Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    pfff... je moet proberen je door te zetten meissie, best heel duidelijk zijn! :) ff virtuele knuffel, mss voel je je dan iets beter :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mamalijntje, anders moet je maar heel duidelijk zijn en de ziektewet in gaan. Jezelf over belasten is ook niks. Snap van je baas dat hij/zij het niet begrijpt maar gewoon op je strepen staan hoor! Weet ook wel dat het niet makkelijk zal zijn. Succes en sterkte met je bekken. Moet je nu oefeningen doen en wat is het effect als je gewoon door blijft werken?

Hier elke ochtend om 8uur klaar wakker opzich wel fijn is alleen zo jammer dat ik dan om 6uur zit te knikkebollen bij het eten haha. Snap niet waarom ik zo moe ben normaal zou ik er geen last van hebben.

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Whaaa gaaf nachtzon!!!:D Ik zou dat zelf ook niet durven, ma het staat je erg goed!
    Wanneer we weer afspreken, nja ik moet wachten tot de 1e van de maand, zodat ik weer beetje geld heb haha, ma het 1e weekend van april ben ik in NL voor 2 verjaardagen ALWEER hahaha, mijn zus en haar man zijn jarig en mijn petekindje word de dag erna 1jaar:D En dan ben ik smaandags terug, dus kijk ma even wanneer je tijd hebt hihi:D

Hoeveel dagen werk je normaal gesproken mamalijntje? Je moet idd wel duidelijk zijn, want jullie hebben er allebei niks aan als jij je kapot gaat werken en dalijk verplicht de ziektewet in moet omdat hij je te lang door heeft laten werken! Gewoon aan jezelf denken en je kleintje, je baas is denk ik verplicht om zich een beetje aan de adviezen van de fysio te houden ofniet? Nja verplicht zal het wel niet zijn, ma het zou wel netjes zijn en idd zoals sammie zegt, als er niks fatsoenlijks geregeld kan worden waar jij je goed in kunt vinden, dan ma de ziektewet in! Heb je een vast contract of? Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.

Ik ben gister vroeg na bed gegaan en vandaag laat opgestaan en voel me al weer een stukje beter:) Gister was ik helemaal gesloopt en toen moest ik ook nog gaan zwemmen met Mikail ( nja moeten is een groot woord ma ik wilde niet met Mikail in huis zijn tijdens de bezoekuren van het huis, dus dacht kom even lekker zwemmen ) kom ik daar binnen, doet ten 1e de lift het niet en heb ik de buggy plus mikail van de trap moeten dragen om bij de kleedhokjes te komen, ga ik mikail omkleden, zie ik dat ie diaree heeft en hij wilde niet met zijn blote voetjes op de grond staan, dus ik helemaal sjagrijnig en heet in dat hokje Mikail omgekleed, zijn we klaar denk ik yes even lekker in het kinderbadje kan ik tenminste in het water zitten en ff ontspannen....niet dus... er was een kinderclub bezig met zwemles in het kinderbadje dus ik moest verplicht in het grote KOUDE bad waar ik verplicht in moest staan, pff dus ik had het al wel helemaal gehad voor ik eindelijk het bad in kon, dus mikail en ik helemaal koud en opgegeve moment mocht er een klein vierkantje open in het kinderbad voor de andere kindjes, dus ik daar heen, zit zo'n vrouw de hele tijd tege me aan te duwen en plaats te maken voor zichzelf, begint mikail ook nog eens te huilen omdat hij zelf wil zwemmen mja dat kan hij nog helemaal niet, dus toen ben ik ma sjagrijnig het bad uitgegaan om even op te warmen onder de douche en daarna omkleden, en dan is het al lastig om in je 1tje met een kleintje te gaan douche, gaat het nog langzamer en moeilijk vanwege die dikke buik, dus ik had er wat langer over gedaan onder de douche, krijg ik ze op me kop van de badjuf dat ik niet zo lang onder de douche moet blijven staan, dus ik had het egt helemaal gehad en ben gauw om gaan kleden en na huis gegaan, pffff
    Nu weer lekker bijgeslapen en wat uitgeruster:)

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Als ik blijft doorwerken dan moet ik vanaf 30 weken plat.. Ik heb al gesproken met het UWV. Moet eerst morgen met de directrice gaan overleggen hoe we dit moeten gaan aanpakken... Arbo arts inschakelen en dan verder kijken... Laat me chef wel even in haar sop gaar koken.. Nadeel is dat ik ook met haar heel direct samenwerk en naast haar zit..

Weet het ook gewoon niet...

