Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Dank Saskialw87, ik hoop dat ik me hier iets meer thuis voel dan bij de mei mama's.. Maar het klinkt hier een stuk gezelliger

2. teun

teun Lid

3 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama van 2 - 2de kindje- 31 mei uitgerekend - Nog geen afspraak bij VK.
    WeEsJe24 - 1e kindje - 2 juni uitgerekend- 20 oktober afspraak bij de VK
    Sammie121- 1e kindje- 3juni uitgerekend- 21 oktober afspraak 1e echo bij de gyn
    Sa1980 - 2e kindje - 4 juni uitgerekend - 26 oktober 1e afspraak VK - 1 nov echo
    SaskiaLW87 -1e kindje - 6 juni uitgerekend - 8 november afspraak bij de vk
    Lot27 - 1e kindje - 6 juni uitgerekend - 27 oktober afspraak bij de vk
    Teun - 2e kindje - 12 juni uitgerekend - nog geen afspraak bij de vk

TuttiFrutti - 2e kindje - 13 juni uitgerekend -1 november afspraak vk en echo
    babs81 - 3e kindje - 16 juni uitgerekend - 2 november eerste echo
    Marrr - 1e kindje - 16 juni uitgerekend - nog geen afspraak bij v

3. teun

teun Lid

3 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd mama van 2!

Ik ben ook wel erg moe, slaap ook wat minder goed. Hebben jullie hier ook last van?

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik hoop ook dat je je hier meer thuis gaat voelen mama van 2. Ik voel me hier in ieder geval meer thuis als op het ander topic van de juni 2011 mama's.

Maar ik ga er vandoor voor vandaag.

Fijne avond allemaal

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik heb mijzelf er even tussen gezet.

@ Kwaaltjes, hier alleen heel moe en momenten van misselijkheidsvlagen. Geen afkeer voor eten of drinken en ook geen pijnlijke borsten. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik dat ook nooit gehad.
    Ik had wel de 1e weken last van emotioneelheid. Dat was voor mij een teken om eens een test te doen.

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou ik vond het bij de andere juni mama's ook niet gezellig en erg druk!

hebben jullie tips voor ochtend misselijklheid?

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden,
    Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!:D
    Ik mag me hier ook melden:D Volgens de calculator zou ik 10 juni uitgerekend zijn, ma ik heb een afspraak bij de gyn op 29 oktober en hoop dat we dan een termijnecho krijgen:D
    Ik ben 19 ( Ja ik weet het eruug jong:p ) mijn zoontje is nu 1 jaar en 2 maanden ( dit was gepland en we zijn dolgelukkig!) Nu zijn we dus in ronde 2 zwanger geraakt van ons 2e kindje:D
    Mijn kwaaltjes: Misselijk de hele dag, ma kan niet van het eten afblijven dus beetje dubbel haha:p pijnlijke tepels, last van puistjes:( snel vette haren en spierpijn gevoel en steekjes bij mijn baarmoeder, kan me broek ook niet dicht doen omdat het te erg drukt en is niet fijn met die krampen. uhm. nja dat was het:p Bij mijn zoontje was ik rond 7 weken overdag beetje misselijk en had totaal geen behoefte aan eten en had last van bandenpijn, voor de rest heb ik bij hem nooit ergens last van gehad kwa kwaaltjes:)
    Ik woon trouwens in Brussel BE, met mijn Turkse man en ikzelf kom uit limburg ergens tussen venlo en venray in.
    Liefss Adorable

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nou adorable, dat was een heel verhaal haha.
    Je bent inderdaad jong, maarja ik ben 23 en dat vind ik zelf op zich ook nog we jong. Maar vind het wel een mooie leeftijd om een eerste kindje te krijgen. Bij ons is het ook 100% gepland en ook wij zijn dol gelukkig.

Ik las je verhaaltje en bedacht dat ik ook last heb van vet haar en dat had ik normaal gesproken nooit, maarja het hoort erbij.

