Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ff ng eens hier mn foto van mn buik plaatsen :p pfff en moet NOG bijna 3 maand gaan....

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jeee nachtzon!!! Sta je niet stiekum naar voren met je buik haha... en in de nacht schoonmaken... Jij liever dan ik.

---

Hier is het op het werk helemaal niet gegaan zoals ik gehoopt had.. Komt erop neer dat ik of mijn uren moet gaan verdelen en anders minder uitbetaald ga krijgen...
    Zit ook met Jamie.. ik kan niet zomaar 5 dagen gaan werken.. Jochie heeft het nu al niet goed op het KDV..

Maar goed ik zie wel wanneer ik in elkaar klap en niet meer verder kan..

Manlief neemt het huishouden over.. tot fustratie van mij maar dat kan ik dus niet meer.. Kan niet bukken en bijna niet meer zitten.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha nee hoor, sta flink recht :p

hier van voren:

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hihi wat een buik zeg... En zo weinig maar aangekomen? Doe ik je niet na..

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou ik stond vanochtend op de weegschaal ben ik weer een kelin beetje afgevallen. snap er niks van! is dat wel goed? of ga ik straks ineens enorm aankomen haha..

zal morgen ook weer eens een foto maken.

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Jeetje mamalijntje ik zou op mijn strepen gaan staan en deels ziektewet in laat ze het lekker bekijken ze kan je niet verplichten om het over meer dagen te gaan verdelen.
    Wauw wat een buikjes allemaal
    Hier nog geen streep verder staat mijn buik wel strak zie mijn buik gewoon dansen.
    Morgen komt onze nieuwe bank ben super benieuwd.
    En hopelijk neemt manlief zijn boormachine weer mee terug dan kan hij de lamp in de baby kamer ophangen heb ik eindelijk weer licht daar.
    Heb van de week trouwens bij de wibra een super leuk rood bolero'tje en rokje gescoord een paar euro maar.
    Maar we hebben nog lang niet alles.
    Auto is vandaag ook gekeurt. Morgen gaat manlief de auto weer ophalen, en zondag op kraamvisite dus we hebben een druk weekend voor de boeg en ik kan allen maar denken aan slapen. Ben zo moe!

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie afvallen in de zwangerschap is nooit goed... Ivm de afvalstoffen.. Ben je veel af gevallen?

Dees Heel veel plezier dit weekend.. Heb die kleertjes ook nog in mijn handen gehad maar niet meegenomen. Durf nu niks meer te halen haha..

--

Wij zijn een weekend weg.. Schoonpa is jarig en die woont helaas niet om de hoek dus wij gaan uit logeren..

8. AHzondag

Nee het is niet veel het schommelt steeds en de gyn zei dat het geen kwaad kon zolang ik maar eet. Maar vind het toch vreemd. Het is niet dat de kilo's eraf vliegen ofzo meer grammen. Doe het zeker niet bewust maar zit ook snel vol van eten.

mamalijntje veel plezier!

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O das mooi Sammie... Ik dacht echt kilos

Wat een rust hier zeg!

10. AHzondag

het is hier heel rustig!

ik heb een heel naar gevoel in mijn vagina:)
    soort drukkend en af en toe stekend gevoel. het lijkt wel of er iets uit moet of tegen aandrukt.
    kan dit indaling zijn? moet morgen naar de gyn maar dacht als jullie dit herkennen hoef ik me miss minder druk te maken.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja dat gevoel heb ik soms als madam raar gedraait is... Maar zou het zeker bespreken gezien jou vorige weekendje ziekenhuis!

12. AHzondag

Ja ga het zeker vragen, maak me door vorige week heel snel druk en zorgen om alles...

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik hebd at ook vaak, een soort gevoel alsof er een "blauwe plek" in zit... heb ook al gedacht of dit evtl iets met een ontsluiting of zo zou te maken kunnen hebben... als je het gevraagd hebt, laat het eens weten.
    x

14. AHzondag

Ja ik laat het weten. Hoop dat het niks met ontsluiting te maken heeft wil dat hij nog 10weken blijft zitten haha...

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere

ik had dit met 18 weken ook maar dat is nu weer weg heb het toen niet gevraagd dus ik weet niet wat het is maar ben wel benieuwd

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Kan gewoon ook zijn dat je blaas of je kindje vrij laag ligt waardoor het lijkt alsof het echt pijn doet...

Iedereen lekker aan het genieten van het mooie lenteweer?

Hier wel hoor. Van het weekend heerlijk stukje gefietst om ons te trakteren op een kop koffie op terras.. hmhm heerlijk int zonnetje.

Morgenochtend komt er iemand van de kraamhulp ben benieuwd wat ze gaat zeggen en vragen.. hebben jullie de intake al gehad?

Verder aankomende woensdag weer naar gyn, ben benieuwd hoe goed ze gegroeid zijn en of onze linkermeid inmiddels al is gedraaid.. We zullen het zien!

17. AHzondag

Ben vandaag bij de gyn geweest en de kleine man ligt in een stuit vandaar dat gevoel. Hij trapt naar beneden en ja dan krijg je dit haha ben helemaal gerust gesteld. Baarmoedermond zag er goed uit dus nu kunnen we weer genieten.
    Volgende keer moet we naar de vk van het ziekenhuis omdat zij uiteindelijk de bevalling gaat doen onder toezicht van de gyn. wel leuk dat we dat ook een keer meemaken.

Krijg helemaal de kriebels van het mooie weer wil zoveel doen haha

Enige nadeel wat ik nu heb is dat mijn handen heel erg jeuken, kan komen door het strijken of wassen.

18. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    heerlijk he dat weer, zit elke dag lekker even buiten in het zonnetje.
    Minder leuk weekend gehad, was op mijn buik gevallen met de hond uitlaten (die zag leuke eendjes en gaf een ruk wat ik niet doorhad)..buik deed best zeer en voelde geen beweging. Was heel erg geschrokken en we maakten ons flink zorgen. In het ziekenhuis een echo en ctg gemaakt en zag er gelukkig allemaal goed uit. Vlak na de echo begon ze flink te bewegen haha zal je net zien;) Maargoed ben dus ook een nachtje gebleven ter observatie maar mocht de volgende ochtend lekker weer naar huis want alles zag er prima uit!

Bij mij komt as donderdag de kraamzorg voor intake, ben ook benieuwd!Hoe is het bij jou gegaan vandaag mama van 3?

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    oew weesje doe je wel voorzichtig! Gelukkig alles goed met mama en de kleine!

Kraamintake net gehad. Wij krijgen 65 uur verdeeld over 8 dagen, zou betekenen zo 8 uur per dag. Erg aardige vrouw, aangegeven dat vorige kraamhulp niet echt heeft geklikt en ik eigenlijk een verschrikkelijke kraamtijd had. Dit heeft ze meegenomen in het verslag. Verder mag ik naar een gratis borstvoedingscursus. Tja en verder is het doornemen hoe en wat en wat er nodig is qua emmers, thermometers, beddengoed enz..

20. AHzondag

bij ons zijn ze allang geweest. ze zouden weer bellen met 30 weken ofzo.

weesje, ook geen leuk weekend gehad! gelukkig gaat alles goed met je kindje!
    jullie zullen wel geschrokken zijn.

Deel Deze Pagina