Uitgerekend: 31 mei - Mama van 2 - 2e kindje - denkt een meisje 2 juni - WeEsje24 - 1e kindje 3 juni - Sammie121 - 1e kindje 3 juni - Rianne1984 - 2e kindje - denkt een jongen 4 juni - Sa1980 - 2e kindje 6 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje - denkt een meisje 6 juni - Lot27 - 1e kindje 10 juni- Diantje82- 2e kindje hoopt op een jongen 12 juni - Teun - 2e kindje - denkt een meisje 13 juni - TuttiFrutti - 2e kindje 13 juni - Emmie83 - 1e kindje 13 juni - Antje77 - 2e kindje 13 juni - Helena81 - 2e kindje 15 juni - Pixie1979 - 1e kindje 16 juni - Adorable - 2e kindje - denkt een meisje 16 juni - Babs81 - 3e kindje- denkt een meisje 16 juni - Marrr - 1e kindje 18 juni - Nachtzon- 3de kindje - denkt een jongen 21 juni - Dees1985 - 1e kindje - hoopt/denkt een jongen 21 juni - Mandy22101985 - 1e kindje 25 Juni - Sjolie - 2e kindje Afsprakenlijst: 18 oktober - Antje77 - 1e afspraak vk 19 oktober - Mama van 2 - 1e afspraak vk 20 oktober - WeEsje24 - 1e afspraak VK 21 oktober - Sammie121 - 1e afspraak gyn 22 oktober - Emmie83 - 1e afspraak vk 26 oktober - Nachtzon - 2de afspraak, 2de echo gyn 26 oktober - Rianne1984 - 1e afspraak vk 26 oktober - Sa1980 - 1e afspraak vk 27 oktober - Lot27 - 1e afspraak vk 29 oktober - Adorable - 1e afspraak/echo gyn 1 november - Sa1980 - 1e echo gyn 1 november - TuttiFrutti - 1e afspraak vk 1 november - Dees1985-1e echo gyn 2 november - Teun - 1e afspraak vk 2 november - Mandy22101985 - 1e afspraak vk 3 november - Emmie83 - 1e echo 3 novenber - Diantje82 - 1e echo bij gyn 2 november - Babs81 - 1e echo 8 november - SaskiaLW87 - 1e afspraak vk 16 november- Pixie1979 - 1e afspraak vk 1e echo heb mijn afspraak er even bij gezet en het is gelukt(geeft zichzelf een schouderklopje) En heb Sjolie ook even op de lijst gezet.... en als ik iemand vergeten ben sorry!!!!!
oef, ben ik blij dat ik niet de enige ben ik dacht al dat ik niet normaal doe... gebruik nu ook inlegkruisjes, want die witvloei is echt ambetant....
Zo hier is weer goed gekletst! Wij willen ook graag weten wat het wordt maar willen dit wel geheim houden voor iedereen. Namen voor meisjes hebben we wel en we vinden er veel samen leuk. Voor een jongen vinden (en vonden) we het erg moeilijk. Ik heb tot nu toe ook geen idee. De meeste namen die we leuk vinden komen in de top 15 voor (terwijl dat voor de meisjes namen niet zo was). Een ander nadeel dat het in de top 15 voorkomt is dat al deze namen al voor komen in de straat of bij vrienden en kennissen. We zijn er echt nog lang niet uit en ik ben benieuwd of we er wel uitkomen haha. Hoe gaat het met de meiden die urine sparen? Ik vind het bijna een uitdaging om zoveel mogelijk urine te sparen haha. Het gaat me tot op heden dan ook gemakkelijk af.
Haha uitdaging jaaaaaaaa. Bij mijn oudste pieste ik iedere fles vol haha die man liep kreupel bij het ophalen. Ik heb me aangemeld weer. Zal maandag wel iets horen van ze.
Wij willen ook graag weten wat het wordt, en iedereen mag het weten. Hier komt dinsdag iemand van MvM. Ben benieuwd! Heb bij Lenthe niet meegedaan omdat ik zo misselijk was.
Ben benieuwd voor jou.... spannend he????? Als je iver misselijkheid hebt... brrr kotsmisselijk...wil naar huis. Weet je, ben best bang voor mvm straks is mijn test wit..... ohaha zou weer wat voor mij zijn...
Hallo dames! Ik had de 1e weken nergens last van, maar sinds een paar dagen ben ik s ochtends en s avonds toch wel erg misselijk.... bah! Maarja... we hebben het over voor het goede doel
Goeie morgen meiden..... Misselijk jaaa.... begin het steeds meer te kennen ja.. De juni mama;s sluit bijna weer.. nog een paar dagen...... en komt de juli alweer eraan... Ik hoop dat de misselijkheid hier gewoon zo blijft en niet erger word.. word erg beroerd op mijn werk als ik een poepbroek zie.. of sterk ruikende urine.. Maar ja.. goed teken... MISSELIJKHEID
babsi, ik ben ook deze morgen voor de eerste keer megamisselijk opgestaan :S dus idd goed teken alles verloopt naar plan meissie jammer dat dat moeders voor moeders niet in belgië bestaat, zou er graag aan mee doen....
dat meen je niet.. bestaat dat daar niet?? woon je niet aan de grens ofzo???? Ik hoop dat ze morgen bellen.. ben ik mooi begonnen voor de 6 weken Zit een beetje te twijfelen of ik mijn teammanager ga mailen over mijn zwangerschap.. gezien het op mijn buikje nu echt zichtbaar is... wat vinden jullie??
gelukkiggggggg, ik dacht al dat ik niet meer normaal ben mijn buik staat ook al goed bol (doc zei dat dat normaal is bij derde kindje ) krijg mijn eigen broeken nauwelijks nog aan hihii
Hallo allemaal, bij mij nog geen misselijkheid te vinden. Komt vanaf volgende week misschien als ik de 5 weken passeer...mijn baas vertel ik het pas als we de eerste echo op 2 nov hebben gehad...
ohw jouwe ook al??? laat zien FOTO???? Me (.)(.) zijn ook flink geworden weer..... en wil ik niet .. WIL ME STRAKKE BORSTEN HOUDEN hahahaha
Tja, mijn buikje begint ook aardig...vooral ik de darmen die in de weg zitten. Krijg mijn eigen broeken ook nauwelijks dicht...probeer het nog even voor me te houden, vind het nog iets te vroeg. Ga zometeen naar de therme, hopelijk dat het niemand opvalt
Mijn BH is al altijd goed gevuld heb een F-cup en nu groeien en groeien ze lol gadver, hoop dat ik niet op loli buster eindig Ik zal eens een foto posten, zodra ik kan... ff kijken waar mn cam is
weet niet of je ook met bepaalde middelen werkt? misschien kunnen ze dan rekening met je houden misselijkheid of als je niet lekker voelt! ik zei toch dat die misselijkheid wel kwam haha... gisteren de binnenkant van mijn pot gezien! maar vandaag gaat het opzich wel...