Gezellig dat je mee komt kletsen

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik mag me ook bij jullie melden... ik zou 22 juni uitgerekend zijn, maar heb een heel korte cyclus dus kan ook 10 zijn.
    ik heb 7 oktober voor t eerst posi getest, en nu 8 testen en 4 merken verder kan ik t geloven!

in ronde 1! hoeveel geluk kan je hebben??

ik ga woensdag de vk bellen, is dat niet raar al zo vroeg bellen??

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Mag ik mij hier ook melden? Vind die andere club zo druk!

Ik ben zwanger van de 2e, heb een dochter van 16 maanden. Bij haar was ik 6 juni 2009 uitgerekend en nu ongeveer 3 juni 2011.

Klachtjes: Weinig eigenlijk. Ben nog maar 2 keer misselijk geweest. Heb wel erge last van hartkloppingen, vooral in de avond. Verder gevoelige borsten.

Mama van 2 - 2de kindje- 31 mei uitgerekend - Nog geen afspraak bij VK.
    WeEsJe24 - 1e kindje - 2 juni uitgerekend- 20 oktober afspraak bij de VK
    Sammie121- 1e kindje- 3juni uitgerekend- 21 oktober afspraak 1e echo bij de gyn
    Rianne1984 - 2e kindje - 3 juni uitgerekend - 26 okt. 1e afspraak
    Sa1980 - 2e kindje - 4 juni uitgerekend - 26 oktober 1e afspraak VK - 1 nov echo
    SaskiaLW87 -1e kindje - 6 juni uitgerekend - 8 november afspraak bij de vk
    Lot27 - 1e kindje - 6 juni uitgerekend - 27 oktober afspraak bij de vk
    Teun - 2e kindje - 12 juni uitgerekend - nog geen afspraak bij de vk
    TuttiFrutti - 2e kindje - 13 juni uitgerekend -1 november afspraak vk en echo
    Antje77 - 2e kindje - 13 juni uitgerekend - 18 oktober 1e afspraak vk
    babs81 - 3e kindje - 16 juni uitgerekend - 2 november eerste echo
    Marrr - 1e kindje - 16 juni uitgerekend - nog geen afspraak bij vk

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb het lijstje even wat overzichtelijker gemaakt. Hoop niet dat jullie het erg vinden?

Uitgerekend:
    31 mei - Mama van 2 - 2e kindje
    2 juni - WeEsje24 - 1e kindje
    3 juni - Sammie121 - 1e kindje
    3 juni - Rianne1984 - 2e kindje
    4 juni - Sa1980 - 2e kindje
    6 juni - SaskiaLW87 - 1e kindje
    6 juni - Lot27 - 1e kindje
    12 juni - Teun - 2e kindje
    13 juni - TuttiFrutti - 2e kindje
    13 juni - Antje77 - 2e kindje
    16 juni - Babs81 - 3e kindje
    16 juni - Marrr - 1e kindje

Afsprakenlijst:
    18 oktober - Antje77 - 1e afspraak vk
    20 oktober - WeEsje24 - 1e afspraak VK
    21 oktober - Sammie121 - 1e afspraak gyn
    26 oktober - Rianne1984 - 1e afspraak vk
    26 oktober - Sa1980 - 1e afspraak vk
    27 oktober - Lot27 - 1e afspraak vk
    1 november - Sa1980 - 1e echo gyn
    1 november - TuttiFrutti - 1e afspraak vk
    2 november - Babs81 - 1e echo
    8 november - SaskiaLW87 - 1e afspraak vk

12. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik zal mijn berichtje wat ik net in de andere juni topic heb geschreven ook even hier plaatsen. Ook hier zitten meiden die vanuit de andere topic kwamen.

