Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Overduidelijk

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Gaat goed met de meiden voor MvM. Ik ben nu een week bezig.
    Ik heb de ketting gekozen. En het tijdschrift is inderdaad erg leuk.

Pfff. Misselijkheid. Bij mij zijn het vlagen echt misselijk, maar voornamelijk de hele dag door licht misselijk gevoel. Elk iets te sterk luchtje kan dan genoeg zijn. Gelukkig hou ik wel alles binnen.
    Ik ben ook nog flink verkouden geweest, dus echt alle energie is uit mijn lichaam.

Mijn buikje hou ik ook nog voor me. Ik ben al zwaar (91 kg) van mijzelf, dus ik heb al een buik. Maar ik heb eigenlijk nog niet echt gekeken of mijn buik veranderd is. Ik voel wel dat hij soms wat meer opgeblazen is. Volgens mij is er nog niks te zien.

Al denk ik wel dat mijn collega's meer naar mijn buik kijken, maar dat zal ik me wel inbeelden in de zin van: Als ze nog maar niks zien, haha!!

Nou ik ga even douchen. Gelijk even mijn buik bekijken :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Emmie: Haha ja dat heb ik ook! Ik denk echt dat ze allemaal naar mijn buik kijken!!

4. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja maf is dat he???? Iedereen kijkt erna...
    En mannen die me lief aankijken..... zie ik er aantrekkelijker uit?????? If straal ik meer

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja dat is sowieso waar... daarom zag mijn moeder ook dat ik zwanger was. Je krijgt zachte "trekjes" in je gezicht.

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Geweldiggggg hou van mannelijk schoon haha

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hij vind mijn boobs zo sexy hahaha...
    hij zegt heb ik eindelijk een vrouw met grote boobs mag ik er niet eens aan zitten haha...

ik ben juist aan het afvallen kan zo weinig eten wordt misselijk van niet eten, maar ook misselijk van wel eten haha
    voel me nu echt opgeblazen bah...

ach over een paar weekjes is het allemaal weer voorbij dan kunnen we gerust genieten van alles!!!

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja jij nog 4 weken

9. AHzondag

haha ja eindelijk!!
    vindt het heel spannend want als ik in mijn 13de week zit ga ik ook trouwen! dat is dan wel heel mooi. trouwen met zijn drieen.

wanneer gaan jullie een geslachtsbepalings echo doen?
    ik denk rond 17 /18 weken

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Zat vanmorgen in de klas (volg tegenwoordig weer een opleiding), hadden ze bij wijze van presentatie een "proefspelletje" gemaakt. Met dingen als ketchup en mosterd en curry etc om 9 uur 's ochtends... en 3x raden wie ze als slachtoffer wilden.. Heb dit keer maar vriendelijk bedankt.. Ben (nog) niet misselijk, maar dát gaat me dan ook weer te ver nu.... Kan vóór 11 uur echt niet aan eten denken, dus verwacht dat de misselijkheid niet heel lang meer op zich laat wachten.. ;)

11. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    hallo allemaal,

zag het buikje van Dees...wauw...dacht al dat het aan mij lag dat ie dikker was, maar tegenover haar buik valt die van mij nog mee...
    Hier nog geen grijntje misselijkheid te bekennen gelukkig.
    Had bij de vk doorgegeven van mvm mocht bellen, maar heb nog niets gehoord...?

12. babs81

babs81 Niet meer actief

Begrijp je laatste zin niet..

Fijn dat je niet misselijk bent

13. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    Bij de vk hadden ze gevraagd of MvM mij mocht bellen voor afspraak of ik hieraan wilde meedoen. Ze hebben nog steeds niet gebeld. Ik weet niet hoe lang hier normaal overheen gaat..

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Oh zo gewoon zelf bellen.
    Ik ben vandaag gebeld hoop dat degene in mijn buurd snel belt

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Bij mij duurde het een dag.. Maar mss is je vk wel traag ;)

Ga zo ook maar es een foto maken van mn buik, voor in het plakboek later. Heb net ook al even de zw.testen in genagelakt, zodat die ook in het plakboekje kunnen.. :D

16. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    Misschien idd traag ja...even wat info verzamelen op internet. Weet niet precies wat het inhoud en of ik hieraan wil meedoen.
    Even kijken hoe ik de foto moet toevoegen. is idd wel leuk voor in het boekje..

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Helleuuu dames!
    Ik vind het erg jammer dat ze dat niet doen hier in BE MvM, Daar zou ik zo graag aan mee willen doen!:(
    Mijn darmen doen vandaag al de hele dag raar, het lijkt wel of er een kraan open gezet wordt af en toe, ma ik hoef helemaal niet naar de wc ofzo ( Normaal als ik dat lopende kraan geluid hoor in mijn buik, betekend dat dat er diaree aan komt:p )
    Vandaag weer een mega pukkel erbij gekregen:(:$
    Ik ga een dezer dagen ook even een foto maken van mijn buik voor in het plakboek, ik heb dat bij de vorige niet gedaan en dat vond ik tog wel heeeel erg jammer, aangezien mijn buik nu niet meer is wat het was...
    Oja en die hangende (.)(.) Spot er maar niet mee whahaha want die van mij die gingen echt hange na de BV:p Nu zijn ze voller als ooit hihi I LOVE BEEING PREGNANT!!!! :D
    Wij moeten waarschijnlijk over 2 dagen weer terug naar de HA voor ons zoontje, hij heeft nu al anderhalve maand last van diaree en nou had de HA poederzakjes mee gekregen die hij op moet drinken met water en dan zou het weer in balans moeten worden, ma morge is het laatste zakje en het is nog steeds zo dun als water!!! Ik heb echt geen flauw idee waar dit door kan komen, de HA zei , " tsja dat kan vanalles zijn, melk, kou, ander eten" Ma voor de rest zei hij niks!! Wat moet ik daar nou mee " Het kan dit of dat zijn".... Schiet natuurlijk ook niet op!
    Liefsss Adorable

18. AHzondag

ja gewoon terug gaan met je zoontje en je niet weg laten sturen met het komt allemaal wel goed geef het de tijd! dat doen ze altijd als het te moeilijk word!

ik ga lekker naar bed toe...

19. babs81

babs81 Niet meer actief

Door laten verwijzen na het zh.

Ik ga ook slapen.. morgen half 6 eruit.

Xxxxxxx morgen weer een mooie zwangere dag.

20. Mandy22101985

11 okt 2010
    24
    0
    0
    hadden jullie bij 5 weken ook al het idee dat je een positiebroek moest aan doen?
    Zijn ook vooral darmen, maar als 8 uur per dag moet zitten is het niet echt prettig...

Deel Deze Pagina