Mama1979: Gefeliciteerd! Je kan gelijk de VK bellen hoor, maakt niet zoveel uit. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Je kan altijd eerst naar de HA bellen. Geniet ervan
nou mijn nichtjes zijn ook hel, maar ik vind het wel leuk. ze zijn druk 3 meiden bij elkaar hahaha. twee van dezelfde leeftijd en 1 wat ouder. dus het is wel gezellig. zie ook niet elke dag maar wel regelmatig. heb je dan geen contact met je broers en zussen? babs of zijn die van je man?
Babs: ik werk in een verzorgingshuis. Je zou zeggen dat je eerder emotioneel is, bij jouw dus net andersom. Is het een zorggroep met dementerenden??
sammie... die van mijn zus zijn echt vreselijk irritant... heb alleen met mijn zus geen contact! en zal ook nooit gebeuren meer!!! ben zelfs verhuisd voor haar...1groot puinzooi daar in huis met kids @sjolie ik werk ook sinds mei in een verzorginshuis.. vind verpleeg toch vele malen leukerder!! maar ja heb een vast contract en is ook iets voor te zeggen he?? ben jij ook een IG-er?
nou, dan moet er wel wat gebeurd zijn als je ook verhuist bent ervoo'r. ik heb zelf geen contact meer met mijn ouders, vindt het soms wel moeilijk.
Precies sammie.. heb sinds kort (sinds overlijden van mijn opa) weer beetje contact met mijn moeder en kleine zusje. Heb jaren eigenlijk nooit echt contact met mijn moeder gehad.... het is voor mij dan ook geen meerwaarde met hun Mijn broertje is echter alles voor mij... ik heb heel veel met mijn ex-schoonmoeder.. daar kom ik nog redelijjk vaak... en leeft nu dan ook mee.. denk dat zei ook weer bij mijn bevalling zou zijn. zei heeft mij laten zien wat WEL een moeder is en inhoud...
EN buiten dat zij bij de bevalling zou zijn... zou ze ook een echte oma zijn voor mijn beeb.. ondank ze de oma niet is!!!
ja ik weet wat je bedoelt mijn schoonmoeder is ook heel lief, maar mis af en toe gewoon mijn eigen moeder.... maar ze heeft het zelf flink verpest dus dan kies ik voor mezelf. ik heb gelukkig heel goed contact met mijn zussen en die proberen er ook redelijk buiten te staan. ach familie je hebt ze niet voor het uikiezen. ik hoop dat mijn kindje wel het gevoel heeft dat ik alles voor hem/ haar over heb!
Babs: ik ben verzorgende, geen IG. Werk als pooler, bevalt mij prima om mijn eigen uurtjes een beetje in te delen. Lijkt mij verschrikkelijk geen contact te hebben met mijn ouders, maar daar zijn we dan ook heel hecht mee. Er moet denk ik wel veel gebeurt zijn als je het contact verbreekt
ja moeilijk is dat he?? ik worstel iedere dag met dat gevoel. en heb daardoor best een depressie doorstaan.. wil mijn zonen een goed leven gunnen... een luisterend oor... laten voelen wat houden van is.. etc... ik ben vanaf mijn 12ste in tehuizen gezeten... en ja mijn zoon is bijna 12.. maar nooit zou ik dat doen... ALLES DOE IK VOOR HUN.. MIJN HELE LEVEN STAAT IN TEKEN VAN MIJN KIDS....
tot morgen, er is ook wel wat gebeurd! maar er gebeuren zoveel dingen met me nu, trouwen kindje dat je toch je moeder mist. mijnvader mis ik totaal niet die man moet flink zijn excusses maken wil ie dat ooit nog goed krijgen
haha nee eigenlijk niet! ik ben ook niet alleen mijn vriend wil ook niks met ze te maken hebben. maar voor mij zal ie het wel doen, maar zelf hoeft het niet! ik hoop gewoon dat we goed gaan doen met ons kindje en niet alleen tot 18 jaar, nee zijn leven lang!
ik heb wat tegen de misselijkheid, vroeg naar bed gaan! ik ben nu een paar keer echt vroeg naar bed gegaan en de volgende dag was ik niet echt heel misselijk wel een klein beetje, maar dat is te doen!