enjoylive: ik zit ook bij cz, bij mij werd het vorige keer bezorgd thuis!! Dus denk nu ook wel, maar heb ook nog niks gehoord of gezien... Anders even vragen aan de chat...
hoihoi, Wij krijgen hier in belgie idd geen kraampakket, wij moeten dan ook de 1e 5 dagen in het zh blijven dus hebben het kraampakket inprincipe niet nodig, wij krijgen hier in belgie wel een geboortepakket van het ziekenhuis, die je kan ophalen na de bevalling met luiers etc erin, en wij krijgen hier ook een geboortepremie van bijna 1000euro, dus we mogen niet klagen he nachtzon Ik heb trouwens nog het een en ander liggen hier van mijn kraampakket van de vorige zwangerschap mayo mag je gewoon eten, want ze mogen geen rauwe eieren erin doen salami, tsjaa is volgens mij rauw vlees dus erg riskant om te eten biefstuk enzo, vind ik ook erg riskant om te eten tenzij je het heel goed doorbakken hebt, in NL word er al erg weinig gecontroleerd op toxoplasmose dus ik zou echt uitkijken dat je geen rauwe vlees producten eet of rauwe eieren, ik heb nog niet zo heel lang geleden een verhaal hier gelezen op zp van een vrouw die haar kindje erdoor is kwijtgeraakt na de geboorte, omdat ze de bacterie in haar lichaam heeft gekregen tijdens de zwangerschap, ma er niet achter was gekomen dat ze besmet was, omdat het bijna geen symptomen geeft, ook omdat er niet genoeg werd gecontroleerd op toxoplasmose, zijn ze er dus pas achter gekomen an de bevalling en konden ze dus niks meer doen, het kindje is na 4 dagen overleden. Als je besmet raakt tijdens de zwangerschap KAN er wat aan gedaan worden doormiddel van antibiotica, ma juist omdat het zo weinig symptomen geeft, zien ze het vaak over het hoofd, ben ook erg blij dat hier in BE erg veel word gecontroleerd op toxoplasmose, het zou tog verschrikkelijk erg zijn als je je kindje moet verliezen omdat je de filet american niet kon laten staan! Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, ik ben zelf ook niet egt goed bezig door te roken, ma ik dacht ik vertel het even, mssn dat jullie hier niet aan gedacht hadden. ( ik val overigens niemand hiermee aan ik wilde het alleen even vertellen voor het geval iemand het nog niet wist Nou ik dacht dat ik vandaag kleren kon gaan kopen voor de bruiloft van morge ( moet eigenlijk bijles geven aan een jongetje, ma die is nu al 2x niet geweest dus ging er vanuit dat ie vandaag ook niet zou komen ) belt zijn vader net op dat ie vandaag wel komt grrr, nou moet ik morge dus vroeg opstaan en gauw de stad in duiken want om 17.00uur zijn we uitgenodigd... Nu even afwachten hoe dat jochie komt want dat wist de pappa nog niet want die was net onderweg naar huis. Ik ben verslaafd aan ijs aan het worden..... Kan het niet meer weerstaan en dan vooral die foute ijsjes Magnum, gornetto hmmmm Pittig eten ik niet meer verdragen, ik kan het wel gewoon lekker eten, daar is niks mis mee ma krijg daarna ontzettend buikpijn, dus dat doen we ma niet meer Joehoee alweer 26weken
het is hier rustig....!!!!!! Hoe gaat het met alle dames?? Hier komt vandaag eindelijk ons bed, en kan ik vanavond hopelijk weer eens naast mijn mannetje slapen. Hij lag nu op een matras en ik in een 1persoonsbed. Verder bezig om alle kleertjes nu te wassen en opvouwen. Heb ik dat in ieder geval gedaan. Merk namelijk dat ik steeds minder kan. Buik groeit met de dag en begint nu echt in de weg te zitten.. Morgen komt schoonmoeder ook eens kijken naar ons huis. Ze hebben echt niks geholpen en ook nog niet eens langs geweest terwijl we er al bijna 3 weken wonen....zucht!! Erger me er dood aan en voor mij hoeven ze niet eens te komen morgen mjaa. Krijg ook nooit eens een belletje om te vragen hoe het met mij en de meiden gaat. Net of het haar niet interreseert. Terwijl toen haar dochter zwanger was van de 2de belde ze elke week kwam ze elke week langs, nam ze de oudste mee op pad enz. Ach ja gelukkig zijn mijn ouders zo lief om te helpen en hebben we gister de badkamer en wc een grote beurt gegeven mocht ook wel want voegsel en lijmresten zaten er nog op.
