Juni 2011 meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    eigenlijk wel, aangezien ik momenteel al zo uitzie :p
    heb nu mn eerste zwangerschapstruitje gehaald :)
    en testjes MEGADUIDELIJK whahahaha
    het teststreepje werd al rood voordat het controlestreepje rood werd :p hahahaha zalig om te zien :p

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Haha bij mij ook gisteren

Nou MvM komt met klein uurtje hier spannend!!! yoehoeee

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    k ben stiekem jaloers... kan je haar niet eens vragen of ze zoiets niet in België hebben??? en als ja, dan contacteer me maar gauw, krijg ze alle gegevens :p

4. babs81

babs81 Niet meer actief

oke is goed gaak doen

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dank je schattie!!! :)

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Dat daar ben ik ook wel benieuwd naar ja! Ik woon ook in Belgie ma zou zo graag daar aan mee willen doen!!! Dus ik lees mee!!
    Liefss

Ik heb normaal ook aleen ma 1 puistje als ik ongi ben, ma ik heb er nu 3 bij:$:(

Ik moet trouwens echt even mijn hart luchten!!!
    Was straks onze mailtjes ( die van mij en mijn man) ( ik check altijd zijn inbox, dat had ie gevraagd, omdat hij het vaak vergeet en er wel eens iets belangrijks tussen kan zitten) kijk ik in zijn inbox, zitten er weer 2 mailtjes in van die vervelende ex van hem GRRRRR, ze heeft een dochtertje en ze beweert dat die van hem is, ze viel ons al lastig toen ik zwanger was van mijn zoontje, daarna was het even stil en nu begint ze weer! En maar dreigen!!, Zegt ze ja ik hoef en wil niks van je, ma wilde even zeggen dat je dochtertje echt een fotokopie van jou is en ze mist je, en ik houd nog van je, ma dat zijn familie achter haar staat ( die kennen haar nauwelijks.....)( en haar broer verklaard haar voor gek) en dat ze hem het leven zuur gaat maken en dat als ik een bericht terug stuur( ik stuurde altijd een mail terug uit woede, moest er gewoon even uit) dat ze hier aan de deur komt of iemand laat komen en dan zouden we wel zien en ze zou er alles aan doen om onze zoon bij ons weg te halen en ga zoo ma door... Pfffff wat moet ik daar nou mee:(

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    niet naar luisteren en vooral kalm blijven... bel haar eens op en zeg dat je geen ruzie wil en dat je enkele afspraken zou willen maken. Vraag ook een DNA test aan... die kan je ondertussen al heel gemakkelijk online doen( je moet het dan wel insturen :p), dan heb je tenminste zekerheid...
    Indien dit positief is, dus dat bewezen is dat hij de vader is, dan kijk je verder hoe je er mee omgaat...
    indien het negatief is, verplicht haar jullie voorgoed met rust te laten.
    Ik ken die ex niet, maar kan me goed inbeelden dat het voor jouw en je man enorm lastig is...
    Vraag haar je zwangerschap te respecteren en dat ze het gescheld moet stoppen. Als moeder zijnde, zou ze dat wel moeten begrijpen...
    Indien niet, ga naar de politie en dien klacht in voor stalking en bedreiging (maar doe dit enkel in uiterste noodgeval)
    maar zoals gezegd, een DNA test brengt zekerheid voor jullie allemaal...
    sterke meis, en zoals ik zei, houd je vooral kalm en denk aan je beebje :p
    xxx

P.S. van waar ben jij?

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik zou zeggen negeren, tegen je man zeggen en het lekker laten gaan. hoe meer aandacht ze krijgt hoe leuker ze het vindt!
    als je het gewoon laat ziet ze in dat jullie boven haar staan!

weet dat het moeilijk is. maar denk wel dat jullie boven haar moeten staan!

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja dat van die test heb ik ook al vaker gezegt tegen allebei, DOE die test en laat me met rust! Wordt er echt knetter gek van, ma toen stuurde ze valse papieren op:S En manlief wil zijn energie en tijd niet aan besteden, dus lekker onduidelijk allemaal he....

Ik kom oorspronkelijk uit limburg in NL, ma ik woon op dit moment in Brussel BE:D

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik woon in kortrijk, dus een goed uurtje van je vandaan :p hahaha, we moeten echt eens een meeting organiseren :p lol

11. babs81

babs81 Niet meer actief

adorable jeetje wat zijn sommige mensen gestoord he??
    gewoon rustig houden hoor.... en ben het met nachtzon haar woorden eens

@meeting?? waar gaan we afspreken hahahahah
    bedoel limburg.. ik halverwege nederland... etc....

succes met uistippen van een tussenplek;)

12. babs81

babs81 Niet meer actief

nou belgen;) mvm is niet in belgie ivm schaamte omdat moeders voor moeders ook een instantie is;) er is geen animo ervoor

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jeej adorable wat een verhaal. Sommige zijn inderdaad echt gewoon gek.
    Inderdaad geen aandacht aan geven en dan hopen dat het ophoud.

Inderdaad succes met een tussenplaats vinden voor een meeting haha.

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ach mensen kunnen soms hele rare dingen doen uit jaloezie!

babs is alles goed gegaan met hcg test van mvm?

15. babs81

babs81 Niet meer actief

jaah heb hem op mijn profiel als avatar staan

16. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Wat jammer voor de meiden in BElgie dat er geen MvM is.

Wat een mooie buikjes allemaal!
    Bij mijn dochter had ik pas met 23 weken zwangerschapskleding aan. Daarvoor zag je ook niet echt dat ik zwanger was (alleen mensen die mij kenden).
    Ik moet ook wel zeggen dat mijn buik niet meer zo strak is als voor de eerste zwangerschap en dat ik na de eerste zwangerschap ook niet meer zo fanatiek buikspieroefeningen deed. Verder zat er na de bevalling nog steeds 3 kg teveel aan (buik en benen).
    Tijdens die zwangerschap ben ik ongeveer 23 kg aangekomen!!
    Ik at gezond maar met 29 weken kreeg ik bed/bank rust en tot 23 weken sportte ik nog 6 keer in de week. Dat zal het wel een beetje verklaren.

Wat een vervelend klachten he die misselijkheid, aan de ene kant ben ik erg blij dat ik er geen last van heb maar aan de andere kant heb je dan misschien wel het gevoel van zwanger zijn want dat heb ik nog steeds niet hoor.

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Bij mij vandaag voor het eerst misselijk van eten.
    Voor de rest ook nog geen klachten

18. babs81

babs81 Niet meer actief

Gatsie mijn zoon kreeg een brief mee net van school.
    Meisje van 6 die plots is overleden.
    Zus zit bij gio in de klas. Bah vind het zoooo erg

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow n hebben ze gezegd waaraan???
    ocharme die ouders, ouders zijn gewoon niet gemaakt om hun kinderen ten grave te dragen... dat is zo tegen de natuur...

20. babs81

babs81 Niet meer actief

Nee plotselink

Deel Deze Pagina