Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

fijn, dat je zoveel uur krijgt heb je wel nodig denk ik!
    ga je wel borstvoeding geven? knap hoor! gaat alles wel goed met de meisjes? je moest toch ook weer naar de gyn?

wij krijgen 45 uur over 10 dagen en als we extra 10 uur nodig hebben kunnen we dat aangeven, dat is vanwege mijn dwarslaesie. zelf denk ik dat 45 uur wel veel is.

nou hier de kledingkast en commode ingeruimd.
    weet nog niet of dit het vaste indeling is of dat ik het weer verander.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    heeii meiden hier weer even nieuws van mij. ik heb al een paar dagen geen internet meer en kan dus helaas niet op zp komen ik ben nu even bij een vriendin op bezoek dus dacht zal snel even komen spieken hier.

Oeioei weesje, gelukkig dat er niks aan de hand is! ligt jou placenta voor of achter? pas goed op jezelf he!

ohw bah wat vervelend dat je niks fatsoenlijks hebt kunnen regelen met je baas zeg! ik zou ook deels de ziektewet in gaan! die mensen redden zich wel zonder jou, denk maar eens lekker aan jezelf! ik denk dat je al veel te veel hebt gewerkt. succes meid!

wij genieten al 3 dagen heerlijk van het zonnetje en heb vandaag zelfs de hele dag zonder jas in de tuin gezeten met mikail en we gaan straks bbqen met vrienden!

morgen is de laatste bezoekdag voor het huis en donderdag is de verkoop, ben benieuwd wat ons te wachten staat...

ik probeer weer een bericht te plaatsen als ik ergens op internet kom.

xxx

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow ja idd, dat wou ik ook zeggen, was het helemaal vergeten...
    we hebben hier in huis weer eens ruzie om niets, altijd maar gezeik en ik kan gewoon NIETS goeds doen in zijn ogen :( niet meer leuk dus

4. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    even snel, want ben op mn werk..placenta ligt achter. We waren zeker geschrokken ja! Doe ook echt voorzichtig, snap ook echt niet hoe het heeft kunnen gebeuren achteraf maarja ongeluk zit in een klein hoekje zo zie je maar weer..
    Succes met de verkoop adorable!
    En bah nachtzon das niet leuk..weer ruzie:(

5. AHzondag

adorable, spannend de verkoop. hoop echt dta het goed komt!
    lekker bbqen, maar wel vroeg!

nachtzon, balen dat jullie ruzie hebben, hoop dat jullie wel af en toe aardig zijn voor elkaar!

weesje, een ongelukje zit zeker in een klein hoekje!

hier, kleine is echt hard aan het trappen daar onder moet om de haverklap naar de wc pff..
    manlief en ik zijn wezen kijken naar een kinderstoel, maar kunnen niet slagen. we willen er 1 die vanaf 0 tot 4 jaar gebruikt kan worden. we hadden er een gevonden maar daar staat niet duidelijk in vanaf hoe oud hij kan wel tot hoe oud. heb al gemailt met de leverancier maar helaas geen reactie. toen hebben we de bloom bekeken, maar voor dat geld vind het een goedkoop ding. dus nu hebben we een phil&teds gezien en daar gaan we morgen naar kijken. verder moeten we een badcommode kopen, kunnen we het er niet over eens worden welke pfff.....

6. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ik heb recht op 45 of 48 uur verdeeld over 8 dagen en bij ons zou ze ook nog contact opnemen tegen 30 weken. Bij wie zitten jullie?
    Ik de kraamvogel. Die is niet alleen in onze regio werkzaam dus mischien hebben we dezelfde

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    oei Dees pas je een beetje op!! Gelukkig goed afgelopen

Sammie wij hebben voor 15 euro een eetstoel van de Ikea.. Vanaf 6 maanden gebruik je die eetstoel pas en dan kunnen ze vaak nog niet normaal zitten en zijn ze nog te klein.. En daarna hebben we er eentje van de Prenatal (zo'n houten) ivm knoeien en deze kunnen we ook zonder blad neerzetten

nachtzon laat je je mannetje wel heel met al die hormonen?

Adorble ik duim hard voor jullie.. Trouwens zou jij niet deze maand naar turkije gaan?

Kraamhulp geen idee maar als het goed is 48 uur met eigen bijdrage... Maar ligt ook aan je bevalling en aan je situatie.. Denk dat ze mij bellen met 32 weken en niet langs komen.

--

Hier gaat alles echt k*t. Op het werk niet overeen gekomen en nu dus toch mijn uren verspreidt in de week...
    Jamie die in zijn peuter pubertijd zit en daarbij onwijs stout is.. Echt stout (bijten en slaan)

Kan niks meer.. Alles doet zeer... Heb gewoon echt hulp met Jamie nodig... Maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

8. AHzondag

wij hebben ook de kraamvogel en we kunnen 24 uur bij de verzekering vergoed krijgen :) weet niet of ik 45 uur te veel vind voor 10 dagen is dat 4,5 uur op een dag.
    is dat veel of juist genoeg?

we wilden eerst ook eentje vanaf zes maanden, maar het is handiger als de baby op hoogte is voor mij met tillen enzo.

