Hier alles rustig nu. Het is mij iets te rustig, manlief laat me niks doen haha.. Morgen ga ik een nieuwe wikkeldoek maken denk ik. Moet zeggen dat ik wel ontzettend moe ben! Kleine man is enorm druk! Ook is het leuk dat hij echt naar je toe komt. Babyhope je bent er lang niet geweest!!! Oja ik ben nu nog maar 2kilo verwijderd van mijn start gewicht en mijn buik groeit echt snel
sammie ja klopt ik was echt heel erg druk hierin huis.. we zijn echt volop aan het poetsen heir.. de beebkamer is nu helemaal klaar.. gelukkig mocht jij weer naar huis meiss.. hoe gaat het nu verder met de harde buiken en het bloedverlies?? ik geloof best dat je je verveeld als je helemaal niks mag doen.. haha ik kan dat ook niet hoor,maar ben net als jij weer net zo moe als in het begin van de zwangerschap...
Heb geen bloedverlies meer en ook geen harde buiken meer gelukkig. Maar merk wel als ik me inspan dat mijn buik pijn gaat doen, wordt nu ook zwaarder en groter! Gelukkig ben jij ook moe, zal er wel weer bij horen. Heb jij al je groei echo gehad?
nee ik mag volgende week vrijdag de 25 ste op controle bij de vk. en de 28ste krijgen we de groeiecho.. ben echt zo benieuwd haha.. en tegelijkertijd ook bang dat ze mischien niet goed groeit ofzo?? mijn buik is ook niet echt groot geworden hoor haha ze zit nog steeds in mijn onderbuikkie terwijl de bm wel al ver boven de navel uitsteekt. ik voel haar altijd op de broekrand en het hartje altijd 1 vinger ondermijn navel...
Wel leuk dat je haar altijd op een bepaalde plek voelt. De mijne zwemt nog steeds heen en weer haha. Zou je niet al te druk maken over de groei echo. Wij hebben er nu twee gehad en de eerste keer werd hij met 26weken op een kilo geschat en nu met 28weken op 1400gr is wel groot voor dit termijn maar je moet je er niet blind op staren ze zitten er vaak naast. Wel fijn dat je kamertje af is. De onze ligt behoorlijk op zijn kop (nesteldrang) maar ja nu ik rustig moet doen kan ik niet verder.
hier ook al nesteldrang, manlief haat me al alle karweitjes en klusjes zullen en MOETEN af zijn, zo vlug mogelijk ik voel dat de kleine al met haar hoofd naar beneden ligt, krijg namelijk de meeste trappen rond mn navel en onder mn ribben aan mn navel kan haar handjes zijn... soms lijkt ze ook van binnenuit te kietelen en ze maakt me nu al snachts wakker gelukkig geen stampjes meer naar down under
Hi Meiden, Ben er ook nog.. Gisteren weer fysio gehad en moet mijn werkdagen gaan halveren.. Mijn bekken zijn instabiel en mijn rug is zwaar overbelast... Maar nu nog mijn werk vertellen.. Zie daar heel erg tegenop.
ze begrijpen het toch wel mamalijntje. je kunt beter minder werken, dan ziek thuis zitten. nachtzon, leuk dat ze nu gedraaid is!
grrr heb weer zoooo naar gedroomd vannacht er wouden langs alle kanten mensen in ons huis inbreken en mijn kinderen en ik waren doodsbang, heb de hele tijd geprobeerd om die mensen weg te jagen... en met stokken enz te slaan... en kon nergens mn mobieltje vinden om de politie te bellen... ben natgezweet wakker geworden gisterenavond meegeweest met een vriendin naar school, ze zit in haar laatste jaar kapper en heeft mijn haar geverfd, ziet er megasuper uit!!! en ultramodern in 2 weken zal ze ook ng knippen Adorable, wanneer spreken we ng eens af? kheb zin om je weer te zien xxx
heb je foto nachtzon ben wel nieuwsgierig naar je haar! ik kan mijn haar niet meer verven, pak niet door de hormonen. heb het 1x geprobeerd met plukjes in mijn haar maar had geen effect. naar van die enge dromen, heb dat gelukkig nog niet gehad!
ow kapster zei gisteren dat het geen kwaad kan als je zwanger bent.... dat haar een dode materie is en een kleuring wel degelijk pakt zoals anders... (hoewel ik zelf al dacht dat mn kleur vroeger eens anders was) ik zal eens foto maken, wacht
nou het heeft wel degelijk ermee te maken, want normaal pakt mijn altijd die kleur. schoonzusje had er ook last van met haar haar, ach iedereen zegt altijd wat anders haha.
hier ging het goed (maar heb het nog niet gewassen) voor hetzelfde geld ligt de kleur er dadelijk weer uit hahahaha zo de foto
wat kan nu niet mamalijntje minder werken? Je baas heeft er toch niks aan als jij helemaal niet kan werken. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik met mijn zussen heb gepraat niet dat alles in 1 keer goed is maar het geeft wel rust
nachtzon gaaf jij durft!!! -- Hier helemaal met mijzelf in de knoop... Kreeg afgelopen dinsdag te horen dat mijn bekken instabiel zijn en mijn rug zwaar overbelast is.. Merk ik ook want ik kan gewoon bijna niet zitten.. Nergens op.. Advies halve dagen gaan werken... Tja vertel dat je werkgever maar eens. Dus gisteren met lood in mijn schoenen en een knoop in mijn maag verteld wat de Fysio haar advies is.. Waarop mijn chef dus gelijk de conclussie heeft getrokken dat ik nu 5 halve dagen kom werken.... Tja dat gaat nou ook weer niet.. Bah.. Gaat lekker.