Ben er ook nog... Adorble veel plezier bij de trouwerij vandaag!! Hopelijk slaag je nog voor je kleding Mamavan3 vind jullie huis echt super geworden. Zat net even te spieken op de fotos op je hyves! -- Hier gaat het wat minder. Ben naar de fysio geweest en heb mijn rug en buik spieren zwaar overbelast. Mag niets meer tillen maar ja leg dat een zieke peuter maar eens uit. Oefeningen meegekregne en dat moet gaan helpen. Onze meid is wel heel druk! Zag gisteren en vanmorgen een voetje heel duidelijk door mijn buik gaan.. Een raar gezicht. Maar ben blij als het zover is... nog maar 14 weken te gaan... of meer..
mama van 3, ken het gevoel van de schoonmoeder minder interesse toont. maar denk dat het wel logisch is eigen dochter is wel anders dan een schoondochter, ookal hebben wij wel heel veel contact met elkaar en komen we elke week wel samen. moet zeggen dat nu de kleine van schoonzus is geboren het toch wel is veranderd van beide kanten. schoonzus is ook ineens heel lief en schoonmoeder ook. maar het is wel heel lullig dat ze nog niet gekomen is en niet geholpen heeft. fijn dat je nieuwe bed komt eindelijk weer samen slapen. heb ook even op hyves gespiekt wordt allemaal heel mooi vooral je vloer vindt ik super! mamalijntje, balen dat je niet meer mag tillen. ik zou er wel naar luisteren en het beperken. helemaal niet tillen gat denk ik niet lukken met een kleintje thuis. onze jongen is minder druk, denk door mijn blaasontsteking. vandaag is hij wel veel aan het schoppen en dat voelt wel fijn. hij komt nu ook echt naar je hand toe zo leuk! manlief was helemaal verbaasd! verder heb ik ook harde buiken gehad van de week, vond het helemaal niet fijn! deed toch op een of andere manier zeer! buik jeuk heel erg!!!
sammie, ik heb een vriendin die met kruiden werkt en ze heeft een superzalf voor me klaargemaakt zal ik je er een potje van sturen? als het helpt kan je er nog meer bestellen ik ben iig van mn jeuk af adorable, have fun vandaag tillen: beter niet doen!
Hier de koelzalf die wonderen doet! En de Bio oil wat als een verademing voelt. -- En sammie balen van je schoonmoeder. maar trekt vast wel bij als de kleine er is en anders pech! Maar jij hebt straks een mooi gezin meis -- Kan hier niet klagen over schoonmoeders/moeders wij hebben beide niet meer.. Wat veel verdriet mee brengt maar goed het is niet anders.
Nou meiden Ik moet een nachtje in het ziekenhuis blijven bah zeg! Heb bloed verlies wat uit mijn baarmoeder hals komt en steeds harde buiken. Gelukkig was alles goed, geen ontsluiting ofzo. Moet voor de zekerheid blijven. Ach met schoonmoeder komt het wel goed!
oei Sammie wat eng!!! Hoop dat er niks ernstigs aan de hand is!!!! Heel veel sterkte en doe rustig aan he! Zo ik ben vanmorge nog geslaagd bij de C&A voor kleren voor vanavond over een uurtje gaan we xxx
Gelukkig zit alles dicht en houden ze me hier om te kijken hoe het gaat. Verveel me nu al haha harde buiken heb ik nog steeds bloed is wel weg gelukkig
Heb het met die blaasontsteking te maken Sammie? vind het doodeng! Goed dat ze je houden!! Even tot rust komen,.
ow sammie meissie toch... hoop dat alles gauw veel beter is kan dat kwaad nu bloeden? en van wat zou dat kunnen komen?
Goeiemorgen! sammie hoe gaat het met je?? Beetje de nacht doorgekomen... -- Hier een belabberde nacht gehad.. Steeds zo'n buikpijn.. Kan gewoon niet meer liggen.. Zijkanten doen zeer en op mijn rug wordt ze wakker en gaat ze tekeer..
Ben nog in het ziekenhuis vannacht nog aan de ctg gelegen want had echt last van harde buiken. Vanmorgen weer 1 gehad en die was toen goed hele lichte tot bijna geen harde buiken meer gehad. Straks nog een echo en dan moet ik waarschijnlijk nog 1nacht blijven voor de zekerheid. Maar dat hangt van de gyn af. Ik zou graag naar huis willen. Bloed heb ik maar heel weinig nog en gisteren zagen ze dat het uit de baarmoederhals kwam dus niks ernstigs. Maar het moet wel stoppen. Kleine is verder heel druk!! Naar voor je dat je zo slecht slaapt Miss een voedingskussen gebruiken?
Jee dat is niet niks Sammie!!! Maar hopelijk komt alles nu weer tot rust. Hebben ze al een oorzaak gevonden van het bloeden?
Nee helaas niet! Waarschijnlijk doordat ik teveel gedaan heb adertje gesprongen maar dat zullen we vanmiddag op de echo wel zien