Ik ben blij dat het niks ernstigs is sammie! hoop dat de echo straks ook goed is en je weer naar huis mag! Sterkte! Hier de hele dag al verschrikkelijk moe, tot 9uur in bed gelegen, beneden beetje slapjes gezeten en vanmiddag 3uurtjes met mikail geslapen ma ben nog steeds moe! Verder heb ik het ook al de hele dag verschrikkelijk warm! Geen koorts ofzo, ma is net alsof het 20graden is ofzo, al een paar keer ff buiten op het stoepje gezeten om af te koelen, ma eenmaal binnen slaat de hitte weer toe pfoeee De bruiloft was gezellig en mooi, verder wel de hele tijd gezeten, want had hoge hakken aan omdat ik anders geen passende schoenen had, ma loop daar niet erg gemakkelijk meer op sinds de zwangerschap van Mikail, dus ben ma lekker blijven zitte Miakil vond het allemaal een beetje eng in het begin ma is daarna nog lekker gaan dansen, heerlijk die Turkse muziek!!! Ook nog gekletst met een meid die 2maanden geleden is bevallen van een zoontje, dus heb me wel vermaakt Beeb was vanmorge flink tegen me onderste aan het schoppen haha, ma goed dat ik net na de wc was geweest Voedingskussen helpt mij ook al 2maanden! Lig niet meer lekker zonder, ma zo verschrikkelijk irritant dat dat ding niet fatsoenlijk mee draait als ik me omdraai Heb ook eindelijk het laatste deel van Twilight uitgelezen Kmis het nu al Nu nog even wachten op de film die rond oktober/november uitkomt! xxx
Ik duim voor je Sammie dat je morgen lekker naar huis mag! Hoe is je Echo gegaan? Adorable gelukkig vermaakt dus!! maar balen dat je je niet helemaal ok voelt, Misschien toch stiekum iets te veel gedaan gisteren? -- Slaap ook met het voedingskussen en kan er ook heel makkelijk mee omdraaien maar mijn buik doet gewoon echt zeer... Heb Fysio nu om die spieren sterker te maken en de zenuwen te ontlasten maar dat duurt even voor het werkt. Ben verder helemaal op eigelijk. Kan niet meer bukken en manlief heeft ook nog eens een werkweekend.. En werkweek erachteraan.. Dus wordt even bikkelen want Jamie is ziek...
Nou echo was goed alles is mooi in lengte niks verkort. Mag morgen ochtend naar huis. Ze willen me vannacht nog even houden om te kijken of dan ook alles goed gaat. Bloed is weg en heb ook geen harde buiken meer gehad, Gelukkig Morgen komt mijn eigen gyn langs en dat vindt ik wel fijn. Gisteren wel nog een leuke echo gehad kleine is meteen helemaal opgemeten. Hij loopt goed op schema (vindt het zo raar om het zo te zeggen) zijn buikje loopt wel een week voor. Hij wordt nu al 1400gr geschat! Adorable, fijn dat het feest leuk was! Leuk he die boeken van twillight had de hele serie van manlief gehad binnen 3weken had ik alles uit!
hihi dat heb je snel gedaan sammie ik kon helaas pas lezen als Mikail op bed lag of als hij rustig aan het spelen was en ik was ook niet erg vaak thuis haha, ma ik heb de 1e boeken niet gelezen alleen ma eclips en morgenrood en van de 1e boeken heb ik alleen de films gezien om een beetje te begrijpen wat er is gebeurt in het begin ( ik was gewoon te nieuwsgierig )
@ Sammie: Fijn meid dat alles goed is ..... Morgen lekker naar huis! Weinig nieuws, druk maar gezellig weekend gehad. Op visite geweest en visite bij ons geweest. Verder vanmorgen te horen gekregen dat de moeder van een vriendin van vroeger is overleden. Ik was daar altijd kind aan huis dus het nieuws hakte er erg bij in. Ben vanavond naar haar toe gegaan en maakte diepe indruk. Die moeder mankeerde niks ze voelde zich ineens niet lekker vrijdag avond en kwartier later was ze er niet meer. Waarschijnlijk hersenbloeding in combinatie met hart stilstand. Ik sms en hyve alleen nog met die vriendin ma ze heeft speciaal plekje omdat we toch 3 jaar met elkaar zijn opgetrokken. En ook zei wilde mij heel graag zien. Der moeder mocht ik niet zien was puur alleen voor familie. Woensdag avond ga ik naar de afscheidsdienst. Die vriendin heeft ook een zus waarvan 10 dagen geleden het kindje is geboren een meisje. Dus eerste de geboorte van een kleinkind en zo valt de oma weg. Snappen jullie het nog! Kort om zo zie je maar weer hoe snel het kan gaan pfffff erg emotioneel dagje. Ga nu douchen en slapen ben erg moe van alle indrukken! xxx
ow enjoylife, ik geef je een virtuele knuffel... houd je haaks meid!!! gisteren is er in Mol een lichaam van een vrouw gevonden die er al enkele maanden ligt... het kan Elke zijn... we wachten af........
Oh nachtzon, klinkt misschien gek maar als het er is hebben jullie wel duidelijkheid! Heel veel sterkte! Enjoy, jij ook veel sterkte! Hier wachten op het eten en op de gyn die komt pas tussen 9 en 10uur wil naar huis!!!!