Sinds de crash me nog niet opnieuw aangemeld en nu blijkt dat ik ook niet meer op de lijst hoor.
    Sinds een aantal dagen had ik slecht gevoel over mijn zwangerschap. Dinsdag ging ik overgelukkig naar de fysio maar toen later die ochtend MvM langs kwam en een lichte test voor me had, begon ik me zorgen te maken.
    Vrijdag kreeg ik last van mijn buik maar dat zouden mijn darmen wel zijn, dacht ik nog. Wel zat het me helemaal niet lekker en ik had er een slecht gevoel over. Ik had eigenlijk helemaal geen last van zwangerschapskwalen, maar dat voelt ook heel tegenstrijdig. De één die elke dag ziek over de wc hangt, zou graag willen ruilen met iemand die nooit misselijk is.
    Gister vond ik wat roze op het wc-papiertje en heb ik de verloskundige gebeld. Zij stelde me gerust en zolang ik geen krampen en helderrood bloedverlies had, was er niets aan de hand. Op aanraden van een vriendin heb ik uiteindelijk ook de gynaecoloog geraadpleegt aangezien ik via IUI zwanger ben geworden.
    Op de echo kon de gynaecoloog niks vinden, wel wat (vermoedelijke) eiblaasjes op de eierstokken maar geen vruchtje wat er wel had moeten zitten voor mijn termijn (zes weken + 1 dag). Er is bloed afgenomen voor het HcG en ook dat was te laag voor mijn termijn (300). Er werd gedacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar het HcG was daar wel te laag voor, hoewel het nog niet uitgesloten is.
    Ik ben uiteindelijk naar huis gestuurd met de mededeling dat ik mijn lichaam heel goed in de gaten moet houden. Ik kan een bloeding krijgen, een miskraam dus, en zolang die nog binnen de perken is hoef ik me niet te melden in het ziekenhuis. Wordt de pijn te hevig of komen er hevige bloedingen dan moet ik wel langskomen.
    Morgen moet ik in ieder geval bellen voor een afspraak en volgen er vervolgafspraken om te zien hoe het gaat verlopen. Voor mij dus geen mooie zwangerschap, want het ziet er naar uit dat het uiteindelijk een miskraam gaat worden in de komende week.

Ik wens jullie ontzettend veel succes en een fijne zwangerschap toe. Misschien kom ik nog een paar keer langs om bij te lezen.

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Bah wat een naar nieuws.. heel veel sterkte !

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zo wordt een druk en gezellig clubje...

Hier enorme pijnlijk borsten zijn echt al cupmaten groter. Dus ook niet meer lekker op mijn buik liggen, helaas! Verder niet veel kwaaltjes. Gelukkig maar, want bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf 6 weken tot 14 gigantisch misselijk. Dus hoop dat het nu een beetje uitblijft. Eet nu ik kleine beetjes en dat helpt wel. Verder niet echt een opgezette buik, maak mij toch wel daarom om beetje zorgen..

@kwiepark: vervelend meid, sterkte!!!

15. babs81

babs81 Niet meer actief

@kwie park hier nogmaals sterkte meid...denk aan je!!!!

16. babs81

babs81 Niet meer actief

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey welkom en gezellig dat je mee komt kletsen.
    Ik ben ook zwanger geraakt in de eerste ronde, hier dus ook heel veel geluk.
    Ik vind het niet raar dat je zo vroeg de vk wilt bellen, ik heb dat ook gedaan. De dag nadat ik positief getest heb, heb ik de vk gebeld.

@ kwiepark: heel erg veel sterkte meid, wat een vervelend nieuws.

18. babs81

babs81 Niet meer actief

Nou gister ochtend werd ik wakker. Misselijk en honger.... nam maar een rolmop belachelijk....

Als je wist wat ik nu at...... heb spruitjes gemaakt had daar echt zun in... spoor niet. Gelukkig zien alleen mijn kids dit.... mijn man laat mij gelijk opnemen haha

19. teun

teun Lid

3 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Wat wordt het hier gezellig zeg! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel vaak meegelezen op het forum, maar vind het nu heel leuk dat ik deze keer bij een clubje zit.
    Bij mij was het ook deze ronde de 1e keer raak en bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik heb 5,5 maanden geleden een dochtertje gekregen. Ik was 10 mei 2010 uitgerekend en nu dus 12 juni 2011.
    Ik hoop dat we allemaal een goede zwangerschap mogen hebben!

Kwiepark; heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk nieuws....

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohw dacht dat ik mijn oudsten vroeg op elkaar had.. zit 16 maand tussen

Deel Deze Pagina