Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: nee meestal dalen ze niet in als ze in stuit liggen. Maar bij mijn eerste zeiden ze dus ook telkens dat die was ingedaald, maar dat kon dus heel niet omdat die al die tijd in stuit heeft gelegen.. Denk dat het vooral door het trappen benenden komt. Hier ook linkerdame in stuit en merk heel erg het verschil wanneer zij druk is of de rechterdame. Hij kan nog draaien he, tot zo 35 weken kunnen ze bij een eenling draaien.. Mag jij trouwens gewoon bevallen, met je handicap? Sorry als je het vervelend vind als ik dit vraag moet je het gewoon zeggen!!

Even een vraagje: hoe zwaar zijn jullie beebs nu? Ben wel benieuwd...

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja hij kan gewoon draaien dat weet ik. maar dat mag hij dan wel gaan doen hahaha... is niet echt prettig zo!

ja ik zou gewoon kunnen bevallen volgens de gyn.
    ik voel wel en kan ook gewoon zelf kracht zetten enzo.
    we zullen het wel zien

onze woog twee weken geleden al 1400gr, maar dat is een schatting he. laatste keer heeft hij hem niet gewogen.
    dat gaat hij weer doen met 34 weken.

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Oke was er gewoon benieuwd naar.. Spannend dus ook voor jullie!

Hier wogen ze bij 28 weken dus 1200 en 1300 gram. Ze hebben de 1 kilo dus gelukkig al gehaald voelt als een mijlpaal. Ook al blijft het een grove schatting maar toch.

Bij mij is de kans dat ze nu nog gaat draaien heel klein helaas.. Maar we zullen het zien..

4. AHzondag

maar is een ks bij een tweeling ook niet beter?

het is heel spannend hoop dat de laatste weken snel zullen gaan. sinds het mooi weer is hou ik veel vocht vast.
    wil zo graag weten hoe ons mannetje eruit ziet.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier idem, stra ik langer dan een half uur op mn voetenheb ik overal vocht (benen en voeten dus) kan zelfs mn enkels niet meer herkennen dan :( gelukkig masseert manlief me vaak :) dan voelt het al pakken beter :)
    vandaag al geBBQ :D zoooo lekker :)

6. AHzondag

Vandaag hebben we de hele keuken uitgesopt en een nieuwe indeling gemaakt met de kastjes. Moet straks ook babyvoeding kwijt, dus hebben we nu 1plank daarvoor leeg. Maar heb nu flink last van mijn heup, rug en buik morgen maar even rustig doen en met de benen omhoog!

7. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ik zou niet weten hoe zwaar mijn meid weegt nog geen schatting gehad
    En ik hou ook nog geen vocht vast dus daar kan ik helaas niet over mee praten
    Wel ligt de dame practische elke dag anders maar ze strapt of port heel hard
    Geen fijn gevoel.
    Ook heb ik veel last van mijn rug net boven mijn stuitje

8. AHzondag

Moet zeggen dat ik graag mijn kindje in mijn armen wil hebben, vindt 9maanden echt te lang duren!!!

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hoihoi, ja ik zou idd in turkije zijn nu, ma ik wilde geen risicos nemen want als ik ook ma iets zou hebben daar zou ik geen goedkeuring krijgen van de dokter en zou ik dus niet terug kunnen vliegen dus ik ben lekker thuis gebleven.

nou goed nieuxs hier, het is ons gelukt om in ons huisje te blijven, een vriendin heeft het voor ons gekocht en wij blijven erin wonen en betalen haar huur zeg maar, we geven haar 10.000 en dan kunnen we een jaar in het huis blijven zonder huur te betalen en na een jaar gaan we het huis van haar terug kopen. kortom goed nieuws, we zijn er erg blij mee en kunnen nu eindelijk gaan beginnen aan de kamertjes voor de kleintjes.

nog altijd geen internet thuis dus ik probeer binnekort weer een bericht te plaatsen.

xxx

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wow wat een goede vriendin!!!!! knuffel ze maar eens goed voor me!!! Ik ben erg blij voor jullie!!!! wij hebben dit weekeind kinderloos weekeind, kindjes zijn namelijk op kamp met de chiro... maar wat blijkt, Jolientje in mn buik moet me er al om kwart voor 7 uit sjotten... bedankt ook.... iK ga nu de kinderkamer opruimen :)

11. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    zooo heee..stil hier zeg!
    Allemaal genoten van een mooie zondag?

12. AHzondag

niet veel te vertellen denk ik!

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Niet veel te vertellen. Van het zonnetje genoten

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb net iets (eigenlijk nog altijd, we zijn namelijk op MSN bezig) ongeloioflijks beleefd :D
    gisterenavond openbaarde mijn vader me EINDELIJK iets wat ik al heeeel lang vermoede... ik heb een halfbroer, en na een beetje zoeken vond ik hem :) wij zijn nu al 4 uur aan het chatten :D
    morgen meer :)

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nachtzon: wauw wat bijzonder en ook dat je hem zo snel hebt gevonden. Ben benieuwd hoe het afloopt, willen jullie elkaar live ontmoeten??