Sammie: wat erg meid!! Hoe gaat het nu met jou en je kleine mannetje? al thuis?? Nu wat rustiger aan doen hoor! Nachtzon: wat eng, heb je al wat meer zekerheid of zij het is?? Ik ga duimen van niet!! Bezoek smoeder viel mee. Ze had leuke kleertjes gekocht voor de twins en zelfs voor onze zoon. Zegt ze alleen zo dood leuk ja we gaan wel op vakantie in mei en we komen niet eerder terug... nja prima joh! Als de tweeling eerder komt dan mis je hun eerste weekjes.. Mij een zorg ik geniet toch wel! Verder erg in de stress, a.s woensdag moet onze zoon weer een mri voor zijn hoofdje, ben zo bang dat die ene vochtplek weer is gaan groeien bleeegh! En ik mag ook niet mee naar binnen, dus mag ik 45 minuten in stress zitten..zucht!
zo dames ben weer thuis. al een tijdje maar heb eerst lekker uitgebreid gedoucht enzo. gelukkig was alles goed. een laatste CTG gehad en daar waren geen harde buiken meer op te zien. bloedverlies is helemaal weg. we weten helaas niet waarvan het komt, maar we denken zelf toch wel van de spanning en stress in combi met te veel lopen en doen. kan heel moeilijk stil zitten laatste week. heb zaterdag ook te veel gelopen voor mij doen dus dat zal net het zetje zijn geweest. heb natuurlijk ook die stomme blaasontsteking. verder druppelen mijn tepels nu echt! hing er gewoon aan en mijn arm was nat bah! hoe gaat het met jullie allemaal.
Heel herkenbaar mama van 3, mijn zus heeft haar vakantie ook gepland als ik ben uitgerekent, jammer, ma als de kleine dan word geboren so be it... Blijkbaar is vakantie belangrijker Dan genieten we wel zonder hun ja toch Fijn dat alles weer goed gaat Sammie, toch ma goed opletten en vooral niet te veel gaan doen. Geniet er nog maar van dat iedereen nu voor jou kan zorgen, straks heb je die energie hard nodig Ohw nachtzon, sorry als ik nu een opmerking waar je het mssn niet mee eens ben, ma ik hoop echt dat ze het is! Dan kan iedereen tenminste beginnen met het verwerkingsproces, ik denk dat niemand nog hoop heeft dat ze nog leeft, dus ik hoop echt dat ze het is! Houd je ons op de hoogte?! Dikke knufff!! Ik ben nog steeds vreselijk moe, terwijl ik helemaal niks heb gedaan, behalve die bruiloft... Ik zit sinds 2 dagen ook lekker in een tshirt, terwijl ik juist degene was in huis die het steeds koud had Ma het is ook wel erg lekker weer buiten! Morge moet ik de glucose test gaan doen en controle bij de gyn, vind het wel een beetje spannend, want heb van verschillende gehoord dat je behoorlijk misselijk word van dat drankje xxx
vandaag zijn mijn zussen langs geweest. weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet. maar het was heerlijk om de meiden weer te zien. heb nu bank rust gekregen mag van manlief alleen nog maar plassen haha.. ben benieuwd hoelang ik dit vol hou waarschijnlijk nog een dag! heb nog zoveel was om te strijken en op de vouwen. maar vandaag hou ik me rustig. de drukte van de meiden is wel genoeg geweest! maar we hebben afgesproken het verleden maar te laten en met een schone lei te beginenn. gaat eigenlijk tegen mijn gevoel in maar mijn kleintje is belangrijker en kan geen stress meer hebben. nachtzon hoop dat er snel nieuws is! adorarble, miss je hb laten prikken? en neem alle rust die je kunt krijgen. Mijn schoonouders gaan pas in september op vakantie omdat ze er perse willen zijn als de kleine er is. ze willen geen seconde missen geloof ik. wij zeiden dat ze gewoon moesten gaan, maar ben wel blij dat ze blijven.
jeetje wat een spannende dingen hier de afgelopen dagen... phoe om het benauwd van te krijgen! hier is alles rustig onze meid ligt goed op schema...en ze is weer gedraaid wel een opluchting geen trappen meer down under! ze is de afgelopen dagen erg druk....en manlief heeft gister laminaat gelegt jippie! gelijk weer de meubels terug begint nu echt wat te lijken zal zo de fotos plaatsten.
Leuk dees! Mijn kamer is nu nog een troepje zal het volgende week opruimen en dan even foto maken. Mag nu helemaal niks van manlief pff over bezorgd. Al moet ik zeggen dat ik het niet heel erg vindt een paar dagen rust. Ben zo onrustig in mijn lijf. Wel fijn de ze weer gedraaid is! Het kan nog alle kanten opgaan. Merkte ik tijdens de CTG.
hierbij mijn buikfoto bij 27 weken en 2 dagen Bekijk bijlage 137338 Dees: leuk kamertje!! Sammie: blij dat je weer lekker thuis bent, wel rustig aan doen hoor! Tis irritant dat iedereen het tegen je zegt, heb af en toe hier ook het idee als een bejaarde te behandeld worden maar tis voor een goed doel!
Thanks. Net dat ik dit schrijf krijg ik toch een oprisping. Gatver Van de week maar rennies halen Mooie buik mama van 3!