ik ben wel misselijk maar spugen moet ik nog niet ik praat mezelf de hele tijd in dat ik NIET misselijk ben, hoop dat dit helpt hahahaha
Ik heb ook vooral pijnlijke (.)(.)...heb E maar is richting F aan het gaan. Elke beweging 's nachts word ik wakker....maar ja, is voor een goed doel...ga me omkleden voor een lkkr dagje relaxen bij de therme...tot straks en anders morgen
geloof me, bij mijn andere twee kinderen ben k tot het einde toe misselijk geweest! bij mn dochter zelf 18 kilo vermagert in de eerste 5 maanden, toen in kliniek, dat wil ik niet nog eens meemaken!
bah, ik val ook alleen maar af, maar mijn broeken passen niet meer, hoe kant dat haha! nou babs ben blij dat je het nu een beetje zonnig inziet door die misselijkheid!
@nachtzon KLOTE he.. nee dan moet je niet nogmaals mee maken bah.... @sam ja heerlijk.... ga ook al bijna de 6de week in
ahhh, wat naar om op zondag te moeten werken! wij hebben een feest van de groorouders van mijn vriend, 65 jaar getrouwd.
OHW LEUK...... lekkere hapjes en drankjes hahaha gezellig hoelaat begint dat?? zondags werken ben ik gewend... vind het rotter op zaterdag avond te moeten werke
wij gaan mss beetje in de dierenwinkel rondkijken hebben nog vlooienshampoo voor onze beestjes nodig lol
hahaha, nou zo gezellig is het daar niet hoor. een beetje een aparte tak van de familie haha.. ja dat lijkt mij ook anders op zaterdag avond werken, blijf je deze tijden werken als je baby eris pof had je daar nog niet over nagedacht? vlooien bah, ken het mijn hond had bij mijn zus gelogeerd en die katten zaten onder en minn hond dus ook..... grote hond op de tapt onder de douche ziet er zo stom uit hahah
niet echt, ze zijn er echt mee geplaagd en... so do we kheb al vlooienbeetjes :S dat is nadeel he, als je je beestjes in het vrije laat :S