Hier gelukkig nog geen lekkage maar Sammie denk dat je hormonen door je nichtje de bv op gang hebben gebracht! Wij hebben denk ik met 32 weken een intake.. Als ze al komen. Heb gehoord dat ze soms in Den Helder bij een tweede niet eens meer komen.. Als ik mijn kraampakket maar krijg.. Vind die curvbak toch wel handig haha Eeste pakje hier al klaar liggen. Wordt er eentje van de Hennes.. Mooi fleurig en comfi!
Heb ook wel ons eerste pakje klaarliggen maar wil ook eentje meenemen in een maatje groter! Heb geen oproep voor groei gehad maar die krijgen we al bij de gyn
dacht dat mayo ook gewoon mocht hoor, alleen zelfgemaakte met rauwe eieren niet. Heb zelf ook salami gegeten..wist ik dus echt niet! Maarre hier ook nog geen lekkage, al flink wat aangekomen maar hoeveel zeg ik ook niet Maar heb geen verslavingen eigenlijk qua eten.. Ik heb 17 maart de intake van kraamzorg!En kraampakket heb ik al opgehaald. Eerste pakje heb ik er ook een paar van en kan niet kiezen inderdaad haha. Tuurlijk kan dat Sammie een rompertje met broekje als eerste pakje, waarom niet?Ik heb alleen maar rompertjes, broekjes en shirtjes..hou niet zo van 1-geheel-pakjes (boxpakjes).. Maar ooow wat gaat het snel zeg de tijd, nu alweer 29 wk. Nog 11 weken voor uitgerekende datum..dat is zoo om! Heb vriendlief streng aangekeken vanmiddag en hij gaat het kamertje as weekend echt afmaken (zijn wat kleine dingen hoor-plafond witten, kastje boven commode ophangen) en dan gaan we samen de rest van de assesoires bij elkaar shoppen
@ lekkage. Hier dagelijks @ eerste pakje jan niet kiezen heb er 3 liggen @ kraamzorg zijn eerste week van februari geweest @ kraampakket nog niet gehad @ groeiecho' s is dit standaard want ik heb daar nog niks over gehoord maja móet maandag naar de vk. Mischien dan wel
Weesje voor jou gaat het nu zeker hard je bent de verste van ons!! En heerlijk he alles afmaken! -- Groeiecho.. Ik kreeg dus een oproep van het ziekenhuis.. Dat het vanaf nu in het pakket zit en dat ze dus bij 30 - 32 weken nu ook een groeiecho maken net zoals met de 20 weken echo.. Maar nu heb ik het vermoeden dat het bij mij met het afwijkende niertje te maken heeft dus vind het doodeng...
jaaa echt ver nog 5 weekjes werken tot verlof Maar ik krijg geen groeiecho, doen ze alleen als ze denken dat het nodig is..ze gaan wel een schatting maken van de grootte met 37 wk. Maar ik ga er volgende week gewoon om vragen bij de vlk. Als het toch in het pakket zit waarom niet? Wel eng dan mamalijntje, maar misschien is het inderdaad gewoon een groeiecho? @ Nachtzon: Kraampakket is een pakket die je in huis moet halen voor de bevalling, ik kon hem ophalen bij de zorgverzekering. Zijn spullen die nodig zijn voor thuis na je ziekenhuisbevalling of met je thuisbevalling. Zitten dikke maandverbanden in, flesje alcohol, van die celstofmatjes voor in je bed en weet ik het allemaal voor enge dingen. Heb niet verder gekeken haha. Het enige leuke wat erin zat was een boek Kindje op Komst.
ik denk niet dat wij dat in België krijgen... mamalijntje, het kindje van mijn zus had ook probleem met zijn niertje, maar bij hem zaten er allemaal cystjes in, hij werd dadelijk na de geboorte geopereerd, omdat zijn niertje 5 keer zo groot was als normaal, hij heeft dus nu ook maar 1 niertje, moet geen medicatie nemen en is anders een supergezond kindje (dit is natuurlijk een griezelig verhaal, maar wil daarmee zeggen, dat zelf als het erger zou zijn, het niet zoooo erg is) maar ik duim dat alles in orde komt!!!
ik heb alleen gekeken of alles erin zat verder niet naar gekeken. zat een knuffel bij en een boek tips voor ouders.