--

5. AHzondag

mamlijntje, hoop dat het snel goed komt!

adorable, balen van zo'n rot dag!
    hoop dat je nu wat meer kan genieten.
    heb je al iets gehoord over het huis?

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ieh dat is idd niet leuk adorable... wat een kut badjuf, die had ik wel wat verteld hoor!!!

wow 2 verjaardagen :p ben eigenlijk echt jaloers, je hebt zo een supergezellige familie :p daar zou ik ook bij elke gelegenheid feesten hoor :p hihihihi

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hihihihi Nja voor mij is de fam niet anders als normaal haha, ma kan me voorstellen dat als je zelf steeds bij saaie verjaardagen komt waar ze je allemaal aanstaren als je even lacht, dat het dan wel heel gezellig is bij ons hahaha:p Ma heb er zelf ook wel weer zin in:p Is toch leuk om iedereen weer even terug te zien en lekker bij te kletsen enzo:) Hoop dat het een beetje mooi weer is!
    Ey ik heb trouwens nog steeds niet die roze doos binnen!!! grrr

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow dat is niet leuk...

9. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    mooi kamertje dees!

Gaaf dat haar nachtzon, zo het zelf ook never nooit durven maar het zal mij ook niet staan denk ik.

En mooie buik hoor mama van 3!!Lief zo met dat kusje:)

Hier alles oke, van de week naar vlk geweest en heb zelf het hoofdje kunnen voelen, ze ligt al helemaal goed met het hoofdje naar beneden. Ik ben wel sneller moe en eht werken wordt iets zwaarder (merkt het aan mn moeie voeten) maar lekker aan het aftellen , nog 4 weken tot verlof!
    Balen mamalijntje maar zou idd mn lichaam niet gaan overbelasten..jammer voor de werkgever maar tis niet anders toch.

10. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    heb mn 30 weken buik-foto geplaatst bij zwangerschap: juni-buikjes!
    Hebben jullie ook een streep?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Weesje fijn dat alles goed gaat... Voor jou schiet het nu echt al op! Elke keer denk ik weer jee wat schelen we toch veel.
    Maar hier ook een mooie donkere streep.. Zal manlief deze week bevelen ook een foto te maken...

--

Dames ik ga er gewoon voor vandaag.. Gesprek met de directrice!! Kijken wat zei zegt.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mamalijntje: succes vandaag op je werk met het gesprek!!

Hier ook erg moeie voeten en rusteloze benen. Het wil allemaal niet meer zo. Ver lopen zit er al niet meer in en bukken al helemaal niet. Buik begint echt goed in de weg te zitten... Verder is de mri woensdag mislukt zoonlief wilde absoluut niet gaan slapen. Nu staan we op de wachtlijst voor onder narcose maar die duurt zo ongeveer 2 maanden. Helaas voor mij want kans dat ik dan ga bevallen is erg groot. Maar goed zien we dan wel weer.. Ik ga nu eerst eens even bijkomen

13. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    voor degenen die het niet kunnen vinden hier de link naar de buikjes;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/236120-juni-2011-buikjes-30.html
    Ja schelen 5 weken mamalijntje, komt omdat ik eerst dacht in juni te bevallen maar de datum is opgeschoven naar 25 mei en vond het hier toen al zo gezellig:) En het kan nog juni worden natuurlijk..
    Succes met het gesprek!!

mamavan3 vervelend van de MRI, moest dat bij je zoontje gemaakt worden dan?Heb ik gemist geloof ik..

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hier nog geen mooie donkere lijn, die had ik wel bij Mikail, ma mijn buik hangt onder nog steeds een klein beetje, dus hij staat nog steeds niet super strak, hoop dat dat toch nog een beetje strak gaat staan, want we willen graag nog voor de bevalling een fotoshoot gaan doen van ons 3 (4)tjes en dan na de bevalling zo snel mogenlijk nog een shoot met de kleine erbij:)

Succes vandaag Mamalijntje! Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en anders zul je echt je eigen pad moeten kiezen, hoe vervelend dat ook is op je werk! Je hebt die extra rust nu hard nodig!

Ik heb niet snel moeie voeten, ma ik merk wel dat ik veel langer nodig heb om weer bij te komen van een dagje stadte of zwemmen ofzo, ma ik verwacht dat ik wel weet waarom ik zo verschrikkelijk moe ben de laatste dagen. Ik heb een paar jaar geleden een vorm van Herpes gehad, ma die kweekjes zijn allemaal mislukt dus we zijn er nog steeds niet achter wat het zou precies was, de huisarts had me gezegt dat ik niet bang hoefde te zijn dat het terug kwam, ma ik merk dat als ik een verminderde weerstand heb, dat ik weer blaasjes krijg ma nu steeds onder mijn bovenarm, dat had ik ook toen ik zwanger was van Mikail, ma toen konde ze geen kweekje meer afnemen omdat de blaasjes niet meer actief waren en nu is er volgende week pas plaats bij de huisarts, dus ben beetje bang dat ik nu weer te laat zal zijn om kweekjes af te nemen. Nja we zullen wel zien, ik weet dat het geen kwaad kan voor de beeb, ma zou wel fijn zijn om eindelijk duidelijkheid te hebben, zodat er wat aan gedaan kan worden...

