Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    is colostrum, je voormelk dus :) kan geen kwaad hoor, heb ik al weken :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

oke nou lekker dan!
    wil niet eens borstvoeding geven!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hier gelukkig nog geen lekkende tepels:p
    Ik ben tot mijn vorige controle 4kilo aangekomen, volgende week weer controle en wegen.
    Nooit gehoord dat je striae weg krijgt met scrubben en smeerseltjes:p striae is namelijk gescheurde huid en zal niet meer worden zoals het was, of bedoelen jullie hiermee dat de kleur weer bijna normaal is? Ik had hele rode strepen en nu waren ze eindelijk een klein beetje bijgetrokken en wat lichter van kleur ma, dat zal binnenkort ook wel weer rood gloeiend staan:p
    Mijn verslaving is IJS!!:D gister nog in de kou om 22.00uur naar de nachtshop gelopen om een lekkere magnum te halen en uhmmmzz, tsja heb manlief net weer de deur uitgestuurd voor ijs hihi dus ik ga zometeen weer een lekkere magnum white eten:D
    Heb vandaag ook lekker gebakken makreeltje gehad hmmm:D

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    tsjaa Sammie de natuur houd je toch niet tegen haha

5. AHzondag

Nee helaas niet :(
    Maar het is niet zo dat eruit loopt ofzo.
    Striae gaat niet meer weg maar wordt wel lichter

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb gelukkig niet meer zo rare hongertjes, wel heb ik een steak gegeten vandaag en heb hem niet helemaal doorbakken... ook heb ik al gezondigd met filet americain en dergelijke :) ik haal dit altijd bij onze slager :)
    ik ga nu slapen meiden :)
    goedenacht :)
    ahja, adorable :p IK MIS JE :) :D heb nu die spiraaltjes voor je armbandje binnen :) ga die dus zeker meebrengen volgende keer :)

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee maar wel de verkleuring die je van Straie krijgt! Dat heb ik met scrub weggekregen hoor....

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Enne nachtzon foei stouterd dat is echt uit den boze!!!!! Maar goed moet je natuurlijk zelf weten...

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee let goed op hoor, normaal eet ik ook zo rare dingen niet tijdens mijn zwangerschap, filet americain heb ik maar een kleine lepel van gegeten (voor de smaak) maar steak heb ik gisteren wel lekker 2 grote stukken op :) was wel nog beetje roze, maar t bloed liep er niet uit of zo :) komaan, vroeger moesten de vrouwen daar ook niet op letten...

10. AHzondag

Ik zou dat ook niet eten hoor! Maar zodra die kleine eruit is ga meteen een broodje ossenworst naar binnen schuiven haha...

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb zop zin in gerookte zalm en dat mag dus ook niet :( verder zou ik een moord polegen voor een spiegelei, maar dat mag ook niet :p frieten zonder mayonaise :'( enz enz enz

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ik verheug me zo op een pistoletje Filet American... Een heerlijke Ribeye en een overheerlijke biefstuk.. Maar pas na de bevalling.. Ik ga er niet eens van proeven.. Natuurlijk mocht het vroeger allemaal wel maar ben zo bang dat het toch mis gaat daardoor..

Maar gerookte zalm vers direct uit de verpakking mocht ik wel nemen van de verloskundige..

Ei is nooit wat over gezegt.. Maar snap dat rauwe ei niet helemaal ok is!

Maar frieten zonder mayo hoe bedoel je?

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Morgen weer een echo... Toch wel prettig hoor om weer bij de Gyn te lopen.. Hebben jullie trouwens ook een oproep gehad voor een groei echo met 30 - 32 weken?

En morgen Fysio! Krijg ik een bekken onderzoek.... Hoop echt dat alles ok is.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @babyhope coole kleur de babykamer
    @nachtzon vervelend zeg die BI
    @mama van 3 wauw wat een buik
    @sammie ik ben nu 6 kilo aangekomen sinds startgewicht vind het nog wel meevallen
    Maar heb nog geen last van striae
    @nachtzon ik ben verslaafd aan chocolade en ijs
    @fout eten heb hier ook tijdens de kerst stiekem gesnoept hoor ik kon de osseworst niet laten staan en heb toen een klein beetje genomen…. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige dingen ook ver vind gaan vroeger wisten ze dat ook niet en wij zijn toch ook goed opgegroeid?
    Wil niet zeggen dat je elke dag filet american moet gaan eten…maar je snapt wel wat ik bedoel

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik eet ook al de hele tijd salami :(
    en mayonaise zit rauw ei in he...

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    oww hier helemaal geen zin in dingen die ik niet zou mogen..mja filet american, ossenworst enz. at ik toch al niet kan het daarom ook makkelijker laten staan..

Waar ik van het weekend zin in had was een rosebiertje. Ik zat zo lekker in het zonnetje in onze tuin.... Mja nog eventjes wachten..

Mamalijntje: succes morgen bij gyn!! En leuk weer echo! Vind het ook altijd weer leuk!

Nachtzon: nou eet hier gewoon mn patatjes met mayo hoor. Als ik echt moet gaan kijken wat waar in zit mag ik straks helemaal niks meer eten...

Ik ben 8,5 kilo aangekomen zo ongeveer(was bij 25 weken). Heb gelukkig nog geen staie maar wel lekkende borsten..zucht! Vooral als zoonlief aan het huilen is gaan de borsten al werken... Maar ben benieuwd of ik straie ga krijgen bij onze zoon heb ik ze niet gehad

Ik heb 22 maart intake met kraamzorg, hebben jullie het al gehad??

18. AHzondag

mayo eet ik ook gewoon, wist niet dat er rauwe ei in zat. nooit bij nagedacht!

nou ik heb last van spul uit mijn tepels sinds ik onze nichtje heb vast gehad. denk dat het puur toeval is maar het is wel vaag.

intake heb ik al in januarie gehad, kreeg vandaag mijn kraampakket binnen!

heb vandaag nog even een leuk rompertje met een broekje gekocht, kan je dat ook doen als eerste pakje. het rompertje is met lange mouw.
    verder heb ik nu een deel gewassen en hebt de kast en commode uitgesopt.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mayonaise mag ook gewoon het eigeel is daarin ge nogwatted haha dus mag je gewoon hebben heb het nog gevraagd aan de vk omdat ik dus echt gek ben op mayo..

ik heb ook groeiecho`s 28 maart de eerste bij 28 weken en dan zo om de 2a3 weekjes..

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sammie mijn tepels komen ook vocht uit haha al vanaf week 18 ofzo... vind het ook wel gek eigenlijk haha soms zitten er van die droge witte korreltjes op hahaha:)

wij hebben nu 4 eerste pakjes haha ik kan geen keuze maken hoor..
    wij hebben wel overal een omslagtruitje broekje rompertje en paar sokjes erbij en alles precies op kleur hahaha

Deel Deze Pagina