Mooie grote maandverbanden zitten er in het pakket haha... En geloof me we gaan ze dragen.... Daarna over op de Kotex hoor... Die zijn fijner.. --- Nou hier net echt een scheitcontrole gehad... Ze wisten helemaal niet waarvoor ik kwam????? Snapte er geen fluit van want ik had dezelfde Gyn als eerst.. Maar goed heb een seconde de kleine gezien en daarna kon ik weer gaan.. Maar moet wel nu om de drie weken komen en het niertje is helaas nog steeds vergroot.. Wel binnen de normen maar bah. --- Daarna heerlijk wezen shoppen voor de kleine meid.. Echt gave jurkjes bij de hennes vandaan.. En een gave romper met de text Born in 2011.. En voor Jamie ook een paar nieuwe kleren.. Nu echt genoeg in maat 50/56/62 ... Dus op naar de 68..
jeetje, lekker handig zo'n gyn! wel fijn dat je de kleine hebt gezien, maar wel balen van het niertje! hebben ze ook over de gevolgen gehad of wachten ze daar liever mee? wij hebben ook heel veel maat 56/62 50 heb ik niet zo heel veel van gekocht 1pakje en 3 broekjes en geloof niet eens truitjes. ik wil daar nog even mee wachten totdat ik mijn tweede groei echo hebt gehad bij de gyn. heb via martkplaats een paar truitjes gekocht, die vrouw had te horen gekregen dat het een jongen werd en toen was het echt een meisje haha.. dus alles is nieuw.
mamalijntje: een vriendin van mij kreeg ook te horen dat het niertje te groot zou zijn voor die duur van de zwangerschap. Er werdt zelfs gedacht aan het sydroom van down.. Nu is ze inmiddels 2 maanden geleden bevallen van een kerngezonde dochter waar niks mis mee is met het niertje!! Dus het zegt echt niks hoor!!1 Niet te veel zorgen, en als je dat wel hebt misschien een second opnion aanvragen? Wij hebben inmiddels 3 wasmanden vol met kleding 50/56/62/68 dus ook even genoeg
Gewicht: Ik was 10 kilo afgevallen in het begin. En in de laatste 2 maanden is er 6 bij. Striae: Had ik al vanuit mijn groeispurt in de pubertijd. Op benen en buik maar die zijn inmiddels mooi wit. Worden nu wel wat duidelijker omdat me buik strakker komt te staan. Zou het niet heel leuk vinden als het nog meer bij kwam maar ach als het zo is dan neem ik het voor lief. Dan maar een ZEBRA zijn op het strand haha ! Ik smeer 2x daags buik creme van de Hema die vind ik zelf erg prettig en trekt snel in. Voeding: Gerookte zalm mag naar mijn idee ook gewoon. En mayonaise toch ook zou echt niet weten waarom? Ik denk dat je niet al te geobserdeerd op alles moet letten. Gewoon met mate, veel vettigheid is ook niet goed enz enz. Ik weet wel dat filet echt rommel is maar verder zolang je bv niet iedere dag biefstuk eet zal het wel gaan hoor. Kraampakket: Ook nog niet gehad. Moet je het als je bij CZ zit ophalen of komt dat over de post? Kleertjes: Ook hier genoeg 50/56 en aantal 62/68 wil nu ook niks meer aanschaffen want ze kunnen het allemaal maar zo kort aan en je weet nooit wat je nog krijgt. Wij hebben alle rompers van de hema en dan die met stretch, zijn volgens vriendinnen echt top rompers. Kleertjes haal ik overal en nergens Verder weinig nieuws, zal binnenkort ook eens foto maken van het kamertje en hier plaatsen. Gisteren naar baby-dump geweest om de roze stokke trip trap en hij is zooooooo leuk. Verder een kruik, kruikzak, nagel en borstel setje, washandjes, jurkje, wipstoelhoes, raam schermpjes voor in de auto van Woezel en Pip en dat was het wel zo beetje. Was weer rip uit me lijf maar moet zeggen vind het echt heerlijk om geld uit te geven aan die kleine hihi! Fijne avond allemaal! x
ow ik ken het gevoel enjoy! wij hebben ook weer geld uitgeven aan de kleine maar de dingen die ik nog nodig heb vergeet ik elke keer te kopen! moet ook nog een kruik hebben en zak en een kam en borstel set.
ik heb vandaag weer mijn urine weggebracht en mijn blaasontsteking was niet weg nu moet ik zwaarder antibiotica slikken en morgen weet urine inleveren die dan op de kweek wordt gezet. hoop wel dat het over gaat na deze kuur. moet ik de gyn ook informeren dat het nog niet weg is? verder heb ik ook nog een koortslip erbij pff wordt er niet goed van, heb een weerstand van 0,0 haha
@ Nachtzon: Ik heb het idee dat er bij jou in je ticker staat 14 wkn en 6 dgn zwanger of zie ik het verkeerd?