15. AHzondag

mamalijntje, succes vandaag hoop echt dat jullie eruit kunnen komen!

weesje, wat een mooie buik heb je zeg! ik loop een week achter op jou maar heb nog niet zo'n buik! verder heb ik een beginnende lijn heel licht je ziet het bijna niet, heb ook een lichte huid.

moeie voeten en benen ken ik wel maar heb er niet elke dag last van. wel ben ik snel moe om 5 uur moeten we ook echt eten want anders red ik het niet.

adorable, jammer dat je pas zo laat naar de ha kan.
    hoop voor jou dat het dan nog niet te laat is. kan je niet de gyn bellen en zeggen waar je last van hebt een weekje is zo gemaakt toch...

hier gisteren bij mijn zus geweest kleine meid moest ik nog een kado geven. ze is alweer 7 jaar gaat zo snel. weet nog wel dat ik haar in mijn armen had toen ze net geboren was.
    ze wil een camera kopen en een mobieltje! de jeugd gaat steeds sneller haha..
    haar zusje heeft heeft de hele tijd over mijn buik zitten en aaien en hele verhalen tegen de baby gehad haha..

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja denk dat ik ma even naar de gyn bel om te kijken of zij mssn een kweekje kan afnemen ofzo.

Idd een hele mooie buik Weesje!!!

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Weesje: wat een mooie bui zeg!!! En een licht streepje ach het hoort erbij. Bij mij is die vanzelf weer weggegaan. En moet zeggen dat die er nu nog niet echt zit.. Ja mri moesten we voor controle maken omdat onze zoon een waterhoofdje heeft.

Adorable: he bah herpes.. vervelend dat ha niet eerder kan. Hopelijk is het niks anders.

Sammie: leuk op bezoek bij je zus.. Is het weer een beetje goed met jullie?

Hier vandaag de laatste baby was gedraaid! Ga het zo ophangen en dan ben ik bijna zo goed als klaar. Er komen nog 2 stickers voor aan de muur van hun namen en ze krijgen van mijn smoeder een zelf gemaakt schilderij. De gordijnen zijn a.s. woensdag af dus dan is dat kamertje eindelijk bijna klaar, mag ook wel want heb het gevoel dat ik over een paar weken al ga bevallen... Ze moeten in ieder geval tot 32 weken binnen zitten want dan mag ik in mijn eigen ziekenhuis bevallen. We zullen het zien. Maar heb erg last van harde buiken, moeheid, hoofdpijn en kan amper plassen zucht! Ligt er 1tje tegen mijn blaas aan.

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb ook mn buik geplaatst....:)
    ik heb vannacht weer gepoetst tot 2uur het moest en zou klaar worden :) zelf de slaapkamer, terwijl manlief aan het slapen was :p (hahah, ooit al eens geprobeerd om "stilletjes" te poetsen :p)
    Ook zijn er steeds meer klusjes in huis die ik klaar WIL hebben, ik verplicht manlief er gewoon toe :)
    ik denk dat ik iig nu wel in mn nesteldrang zit :) :D

19. AHzondag

nou ken dat gevoel hoor, maar hier kunnen we niet verder tot het mooi weer wordt moet geschilderd worden maar de deuren moeten open om te drogen en de hond moet de tuin dan in...
    verder is alles wel klaar alleen de keuken moet nog helemaal schoon.

mama van 3, we hebben het maar even gelaten voor zover het kan. heb geen zin meer om elke keer alles te moeten uitleggen en mis de meiden heel erg. dus we gaan gewoon verder met een schonelei, al ben ik daar niet zo van.

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoop dat de meiden nog even lekker blijven zitten mama van 3, in ieder geval tot die 32 weken dan.

Hahaha tot 2uur gepoetst:p Bij mij is die nesteldrang echt nog niet aanwezig:p ma dat zal wel komen omdat ik weet dat ik nu toch nog niks voor de babykamer kan doen:p Ik zal echt moeten wachten tot volgende maand.

Fijn dat jullie het weer een beetje proberen op te pakken Sammie, die kleintjes kunnen daar tenslotte ook niks aan doen.

Deel Deze Pagina