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dat is net het erge... ik heb helemaal geen last meer van mn hormonen :p
    ik heb heeeeeel ons huisje PIEKFIJN in orde, alle kasten uitgeruimd, gesorteerd, gewassen en zelf de ruiten, nieuwe bloempjes in bakken voor de ramen enz... echt heeeel erg mooi, maaaaar ik had dus een tafellaken nodig en ben dan naar de Blokker (een erg goedkope winkel) daar heb ik een luchtbevochtiger (15€) gehaald, zo eentje dat draait en aangezien ik erg last van mn asthma heb vond ik dat een super idee om mee te doen, is nu eenmaal niet duur, toch? heb dan ook dadelijk een badmantel voor in het ziekenhuis gekocht (ook 15€) en een krantenbakje (voor in de badkamer 9,99 €) en nog enkele kleinigheden... in totaal som van 60€ en dan krijg ik ZOOOOOOOOOOOO gezaag dat ik weer geld moest besteden...
    Ik dacht dat ik niet goed hoorde, hij zei dat ik zelf niet te vertrouwen was met ZIJN pinpas op zak... (hola, dit is wel onze gezamelijke rekening EN ik gooi echt niet mn geld het venster uit...)

vraag je je gewoon af of je überhaupt nog iets goeds kan doen....

Ik ben de hele dag in de weer (vergeet mijn BI niet) leg me tussendoor eens plat op de grond, als de pijn ondraaglijk wordt en dan kan ik er weer een beetje tegenaan... ons huisje (EN TUINTJE) is ondertussen een heus nestje waar we ons supergoed kunnen voelen... (vroeger was ik dus heeel erg slordig en heb enkel als het EEEECHT dringend was thuis iets gedaan, daar zaagde hij dus altijd over) nu si dit voorbij en heeft hij gewoon een nieuw thema nodig :eek: Jaaa tuurlijk...

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow, wij hebben al een eetstoel, peg perego prima pappa, daar mogen ze heus al vanaf 4 maanden in... je kan het namelijk plat leggen...

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Bedoel ook niet te zeggen dat ze pas vanaf 6 maanden erin mogen (jamie zat er al veel en veel eerder in) Maar vind het zonde van de centjes om een hele dure aankoop te doen terwijl het goedkoop kan vandaar mijn commentaar...

12. AHzondag

dat willen wij ook dat het plat kan!

moet zeggen dat wij nu wat aardiger zijn voor elkaar haha...
    wel de gebruikelijke dingen natuurlijk. heb minder last van mijn hormonen en merk dat ik er echt naar toe leef om een kind te baren haha..

we hebben nu de box ook aangekleed boxkleed erin en het is meteen een stuk gezelliger.

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow ja idd :) ik heb nog een relax, dus in feite die eetstoel nog niet echt nodig, mpaar we hebben m voor een appel en een ei kunnen krijgen 60€

14. AHzondag

ja dat is ook zo! maar voor ons geld dat het deels vergoed wordt door de wederpartij, dus vandaar dat we ernaar opzoek zijn anders hadden wij ook gewoon een simpele genomen.

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ik weet nog heel goed dat mijn zusje doordat er tekorte waren ook maar 24 uur kreeg en dat was te weinig zei ze dus ik ga gewoon voor het dubbele en voor de overige moet ik geloof ik maar de helft van de eigen bijdrage betalen maar dit ligt aan hoe je verzekert bent.

waarom heb jij voor de kraamvogel gekozen?
    wij vanwege het borstvoedingcertificaat maar volgens mij wou jij toch geen borstvoeding gaan geven? of heb ik het mis?

16. AHzondag

Ik heb de kraamvogel genomen omdat het van icare is en volgens mij de enige hier is die kraamzorg doet.

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja dat klopt, wij hadden keuze uit 5 verschillende wist niet welke ik moest nemen dus heb via mijn ziekefonds gekeken welke het beste stond aangeschreven van de 5 en dat was de kraamvogel met een 8,6 maar ik zie dat ze voor dit jaar ook weer andere hebben.

trouwens heb jij je kraampakket al gehad?

18. AHzondag

Ja, vorige week geloof ik.
    Waar ben jij verzekerd? Wij bij zilverenkruis.

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    grappig wij ook
    wat hebben we veel gemeen hahaha

20. AHzondag

Haha jah dat blijkt!
    Waar woon jij? Wij in lelystad

Verwacht niet te veel van je pakket hoor! Zit vooral veel maandverband in haha...
    Ook wel een handig boekje met tips voor ouders over veiligheid enzo. Veel weet je al wel maar soms staat er wel wat nuttigs in.

Deel Deze Pagina