Sammie: hoe gaat het met jou? Duurt lang he! Ik heb nu ook wel het gevoel laat ze nu maar komen en kan ik lekker genieten!

Adorable: wat geweldig van jullie vriendin!!!!!!!! Daar mag je echt trots en zuinig op zijn want die zijn er tegenwoordig niet veel meer van. Nu kun je heerlijk 2 mannetjes kamertjes gaan inrichten en heb je wat meer zekerheid dat je kan blijven wonen daar. Gefeliciteerd meid!!

Hier is de kinderkamer zo goed als af nu. Er komen alleen nog naamstickers boven hun bedjes, 1 schilderij van oma, en 2 borduurwerken van andere oma. Dan is die af. Alles is gewassen en ligt in de commode, bedjes zijn opgemaakt. Kinderwagen staat gereed.

Vandaag de box beneden opgezet en straks ga ik het ledikantje wat bij ons op de kamer komt opzetten. Dan is echt alles zo goed als af:)

Nu alles op zijn plekje staat krijg ik wel enorme kriebels en wil ik het liefst dat ze zo snel mogelijk komen..

Maar eerst nog een aantal drukke afspraken

2 ochtenden naar een borstvoedingscursus
    mijn zoontje krijgt nog een mri onder narcose
    info avond over bevallen in het ziekenhuis
    consultatiebureau komt nog langs
    wil langs open dagen van basisscholen om straks er eentje te kiezen voor zoonlief.

Kortom allemaal dingen die nog geregeld en gedaan moeten worden.. Zie er nu al tegen op.

Afgelopen week ook enorme lekkage gehad in de keuken. Dachten dat ze iets verkeerds hadden aangesloten. Dus hun gebeld. Zijn ze vrijdag hele dag bezig geweest maar konden ze niks vinden. Vanmorgen waren ze er weer, blijkt dat er een enorme verstopping in de kruipkelder zat, gelukkig waren ze zo aardig om het op te lossen (is eigenlijk hun werk niet). Hopelijk is het nu verholpen we zullen het zien, levert toch wel weer stress op.

Zo en nu ga ik maar weer eens aan de slag..

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    we hebben in totaal bijna 4 uur gekletst het was super :D en we gaan ons zeker eens ontmoeten :D vanavond eerst gesprek met mijn vader :) Hij moet weten dat ik er contact mee heb en mss ook de kans krijgen om hem te ontmoeten :) goh, ik heb gewoon een broer bij :D dat is sow cool :p

17. AHzondag

adorable, fijn dat je in jullie huis kan blijven wonen en heel lief vand ie vriendin!! geniet lekker van het inrichten en je zal wel wat minder stress hebben nu.

nachtzon, leuk dat je een half broer erbij hebt!! lijkt me wel heel gek om ineens nog iemand erbij te hebben.
    heb je nog wat over elke gehoord. ze hadden toch een vrouw gevonden?

mama van 3. niet teveel stressen he! leuk dat bijna alles klaar is!
    balen van de lekkage in de keuken, maar wel fijn dat alles opgelost is nu.

wij krijgen wat aanpassingen in hui, nou ja de aanpassingen worden vernieuwd. buiten gaan ze de boel ophogen en we krijgen nieuwe wc's de onze zijn veel te hoog ahaha..
    verder wordt alles drempel vrij gemaakt. dus we krijgen het nog druk in huis. verder komen ze morgen voor de traplift om een offerte te maken en hopelijk kan dit allemaal snel geplaatst worden. de rollators worden ook binnenkort aangepast en dan is echt alles gedaan. oja we moeten nog een badcommode haha

de babykamer is wel bijna klaar we moeten alleen nog de knuffels neerzetten en het bedje opmaken. weet alleen niet of ik dat doe want hij komt toch op de kamer in een wieg.
    ziet er wel leuk uit natuurlijk.
    we hebben alle babyverzoringsproducten in huis.
    alleen nog luiers en luierdoekjes.
    welke maar zouden jullie het meeste aanschaffen maat 1 opf twee? je hebt van die aanbiedingen he 3v 26,50
    babyvoeding ben ik ook wel uit.

jah wil gewoon dat die 10 weken voorbij zijn en dat de kleine er is!!

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat goed dat je renovaties en vernieuwingen zo goed vooruit gaan :)

nee, die vrouw die gevonden was, is Elke niet... gelukkig...

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ik heb foto geplaatst in het juni buikfoto

20. AHzondag

nachtzon, mag ook wel dat er nu eindelijk wat gebeurd. we hebben dit al aangevraagd toen we 10 weken zwanger waren haha..
    fijn dat het elke niet was, maar nu zitten jullie nog steeds in onzekerheid.

mama van 3, mooi buik heb het gezien in in het topic!
    je draagt het mooi naar voren..

Deel Deze Pagina