan!
@ Babyhope: Nee ik woon er wel dichtbij ik woon zelf in goes. Maar idd vlissingen is heerlijk! Nee heb geen dekbedje, maar wel 2 hoeslakens, 2 moltons, 2 lakens, 2 dekentjes. @ All: Ik heb die dekentjes van Jolein, is volgens mij geen fleece ma ook geen katoen beetje wollig lijkt wel. Maar zijn speciaal voor in een ledikantje dus zullen wel goed zijn lijkt mij dan. Wij hebben hier bewust het kamertje zo vroeg gedaan, want me vriend werkt altijd veel s'avonds over als het langer licht is. Dus wel fijn dat we daar dan geen omkijken meer naar hebben. En ik wil in me verlof echt rust nemen en genieten en niet meer moeten denken aan die rot klusjes zoals strijken en wassen. Poe meiden ik weet niet of ik het wel red tot mijn verlof. Ben natuurlijk gisteren en vandaag naar de stad geweest en nog niet eens langer dan 3 uurtjes maar ben kapot. En me buik gaat in de weg zitten en pijn doen het zeurd enorm kan nie uitleggen wat ik voel. Slapen jullie al met een voedingskussen tussen je benen in bed? Heb het afgelopen nacht geprobeerd maar wat een ellende als je wilt draaien haha dus toen maar naast me bed gelegd. Fijne avond xxx
Enjoylive zo voel ik me dus ook.. Buik zit me zo in de weg.. Maar heb ook echt een grote buik Ik slaap dus met het voedingskussen tussen mijn benen en onder mijn buik. Ik draai het kussen gewoon met me mee in bed. Maar echt ideaal is het nog niet.
O en ik heb ook dat dekentje van Jolien.. Bij babydump vandaan.. en mag gewoon.. Ook een gebreide van de Ikea.
Hellooo, Ben ik ook weer even. Pfooeh wat moet je vaak dan naar het ziekenhuis mama van 3! Ik heb ook bloedgeprikt vanmorgen maar was maar 1x, geloof voor ijzer en suiker en nog iets. Mooie buik mamalijntje maar inderdaad een flinke! Heb zelf nog niet zo'n last van mijn buik eigenlijk. Had van de week al een nieuwe buikfoto weer geplaatst bij juni buikjes. Vandaag dagje vrij geweest, heerlijk maar moest ook veel regelen en doen en heb de laatste tijd ook echt geen rust in mn kont. Heel onrustig gevoel steeds, dit en dat moet nog en wil het gewoon geregeld allemaal. We kunnen ook maar niet kiezen qua geboortekaartje, heeel irritant. Mja, komt wel goed..hoop ik
ja ik bedoel ook niet die fleece... het ziet eruit als fleece maar is katoen bij de kruidvat gekocht,was in de aanbieding vorige week. en daaronder moet je een ledikantlaken leggen en dan klap je de bovenkant om haha.. ok foto van de beebkamer he
Mooi kamertje babyhope!! -- mamavan3 vergeet gewoon op je te reageren sorry! Maar wat moet je onwijs veel prikken zeg bah! -- Weesje hier ook die onrust hoor.. Maar fluit mijzelf steeds terug.. Ik heb natuurlijk nog een maandje langer dan jou de tijn maar de kaartjes regelen we eind april.. We weten wel al welke we willen maar als we ze nu regelen moeten we ook al betalen en wil daar nog even mee wachten (beetje kosten verdelen) ---- Nachtzon waar ben je?
huhu meiden, daar ben ik weer leuk weekeind met mijn mama gehad, maar mijn stiefvader is een zeer vies mens (wij voelden ons absoluut niet welkom door hem :'() maar ok, mama heeft alles goed gemaakt ben wel denk ik met een BI teruggekeerd. Ik heb pijn aan de binnenkant van mijn benen , in de plooi (lijkt alsof ik 3 dagen non stop met benen open gelegen heb...) en kan niet goed recht lopen... verder hebben we al onze babyproducten gehaald... eindelijk!!! hahaha wil dus zeggen dat we nu eigenlijk alles in orde hebben... zou niet weten wat er nog ontbreekt een vriendin is nu ook bevallen, waren net nog eens even naar haar baby kijken schatttttiig, maar sliep jammer genoeg had t graag eens vastgehad ik ga naar bed meiden tot morgen
wij zijn net terug van schoonzus, we hebben daar gegeten en de kleine hebben we vast gehad natuurlijk. verder heb we met hun geboortekaartje geholpen. zijn we binna klaar zegt manlief he er staat 2001 in! pfff bijna alles voor niks gedaan. gelukkig bestaat de kaart uit meerdere delen zodat alleen de kaart opnieuw in de hoes hoeft worden geschoven. voelde vanmiddag naast mijn navel een harde bobbel is dat zijn hoofd? ik heb ook die dekentjes van jolien, voor de wieg en ledikant. is 100% katoen. babyhope mooie kleur roze! mama van 3, balen dat je zoveel moest prikken! mamalijntje, flinke buik! maar wel heel mooi enjoylive, wat rustiger aan gaan doen, miss kan je gewoon niet zoveel meer lopen. babykaartjes, gaan wij van de week bestellen. we zijn er al maanden over uit maar steeds geen zin om een gedichtje te zoeken enzo.
meiden, ik heb een vraagje is cardxl betrouwbaar om daar je kaartje te bestellen? volgens mij moet je ook vooraf overmaken en wil niet dat er iets mis gaat.
Bij elke site moet je volgens mij vooraf betalen maar zou even google als ik jou was op: betrouwbaarheid CardXL